دسته‌بندی نشده

زیبایی و سلامت پاهای خودتان را با کوکتل پدیکور تجربه کنید

فواید کوکتل پدیکور پا چیست؟

رسیدگی به پاها و مراقبت از آن‌ها اهمیت بالایی دارد. زیرا پا قلب دوم هر شخص است و علاوه بر تحمل تمام وزن در طول روز، ساعت‌های بسیاری را درون کفش قرار دارد و این مسائل ممکن است باعث به وجود آمدن آسیب‌هایی نظیر ترک خوردن، خشکی، قارچ و… در آن بشود.
اما با مراقبت و رسیدگی به پاها می‌توانید علاوه بر جلوگیری از بروز این مشکلات، پاهایی زیباتر نیز داشته باشید. یکی از روش‌هایی که با آن می‌توانید به سلامتی و زیبایی پاهای خود کمک کنید، پدیکور و استفاده از کوکتل پدیکور می‌باشد. در این مطلب سعی شده همه آنچه باید درباره اینکه پدیکور و کوکتل پدیکور پا چیست بدانید، برای شما شرح داده شود. پس با ما همراه باشید.
پدیکور یکی از خدمات مراقبتی و زیبایی مربوط به پا می‌باشد که عموما در سالن‌های زیبایی انجام می‌شود. در این روش گوشت‌های اضافه دور ناخن و پوست‌های مرده کف پا با وسایل و ابزار مخصوص برداشته شده و ناخن‌ها نیز به وسیله سوهان کشی، تمیز و فرم دهی می‌شوند.

 کوکتل پدیکور پا

ابزار پدیکور ناخن عبارتند از:

ناخن گیر
کوکتل پدیکور
پوشر کوتیکول
گیرنده کوتیکول
فایل پا
جدا کننده انگشتان پا
براش ناخن
فایل پا
ریمور پینه

با انجام پدیکور و استفاده از کوکتل پدیکور پا، به صورت مستمر، می‌توانید پاهایی زیبا و سلامت داشته باشید. زیرا در اثر فواید کوکتل پدیکور پا و مراقبت‌هایی که در آن انجام می‌گیرد تا مدتی پس از انجام این کار، نگرانی بابت ترک خوردگی پا، پوسته پوسته شدن آن و نامرتب بودن ناخن‌هایتان نخواهید داشت.

فواید کوکتل پدیکور پا

کوکتل پدیکور پا چیست؟

در پاسخ به این سوال که کوکتل پدیکور پا چیست ، بهتر است بدانید این محصول بسیار مفید برای سلامتی و زیبایی بیشتر پاها کاربرد دارد. زیرا کوکتل پدیکور سرشار از پتاسیم، روغن‌های مورد نیاز پوست و مواد معدنی می‌باشد و با خاصیت‌های درمانی خود باعث ترمیم پوست آسیب دیده پاها می‌شود.
کوکتل پدیکور در اندازه‌ها و رنگ‌ها مختلفی تولید می‌شود که هر کدام خاصیت و ویژگی مخصوص به خود را دارند. برخی باعث رفع خستگی و برخی دیگر موجب برطرف کردن ترک‌های پا می‌شوند. البته فواید کوکتل پدیکور پا بسیار است که در ادامه به صورت اختصاصی به آن پرداخته شده‌است.

فواید کوکتل پدیکور پا چیست؟

همانطور که گفته شد کوکتل پدیکورها مدل‌های مختلفی دارند که هر کدام فایده و خاصیت منحصر به فرد خود را دارند. برخی از فواید کوکتل پدیکور پا بیش از سایر آن‌ها مفید و پرطرفدار هستند که در این بخش سعی شده تا علاوه بر معرفی آن‌ها، توضیحات مختصری نیز درباره‌شان داده شود.

لایه برداری پوست پا

برخی مواد تشکیل دهنده اصلی کوکتل پدیکور پا مانند نمک پدیکور و جوش شیرین، باعث از بین بردن لایه‌های مرده پوست می‌شوند. همچنین استفاده‌ی این محصول با از بین بردن زبری‌های سطح پوست، نرمی و لطافت پاها را به دنبال خواهد داشت.

از بین بردن بوی بد پا

اگر پاهای شما پس از ساعت‌های طولانی درون کفش قرار داشتن، بوی نامطبوعی از خود متصاعد می‌کنند؛ به شما توصیه می‌کنیم از کوکتل پدیکورهای حاوی جوش شیرین و اسانس‌های خوشبو استفاده کنید.

کوکتل پدیکور چیست

نرم و لطیف کردن پوست پا

این خاصیت را بیشتر آن نوع از این محصولات دارند که در مواد تشکیل دهنده آن‌ها، از روغن نارگیل استفاده شده‌است.

آرام بخشی و طراوت پا

مواد معدنی مانند منزیم باعث ایجاد طروات و شادابی در پوست می‌شوند. بنابراین اگر پوست شما دچار خشکی یا ترک باشد، با از این محصولات می‌توانید به آن‌ها تازگی بیشتری ببخشید.

خاصیت ضد قارچی

پاها به دلیل ماندن در کفش که یک محیط گرم و مرطوب است، امکان دارد به انواع قارچ دچار شوند؛ که عموما چاره رهایی از آن، استفاده از کوکتل پدیکورهایی با خاصیت ضد قارچ می‌باشد. این کار را در منزل نیز می‌توانید انجام دهید اما بهتر است پیش از انجام آن با طرز استفاده کوکتل پدیکور پا آشنایی داشته باشید.

طرز استفاده از کوکتل پا در منزل

برای استفاده از کوکتل پدیکورها الزامی نیست که حتما به آرایشگاه مراجعه کنید، بلکه با دانستن طرز استفاده از کوکتل پا در منزل می‌توانید هر زمانی که احتیاج به مصرف آن‌ها داشتید، به راحتی از این محصولات بهره ببرید.

چگونه از کوکتل پدیکور استفاده کنیم؟

در این قسمت بهترین روش استفاده از این محصولات برای شما شرح داده شده‌است:

یک کوکتل پدیکور مناسب خودتان را انتخاب کنید

بهتر است پیش از هر چیز، مطابق نیاز و سلیقه‌ای که دارید یک محصول مناسب را تهیه کنید. برای انتخاب بهتر می‌توانید از متخصصان این امر کمک بگیرید.

کوکتل پدیکور را به قطعات کوچک‌تر تقسیم کنید

برخی از این محصولات، از لحاظ اندازه بزرگ‌تر از ظرف دلخواه شما هستند و می‌توانید آن‌ها را به قطعات کوچک‌تری تقسیم کنید. اما بهتر است کوکتل‌ها را به بیش از ۴ قسمت تقسیم بندی نکنید.

کوکتل پدیکور را داخل یک دستمال بپیچید

برای جلوگیری از پخش شدن پولک‌ها و تزئینات این محصولات در درون آب و چسبیدن آن‌ها به وان حمام، بهتر است کوکتل خود را درون یا دستمال قرار دهید.

درجه حرارت را تنظیم کنید

درجه حرارت آب را باتوجه به سلیقه خودتان تنظیم کنید و توجه داشته باشید که بمب های حمام در آب گرم جوشش بهتری دارند.

حتماً بخوانید:

کوکتل را درون آب بیاندازید

به محض تماس آب با کوکتل پدیکور، این محصول شروع به جوشیدن و حل شدن در آب می‌کند و پس از حل شدن کامل، آماده قرار گرفتن پاهای شما درون ظرف می‌باشد.

عکس کوکتل پدیکور

قبل از سرد شدن آب، پاهایتان را آبکشی کنید

برای جلوگیری از چروک شدن پوست پاهایتان، بهتر از پیش از سرد شدن کامل آب، آن‌ها را کاملا آبکشی کنید.

سوالات متداول درباره فواید کوکتل پدیکور پا

زیبایی پاها برای بسیاری از خانم‌ها اهمیت بسیاری دارد و افراد بسیاری به انجام پدیکور و استفاده از کوکتل پدیکور علاقمند هستند. از این رو ممکن است سوالات بسیاری نیز در این باره مطرح برای آن‌ها باشد که در این بخش به برخی از آن‌ها پاسخ داده‌ایم.

فواید کوکتل پدیکور پا چیست؟

استفاده از کوکتل پدیکور پا فواید بسیاری از جمله لایه برداری پا و طراوت بخشی به آن دارد و باعث زیبایی بیشتر پاهای شما خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا