دسته‌بندی نشده

زندگی خصوصی فرهاد برادر حمید فرخ‌نژاد و همسرش

برادر حمید فرخ‌نژاد کیست ؟

دکتر فرهاد فرخ‌نژاد، برادر حمید فرخ‌نژاد بود. فرهاد فرخ‌نژاد و همسرش هر دو پزشک بودند و بخاطر عشق به خوزستان در جنوب ماندند و شبانه روز در بیمارستان به همشهریان خود بی منت و دلسوزانه خدمت می کردند .

حمید فرخ‌نژاد تصویری از برادرش فرهاد فرخ‌نژاد در اینستاگرام منتشر کرد.

حمید فرخ‌نژاد در این باره در اینستاگرام نوشت: «به یاد دکتر فرهاد فرخ نژاد و همه مدافعان فداکار وطن.»

فرهاد فرخ نژاد

فرهاد فرخ‌نژاد پزشکی درستکار و فرزندی خلف بود و هر آنچه که در توان داشت برای پدر و مادر و خانواده اش کم نمی گذاشت، پدر فرخ‌نژاد در دوران کهولت و بازنشستگی مغازه ای کوچک را اداره می کرد… مغازه ای در کنار منزل قدیمی شان در محله ی سده آبادان.

پدر سکته کرد و در بستر بیماری با مرگ دست و پنجه نرم می کرد و پسرش فرهاد فرخ‌نژاد همچون پروانه بر بالین پدر بود و حتی برای اینکه پدرش راحت سر بر بالین گذارد و با این دنیای فانی وداع گوید، به تمام کاسب های آبادان سر می زد که اگر کسی از پدرش طلبی دارد آنرا پرداخت نماید.

و جالب اینکه پدر از بستر بیماری بلند شد و یک روز صبح در حالی که هیچ کس فکرش را نمی کرد فرهاد فرخ‌نژاد که هیچ گونه بیماری نداشت بجای پدر چشم از این دنیا بربست.

او شب تا صبح شیفت بیمارستان بود وقتی 8 صبح به منزل رسید، به همسرش گفت: می خوابم بعد که بیدار شدم صبحانه می خورم … ولی هیچ وقت بیدار نشد .

و حال امروز ناباورانه خبر فوت همسرش خانم دکتر مژگان فرخ پی را شنیدیم. روحشان شاد و یادشان گرامی باد .

درگذشت همسر برادر حمید فرخ‌نژاد

امروز بیستم آذر ۱۴۰۰ و در حالی که چهار سال از درگذشت برادر حمید فرخ نژاد می گذرد ، حمید فرخ نژاد با انتشار پستی نوشت: خانم دکتر مژگان فرخ پی متخصص بیهوشی بیمارستان آریا اهواز ، همسر برادرم دکتر فرهاد فرخ نژاد ، امروز شنبه بیستم اذر بر اثر کرونا در گذشت . به همه کادر درمانی بهداشتی و پیشگیری کشورم افتخار میکنم که در این روزگار تلخ قهرمان بودن ، مژگان جانم سلام منو به فرهاد برسون

مژگان فرخ پی همسر فرهاد فرخ نژاد

فیلمی کوتاه از خانم دکتر مژگان فرخ پی متخصص بیهوشی بیمارستان آریا اهواز

حمید فرخ‌نژاد (زاده ۱۳۴۸ در آبادان) بازیگر، فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما و تلویزیون ایرانی است. وی تحصیل‌کرده رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. فرخ‌نژاد فعالیت خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم در کوچه‌های عشق ساخته خسرو سینایی بازیگری را در سینما آغاز کرد.

حمید فرخ نژاد در یک خانواده پرجمعیت در شهر آبادان به دنیا آمده و او 6 برادر و 4 خواهر تنی و ناتنی دارد و پدر مرحومش ناخدای لنج بود.

تا سال 1359 که 9 ساله بود در آبادان زندگی می کردند که بخاطر شروع جنگ به ابتدا به «ماهشهر» نقل مکان کردند تا اینکه دبیرستان در «سربندر» ساکن شدند

خانم جلیلی فر همسر آقای حمید فرخ نژاد

خانم جلیلی فر همسر آقای فرخ نژاد است. وی طراح صحنه و لباس می باشد که کار سریال مرد هزار چهره نیز در کارنامه وی به چشم می خورد. آشنائی و ازدواج حمید فرخ نژاد و خانم جلیلی فر در دوران دانشکده بوده که خانم جلیلی رشته طراحی صحنه و حمید فرخ نژاد نیز در رشته کارگردانی تحصیل می کردند. حاصل ازدواج این زوج هنری یک فرزند می باشد.

پسر حمید فرخ نژاد

فرخ نژاد فعالیت خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. در سال 1369 با بازی در فیلم در کوچه های عشق ساخته خسرو سینایی بازیگری را در سینما آغاز کرد. در سال 1378 بازی در فیلم عروس آتش که دومین فیلم کارنامه سینمایی اش بود آغاز درخشش او در سینما به حساب می آید.

زندگی و ورود به دنیای هنری

حمید فرخ نژاد در اوایل سال ۱۳۴۸ در خانواده‌ای پُرجمعیت در شهر آبادان چشم به جهان گشود. دوران کودکی خود را در شهر آبادان سپری کرد تا اینکه با آغاز جنگ تحمیلی در سال ۱۳۵۹، در ابتدا به شهر ماهشهر و پس از آن نیز به شهر سربندر مهاجرت کردند. شرایط جنگی سبب شد تا فرخ نژاد نتواند دانش آموز چندان موفقی در دوران دبیرستان باشد و با معدل پایین در رشته علوم انسانی دیپلم خود را دریافت کرد. با این وجود در سال ۱۳۶۸ با شرکت در کنکور سراسری، موفق شد در رشته کارگردانی تئاتر دانشگاه تهران قبول شود و بدین شکل قدم در دنیای هنر گذاشت. با ورود به دانشگاه تهران و در همان دوران دانشجویی به ساخت فیلم‌های کوتاه روی آورد تا اینکه از طریق یکی از همکلاسی‌های خود با خسرو سینایی کارگردان سینما آشنا شد و اولین فعالیت‌های رسمی خود را با این کارگردان آغاز کرد. حمید فرخ نژاد در ابتدا در سال ۱۳۶۹ و در سن ۲۱ سالگی در فیلم «کوچه‌های عشق» ساخته خسرو سینایی، برای اولین بار جلوی دوربین رفت و سپس به عنوان دستیار کارگردان، در کنار وی به فعالیت مشغول شد.

دو تابعیتی هستم و گرین‌کارت نخبگی گرفته‌ام

این بازیگر سینمای ایران درباره موضوع دوتابعیتی‌ بودنش خاطرنشان کرد: درست است! من در آمریکا برای خود و خانواده‌ام اقامت گرفته‌ام و در حال حاضر همسر و پسرم در این کشور زندگی می‌کنند. اقامتی که من گرفتم از نوع اقامتی است که به نخبگان و هنرمندان می‌دهند که این گرین کارت، شامل اقامت و اجازه کار در آن کشور می‌شود.

separator line

بیوگرافی گیتی رئوفی همسر جمشید مشایخی + علت فوت

بیوگرافی مهسا ملک مرزبان | ماجرای طلاق و ازدواج مجدد وی

بیوگرافی ساسان سمایی مجری شبکه من و تو (تحصیلات تا ازدواج)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا