جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
روش هایی برای درست کردن برگرهای جدید و بسیار خوشمزه!_6584dfc4108ba.jpeg
روش هایی برای درست کردن برگرهای جدید و بسیار خوشمزه!_6584dfc4108ba.jpeg

روش هایی برای درست کردن برگرهای جدید و بسیار خوشمزه!

سرفصل های این مقاله

گاهی هیچ چیز مثل یک برگر داغ و آبدارِ گریل شده نمی چسبد! همه ما برگر را به صورت سنتی آن با کاهو و گوجه خورده ایم، اما آیا تا به حال برگر را با مواد جدید امتحان کرده اید؟ مثلاً آن را با گوشت دیگری غیر از گاو یا گوسفند درست کرده اید؟ راه های زیادی برای درست کردن برگر وجود دارد. مثال هایی که در این چگونه آمده است دهان تان را آب می اندازد و برای درست کردن برگرهای خوشمزه تشویق تان می کند!

روش هایی برای درست کردن برگر

روش هایی برای درست کردن برگر

ماده تشکیل دهنده مخفی

روش هایی برای درست کردن برگر


این برگر ممکن است مانند برگر سنتی ای که در خانه درست می کنیم به نظر بیاید، اما یک ماده تشکیل دهنده مخفی در آن وجود دارد؛ کره. در این دستور، کره همراه با آویشن، جعفری، کمی پوست رنده شده لیمو، سیر و موسیر، قبل از پخت، به گوشت اضافه می شود. همچنین در پایان روی آن یک برش نازک کره می گذاریم و با نان کامل سرو می کنیم. کره باعث طعم دار و آبدار شدن برگر می شود.

تأثیر آسیایی

روش هایی برای درست کردن برگر


این برگر منحصر به فرد که مخلوطی از مواد آمریکایی و طعم متمایز آسیایی است، با اضافه کردن زنجبیل درست می شود. درست کردن این برگر آبدار و چاشنی زده، با سس بار بی کیو و مایونز به پایان می رسد. مواد مختلف از سراسر جهان را امتحان کنید تا برگرتان طعم های عجیب و غریب و خارجی داشته باشد.

طعم های خوشمزه

روش هایی برای درست کردن برگر


برای اینکه به برگرتان انرژی بدهید، موادی را برای اضافه کردن به آن در نظر بگیرید که از طعم آن مواد در غذاهای دیگر لذت می برید. می توانید گوشت برگرتان را در سرکه بالزامیک یا سویا سس بخوابانید. اگر کافی نیست، سس کچاپ خانگی که با بالزامیک درست کرده اید را امتحان کنید. حتی برای طعم بیشتر می توانید گوشت را روی باربی کیو همراه با مقداری چوب گریل کنید تا گوشت تان خوب دودی شود.

یک برگر اساسی و پر گوشت

روش هایی برای درست کردن برگر


اگر یک برگر گوشتی خوب دهان تان را آب می اندازد، چرا گوشت بیشتری اضافه نکنید؟ در مواد برگرتان گوشت را در اولویت اول قرار دهید و چاشنی های کمتری به آن اضافه کنید. این برگر مخصوص کسانی است که عاشق طعم گوشت هستند. برای سرو آن می توانید از ژامبون گوشت هم حتی استفاده کنید.

چاشنی های خلاقانه

روش هایی برای درست کردن برگر


می توانید با استفاده از یک چاشنی فوق العاده، برگرتان را از خوب به عالی تبدیل کنید. خوشمزگی این برگر به سس مخصوص آن است. کمی پنیر چدار را با مایونز مخلوط کنید و روی برگر بریزید. برای سرو برگر می توانید از سس خردل یا سویا سس هم استفاده کنید. طعم های جلب کننده و جدید را امتحان کنید.

اضافه کردن مقداری تندی

روش هایی برای درست کردن برگر


اگر احساس می کنید برگرتان چیزی کم دارد، شاید آن چیز تندی باشد. سس های تند می توانند جایگزین خوبی برای سس کچاپ باشند. این برگر بزرگ که پر از فلفل یا سس چیلی است، آنقدر خوشمزه است که آماده خورده شدن است. این برگر های آتشین خوشمزه هستند.

پروتئین تان را تأمین کنید

روش هایی برای درست کردن برگر


گوشت گاو همیشه اولین انتخاب برای بسیاری از گوشت خواران خواهد بود؛ اما پروتئین های دیگر هم می توانند باعث خوشمزه شدن برگرها شوند. می توانید برگرهای غیر متعارف و در عین حال خوش طعمی را با گوشت بوقلمون، مرغ، شتر، اردک یا مخلوط چند گوشت به انتخاب خودتان ابداع کنید!

اضافه کردن سبزیجات

روش هایی برای درست کردن برگر


طعم تازه سبزیجات قطعا برگر شمار ا با طراوت می کند. می توانید تکه های خرد شده ریحان یا سبزی جعفری یا حتی گشنیز را به مواد برگرتان اضافه کنید. موقع سرو نیز طعم خاص انواع کلم و گوجه فرنگی تکمیل کننده این برگر جالب است. توجه کنید که قصد ما برانگیختن نیروی آشپزی خلاقانه که شماست. بنابراین حتما گزینه های دیگری به ذهن شما میرسد که می تواند طعم فوق العاده ای به برگرتان بدهد.

انتخاب پنیر

روش هایی برای درست کردن برگر


اگر تابحال روی برگرتان فقط از پنیر پیتزا استفاده می کردید، بقیه پنیرها مثل پنیر چدار یا ماتزارلا را امتحان کنید. خوبی پنیر ماتزارلا این است که چربی کمتری نسبت به پنیرهای دیگر دارد و برگر سبک تری خواهید داشت. این برگر هم مثل همان برگرهاست. می توانید با ریحان و گوجه فرنگی به آن عطر و طعم بدهید. این روزها با وجود این همه پنیر، گزینه هایی که می شود استفاده کرد، بی شمار هستند.

phow

اگر از مقاله بالا لذت بردید، پس به مطالب زیر هم سر بزنید:

اشتراک گذاری: