دسته‌بندی نشده

راهنمای یافتن بهترین و مناسب ترین لباس عروس ترند روز

عروس شدن و پوشیدن لباس عروس، رویای کودکی همه خانم‌ها محسوب می‌شود. آن‌ها از همان دوران بچگی، شور و شوق شب عروسی را دارند و خود را برای آن، آماده می‌کنند! وقتی که پای یک رویا به قدمت تمام روزهای زندگی وسط باشد، بدیهی است که روز و شب عروسی، به مهم‌ترین لحظه‌های عمر بانوان تبدیل می‌شود. به همین دلیل است که انتخاب لباس عروس زیبا و البته ترند روز، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های عروس خانم‌ها به شمار می‌رود.

دختر خانم‌ها برای انتخاب لباس عروس جدید، معمولا نهایت وسواس و سخت‌گیری را به خرج می‌دهند و به این راحتی‌ها، دلشان پیش یک لباس، گیر نمی‌کند! آن‌ها می‌خواهند در یکی از مهم‌ترین شبانه‌روزهای زندگی‌شان، در نهایت زیبایی و کمال دیده شوند. انتخاب یک لباس عروس ترند روز، می‌تواند تا حد زیادی این بانوان خوشبخت را به آرزوی دیرینه‌شان برساند. به همین دلیل، ما در این مقاله قصد داریم با ارائه یک راهنمای مناسب، شما عزیزان را در یافتن بهترین و مناسب‌ترین لباس عروس ترند روز، یاری کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

قدم اول: توجه به فرم بدن

بدون در نظر گرفتن فرم بدن، حتی زیباترین و بهترین لباس عروس هم نمی‌تواند به زیباتر دیده شدن شما کمک کند. مهم‌ترین قدم در انتخاب یک لباس عروس زیبا و ترند روز، توجه به فرم بدن است. چاق هستید یا لاغر؟ بازوهای کشیده‌ای دارید؟ کمر شما باریک است یا پهن؟ وضعیت باسن و سینه شما به چه صورتی است؟ همه این موارد را باید با نهایت دقت در نظر داشته باشید و بر اساس آن‌ها، لباس عروس مناسب خود را انتخاب کنید.

به طور کلی، فرم‌های مختلف بدن به صورت زیر تعریف می‌شوند:

ساعت شنی مستطیلی سیب گلابی مثلث معکوس

حتی با قرار گرفتن در مقابل آینه هم می‌توانید متوجه فرم بدن خود شوید. پس به راحتی می‌توانید به شناخت کافی در رابطه با اندام خود برسید و بر اساس آن، یک لباس عروس زیبا و مناسب انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که طراحان لباس و مزون‌ها، لباس‌های عروس را بر اساس همین فرم‌های بدن، طراحی کرده و می‌دوزند. بنابراین امکان ندارد یک لباس عروس مناسب اندام مستطیلی، در یک بدن گلابی شکل، زیبا و کامل به نظر برسد.

انواع فرم بدن

اگر اندازه شانه‌ها و باسن شما تقریبا یکسان است و در عوض، کمر باریک‌تری دارید، فرم بدن شما ساعت شنی است. این در حالیست که افرادی که دور کمر و عرض شانه‌هایشان برابر است، در ردیف افراد مستطیلی شکل قرار می‌گیرند. اگر لگن شما از بالا تنه پهن‌تر است، در ردیف فرم بدن گلابی شکل قرار می‌گیرید. فرم بدن سیب هم به افرادی تعلق دارد که اندازه شانه‌ها و باسن آن‌ها، یکسان است. در نهایت، افرادی که شانه‌های پهن و باسن و کمر باریکی دارند، فرم بدنی مثلث معکوس دارند.

بر اساس همین راهنما و اطلاعات، می‌توانید فرم بدن خود را به دست بیاورید و دقیقا مطابق با آن، یک لباس عروس مناسب و ترند روز، انتخاب کنید.

چگونه بر اساس فرم بدن، لباس عروس ترند روز انتخاب کنیم؟

آیا تنها شناخت فرم بدن برای انتخاب یک لباس عروس مناسب و ترند روز کافی است؟ قطعا خیر! شما باید بتوانید بر اساس این فرم بدن و اندام، لباس ایده آل را انتخاب کنید تا شب عروسی، مثل یک الماس بدرخشید. بیایید با فرم بدن گلابی شکل شروع کنیم. همان‌طور که اشاره شد خانم‌های گلابی شکل، از کمر و باسن پهن و بزرگ‌تر از بالا تنه برخوردار هستند؛ بنابراین این عزیزان باید سراغ لباس‌هایی بروند که بین بالا تنه و باسن بزرگ آن‌ها، تناسب ایجاد کند.

یک لباس عروس پرنسسی با دامن پف‌دار، بهترین انتخاب برای فرم بدن گلابی شکل است. این لباس باسن بزرگ شما را مخفی کرده و بالا تنه را در زیباترین شکل خود قرار می‌دهد. بنابراین اگر اندام شما گلابی شکل است، در میان لباس عروس‌های پرنسسی، به دنبال ترندهای روز باشید. برای انتخاب یقه هم دقت کنید؛ زیرا یقه باید به شکلی انتخاب شود که بالا تنه (شانه‌ها و سینه) را بزرگ‌تر و زیباتر نشان دهد. یقه هفت یا یقه V شکل، می‌تواند انتخاب مناسبی برای فرم بدن گلابی شکل باشد.

انواع لباس عروس

افرادی که فرم بدن ساعت شنی دارند باید به اندام خود افتخار کنند؛ زیرا این افراد هر لباسی که بپوشند به آن‌ها می‌آید. فرم ساعت شنی یک فرم ایده آل است که نیازی به مخفی‌سازی هیچ نقطه‌ای از بدن ندارد. بنابراین بهترین انتخاب، لباس عروسی است که بدن واقعی شما را بدون هیچ اضافه یا کم کردنی، به نمایش بگذارد. لباس عروس ماهی شکل، پیشنهاد ما به بانوان عزیزی است که فرم بدن ساعت شنی دارند.

بانوانی که فرم بدن سیب شکل دارند، باید لباس عروس خود را به شکلی انتخاب کنند که پاها و سینه، بیشتر از کمر در معرض توجه قرار داشته باشند. خب بر این اساس، یک لباس عروس یقه هفت با دامن شکاف‌دار، می‌تواند گزینه ایده آلی به شمار برود.

اگر فرم بدن مستطیل شکل دارید، یعنی دور کمر و عرض شانه‌هایتان برابر است. بنابراین برجستگی و نقطه تمایز خاصی ندارید. بنابراین باید لباس عروس خود را به شکلی انتخاب کنید که این تمایزها را ایجاد کند. یک لباس عروس دنباله‌دار، می‌تواند پایین تنه شما را بزرگ‌تر نشان دهد و یک انتخاب ایده آل محسوب می‌شود. علاوه بر این، حتما توجه ویژه‌ای به شانه‌های خود داشته باشید تا بر این اساس، کمر خود را باریک‌تر نشان دهید.

بانوانی با فرم بدن مستطیلی شکل، می‌توانند به سراغ لباس عروس‌هایی بروند که بالا تنه آن‌ها را باریک‌تر از اندازه واقعی نشان دهد. یک لباس عروس با دامن پفی، همان چیزی است که برای درخشیدن در شب عروسی، به آن نیاز خواهید داشت؛ البته به شرطی که فرم بدن شما مثلث معکوس باشد.

خب اکنون با لباس عروس‌های متناسب با هر فرم بدن آشنا شدیم. از این به بعد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در میان مجله‌های مد روز، صفحات مجازی، مزون‌ها و … به دنبال لباس‌هایی بگردید که در سال‌های اخیر ترند شده‌اند.

کلام آخر

انتخاب لباس عروس، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دختر خانم‌های جوانی است که در آستانه مراسم عروسی قرار دارند. ما در این مقاله سعی کردیم ضمن بررسی فرم‌های مختلف بدن، لباس عروس‌های متناسب با هر کدام از این فرم‌ها را به شما عزیزان معرفی کنیم. امیدواریم بعد از مطالعه مطالب بیان شده، بتوانید با انتخاب بهترین و مناسب‌ترین لباس عروس ترند روز، در شب عروسی خود مانند یک الماس بدرخشید.

منبع: ایده آل مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا