دسته‌بندی نشده

دوجی S98: موبایلی با دو صفحه نمایش و دوربین دید در شب!

طبق گزارشات اخیر، کمپانی مدیاتک در حال توسعه‌ی یک چیپ 6 نانومتری جدید به نام Next-G است که اواخر سال جاری معرفی خواهد شد و از سوی دیگر کمپانی دوجی یکی از نخستین برند‌هایی است که از این چیپ بهره خواهد برد. اکنون به گفته‌ی منبعی موثق این چیپ در تلفن همراه هوشمند سری S98 کمپانی دوجی به کار خواهد رفت.

در حالیکه هنوز جزئیات بیشتری در این رابطه در دست نیست اما به گفته‌ی این منبع، کمپانی دوجی سه مدل دیگر تحت سری S98 به نام‌های S98، S98 پرو و S98 اولترا را روانه‌ی بازار خواهد کرد. انتظار می‌رود نسخه‌های پرو و اولترا به صورت رسمی در ماه آوریل یا مه معرفی شوند.

هر چند نسخه‌ی ساده‌ی این تلفن همراه احتمالاً در ماه آینده رونمایی خواهد شد که جزئیات کامل و تصاویر‌ آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد. دوجی S98 همراه با ویژگی‌های سخت افزاری همچون چیپ ست Helio G96 SoC، هشت گیگابایت رام و حافظه داخلی UFS 2.2 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

دوجی S98

با این وجود مدل S98 از یک درگاه مایکرو اس دی نیز برای افزایش حافظه تا 512 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. مدل S98 به لحاظ نرم افزاری از نسخه 12 اندروید پشتیبانی می‌کند که با حداقل سه سال به روز رسانی نرم افزاری و امنیتی توسط کمپانی دوجی همراه خواهد بود. این تلفن همراه همچنین به یک صفحه نمایش LCD 6.3 اینچی با کیفیت فول اچ دی + و تراکم پیکسلی 409 ppi همراه با محافظ صفحه گوریلا گلس تجهیز خواهد شد.

در صفحه نمایش این مدل شاهد یک ناچ قطره‌ای هستیم که یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی که از سنسور S5K3P9SP سامسونگ بهره می‌برد را در خود جای داده است. در پشت این تلفن همراه یک صفحه نمایش دیگر نیز به چشم می‌خورد.

این صفحه نمایش شکلی دایره‌ای داشته و طراحی آن هواوی P50 Pocket را یادآوری می‌کند. طبق گزارشات این صفحه نمایش از پس زمینه دلخواه پشتیبانی کرده و به عنوان یک نمایاب استفاده از دوربین پشت برای گرفتن سلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دوجی S98 از یک سیستم دوربین سه گانه شامل یک دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی، یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی (130° FOV) در کنار یک دوربین دید در شب با بهره گیری از سنسور IMX350 سونی، در پشت خود بهره می‌برد. این سه دوربین به وسیله‌ی یک فلش اصلی که در پایین صفحه نمایش دایره‌ای شکل قرار گرفته و دو چراغ دید در شب مادون قرمز که در سمت راست صفحه نمایش دوم و پایین دوربین اصلی جای گرفته‌اند، همراهی می‌شوند.

پشت دوجی S98

مدل S98 کمپانی دوجی همچنین ضخامتی برابر با 15.5 و وزنی معادل 320 گرم خواهد داشت. این تلفن همراه همچنین از یک باطری 6000 میلی آمپری به همراه پشتیبانی شارژ 33 وات به صورت سیمی و 15 وات به صورت وایرلس بهره می‌برد و در سه رنگ طلایی، قرمز بلوطی، و خاکستری نقره‌ای عرضه می‌شود. از جمله نقاط قوت دیگر دوجی S98 می‌توان به حسگر اثرانگشت قرار گرفته در قسمت کناری بدنه، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با امتیاز استاندارد IP68/69K، و گواهی MIL-STD-810G اشاره کرد.

این تلفن همراه همچنین دارای یک کلید قابل تنظیم در سمت چپ قاب خود می‌باشد، اما با این حال فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون می‌باشد. علاوه بر این، مدل S98 به همراه وای فای دو بانده، بلوتوث نسخه 5.1، و NFC عرضه می‌گردد، اما با این وجود فاقد پشتیبانی از ارتباطات نسل پنجم خواهد بود.

هنوز اطلاعاتی در رابطه با جزئیات قیمت گذاری دوجی S98 در دست نیست اما از آنجاییکه انتظار می‌رود در ماه آینده به صورت رسمی از این تلفن هوشمند رونمایی شود، جزئیات بیشتری در رابطه با تاریخ عرضه و قیمت آن در دسترس خواهد بود. بنا به گفته‌ی منابع ما نسخه پرو این گوشی موبایل به یک دوربین دید در شب استارلایت مجهز بوده در حالیکه نسخه‌ی اولترا آن از یک دوربین تصویر برداری حرارتی بهره مند خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا