دسته‌بندی نشده

راهنمای کامل و ساده تلفن بانک سپه

راهنمای کامل و ساده تلفن بانک سپه

از خدمات دیگر بانک سپه تلفن بانک آن می باشد. مشتریان بانک سپه با استفاده از آن می توانند بسیاری از خدمات مالی و غیر مالی را انجام دهند. برای این منظور تنها کافی است با شماره تلفن ۶۴۰۵۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. البته توجه داشته باشید که برای فعال سازی تلفن بانک سپه نیاز به مراجعه حضوری خواهید داشت و امکان فعال سازی آن به صورت آنلاین وجود ندارد.

در مراجعه حضوری فرمی تحت عنوان درخواست فعال سازی تلفن بانک به شما داده می شود که باید آن را پر کرده و تحویل کارمند بانک دهید پس از آن امکان استفاده از خدمات تلفن بانک سپه برای شما فراهم خواهد شد.

شماره تلفنبانک سپه برای حسابهای متمرکز 64058 (021) است. همچنین از طریق سامانه ارتباط با مشتربان بانک سپه به شماره تماس 1557، امکان اتصال به سامانه تلفنبانک مقدور می باشد.

خدمات موجود در تلفنبانک بانک سپه

با شماره‌گیری ۶۴۰۵۸ شما می‌توانید از خدمات زیر در تلفنبانک بانک سپه استفاده کنید. این خدمات عبارتند از:

  • اطلاع از موجودی و سه گردش آخر حساب
  • پرداخت قبوض
  • دریافت صورت حساب از طریق نمابر (۲۰ گردش آخر)
  • اطلاع از گردش بخصوص یا پیگیری شماره چک
  • انجام خرید تلفنی (پس از انعقاد قرارداد با فروشندگان اجرایی خواهد شد.)
  • اطلاع از شماره سریال کارت
  • اطلاع از آخرین تاریخ ورود به سیستم تلفنبانک
  • اطلاع از شماره حساب بانکی ایران (شبا)

شرایط استفاده از تلفنبانک بانک سپه

  • دارندگان حساب‌های عابربانک، جاری طلایی، قرض الحسنه پس انداز طلایی و بن کارت برای استفاده از این سامانه می‌توانند همراه با اصل و تصویر کارت ملی خود (یا اصل و تصویر شناسنامه به همراه شماره ملی و کدپستی)، به نزدیکترین شعبه بانک سپه مراجعه نمایند. پس از تکمیل فرم درخواست استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی، در صورت تمایل مشتری، دو رمز در اختیار وی قرار می‌گیرد: رمز اول برای ورود به سامانه، دریافت مانده، صورت حساب و … و رمز دوم برای انجام تراکنش‌های مالی شامل پرداخت قبوض و خرید است. یادآوری می‌شود رمز دوم این خدمات فقط به اشخاص حقیقی اختصاص می‌یابد.
  • در راستای افزایش امنیت استفاده از خدمات غیرحضوری برای مشتریان از طریق درگاه‌های غیرحضوری (اینترنت بانک، همراه بانک و تلفنبانک)، امکان نوع تأیید رمز دوم متغیر از طریق پیامک برای تأیید انجام تراکنش‌ها در درگاه‌های مذکور فراهم شده است. در این روش برای هر تراکنشی که نیازمند تأیید از طریق رمز دوم می‌باشد، رمزی یکبار مصرف از طریق پیامک به شماره تلفن همراه مشتری (که قبلاً در سامانه اطلاعات بانک ثبت شده است) ارسال می‌شود. بنابراین این نوع تأیید از امنیت بالاتری نسبت به رمز دوم ثابت برخوردار است. شایان ذکر است، هنگام فعال‌سازی رمز دوم از طریق پیامک، هیچ‌گونه پیامکی برای مشتری ارسال نشده و این رمز به هنگام انجام تراکنش مالی در درگاه‌های غیرحضوری برای مشتری ارسال می‌شود.
  • دارندگان حسابهای غیرمتمرکز (سنتی) شعب نیز جهت آگاهی از وضعیت حساب خود و استفاده از خدماتی نظیر دریافت آخرین موجودی حساب، دریافت صورتحساب از طریق نمابر (۲۰ گردش آخر)، اطلاع از سه گردش آخر حساب و اطلاع از گردش خاص باید از تلفنبانک مخصوص شعبه افتتاح کننده حساب خود استفاده نمایند که پس از مراجعه به شعبه و اخذ رمز مربوط و شماره تلفنبانک شعبه، قابل دسترس خواهند بود.

مراحل فعال‌سازی تلفنبانک بانک سپه

  1. تکمیل فرم درخواست (در صورتی که متقاضی استفاده از رمز دوم متغیر از طریق پیامک هستید؛ این درخواست را در فرم مربوطه قید نمائید)
  2. دریافت رمز از شعبه
  3. تماس با تلفنبانک بانک سپه

separator line

حتماً بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا