دسته‌بندی نشده

رمانتیک ترین و خاص ترین کپشن فوت همسر

کپشن فوت همسر

همسفر در راه ماند

زندگی سخت است لیک در سفر باید بود

صبری باید تا آرامشی زاید

ترک یارتان بر شما تسلیت باد …

شعر غمگین فوت همسر جوان + مجموعه اشعار در سوگ درگذشت همسر

کپشن رسمی تسلیت فوت همسر

دوست بسیار عزیزم فقدان همسر بزرگوارت مرا نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای تو و دیگر بازماندگان را از پروردگار متعال خواهانم ….

عکس نوشته غمگین برای همسر فوت شده

کپشن تنهایی بعد از مرگ همسر

همسر عزیزم نمی خواهم مانند روشنفکرهای دروغین، غم نداشتنت را انکار کنم و با خود بگویم که اکنون که رفته ای، غمی بر من وارد نشده و انگار اتفاقی برای من نیفتاده. چرا افتاده و بزرگترین اتفاقی بدی که می توانست برای کسی به وجود بیاید، برای من رخ داد. اما تو همیشه به من میگفتی که هر اتفاقی حکمتی دارد و من باید به دنبال حکمت آن باشم. اکنون به اطاعت از حرف تو هم که شده من غم و ناراحتی را کنار خواهم گذاشت و به دنبال حکمت این اتفاق یعنی مرگ شوهر خواهم گشت.

متن و جملات غمگین فوت همسر در سال نو - دلگرم

کپشن دلتنگی فوت همسر

حالا که تو نیستی دیگه کسی نمیتونه منو بخندونه. تو چی بودی که حتی حرف های جدیت هم روی من تاثیر میزاشت و من رو به لبخند وا می داشت. زمانی که به چهره تو نگاه میکردم، آرامشی رو احساس میکردم که هیچوقت اون رو توی زندگیم نداشتم و هیچ کسی نمیتونست اون آرامش رو برای من به وجود بیاره. کاش بودی و با خنده هات بهم میفهموندی که دنیا ارزش غم و ناراحتی رو نداره و بهم میگفتی که بخند و شاد باش. اما الان دیگه نیستی که اینا رو به من بگی و من هیچ وقت دیگه این حرف رو باور نمیکنم! چون دنیا دلیل شادی من رو از من گرفت.

متن درباره مرگ شوهر + عکس نوشته

کپشن عاشقانه و رمانتیک فوت همسر

میدونی توی این دنیا هر کسی غم و غصه خودش رو میخوره. حتی اگه مرگ شوهر برات اتفاق افتاده باشه، تو شاید به خاطر از دست رفتن اون ناراحت نشی، ولی به خاطر تنهایی خودت ناراحت میشی. اما من واقعا وجود اون رو دوست داشتم. میدیدم که چقدر برای مردم کشورش خدمت می کرد و چقدر حضور فعالی داخل جامعه داشت. شوهر من واقعا یک فرشته بود که خدا اون رو از من گرفت و دیگه فکر نکنم به مانند اون رو وارد زندگی من بکنه.

متن برای همسر فوت شده

کپشن فوت همسر خاص

کاش بودی و دوباره سرت غر میزدم؛ کاش بودی و دوباره اون همه مسخره بازی که با هم در میاوردیم رو دوباره در بیاریم. نمیدونم کی و کجا به دنیا بد کردم که جوابم رو اینطور داد. خدایا مگه من از تو جز سلامت همسرم چیز دیگه ای خواستم که تو من رو با مرگ شوهر عزیزم امتحان کردی. الان دیگه هیچی نمی خوام جز یک قبر کنار همسرم که بتونم دوباره همون آرامش همیشگی رو در خودم به وجود بیارم.

جملات و متن تسلیت فوت همسر برای کپشن

کپشن احساسی فوت همسر

چه لحظه های زیبایی بود زمانی که به من لبخند میزدی؛ چه زمان زیبایی بود وقتی که برای من اتفاق بدی می افتاد و تو به من میگفتی که همواره پشت من هستی و من رو تنها نمیزاری. الان رفتی و دیگه هیچ چیزی نمیتونه پشت و پناه من باشه. فقط تو توی این دنیا من رو درک میکردی که الان دیگه نیستی و پشت من کامل خالی شده. نمیتونم بگم نامردی کردی چون این خواست تو نبوده و خواست دنیا بود. ولی میخوام دنیا نباشه زمانی که تو نیستی. کاش بتونم زودتر بیام جات و دوباره آغوش گرمت رو احساس کنم.

متن غمگین فوت همسر و جملات غمگین برای تسلیت در گذشت

کپشن سوزناک فوت همسر

نمیدونم درد دلم رو با کی در میون بزارم. بزرگترین اتفاق بدی که میتونست برای یک آدم بیفته برای من افتاد و بزرگترین پشتوانه ی من در زندگیم الان دیگه نیست و نمیدونم چجوری بخوام جای خالیش رو پر کنم. جای خالی اون با هیچ چیزی پر نمیشه! دوستام میان جام و سعی میکنن که من تنها نباشم و فکر میکنن که اگه جسم من تنها نباشه، یعنی روحمم تنها نیست. اما نمیدونن که روح من تنها ترینه الان و کسی نیست که یار و همدم من باشه. کاش دنیا بفهمه که این رسمش نیست که یکی که عاشقش بودی رو ازت بگیره.

متن و جملات تسلیت فوت همسر - متن و جملات غمگین درباره همسر فوت شده + عکس نوشته

لاکچری ترین و احساسی ترین کپشن تولد خودم کوتاه

مفهومی ترین و زیباترین کپشن در مورد زندگی

کپشن شیک و لاکچری درباره عید نوروز

شیک ترین و تاثیرگذارترین کپشن با فونت خاص انگلیسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا