دسته‌بندی نشده

دانستنی های سفر به دبی

دبی یکی از پرطرفدار ترین مقاصد گردشگری است که گردشگران بسیاری از تمام دنیا به دیدن این شهر فوق العاده می آیند. کشور ایران سالانه هزاران گردشگری به این شهر زیبا راهی میکند .خوب مطمئنا دبی خیلی مکانهای تاریخی برای گردشگری ندارد مثل جاذبه های تاریخی پاریس،لندن ولی حتما شما میتونید بسیاری از جاذبه ها و تفریحات گردشگری متنوع را در دبی تجربه کنید. برای نمونه تفریحاتی که معمولا اکثر گردشگران دبی اونارو ترجیح میدن بهتون معرفی کنیم. اگر دنبال تور لحظه آخری دبی هستید حتما به سایت تورنت سر بزنید.

جزیره جمیرا پالم

در جمیرا پالم که به شکل درخت نخل طراحی وساخته شده است همه چیز در دسترس شما قرار داره از فروشگاه های کوچیک و بزرگ، یک پارک آبی فوق العاده و کلی رستوران ،کافه و یا کلاب های متعدد که میتونید ازشون استفاده کنید. بهتون پیشنهاد میکنم حتما وقتی در حال گردش در دبی هستید به این جزیره سر بزنید و یه پیاده روی فوق العاده رو تجربه کنید مخصوصا در شب که شدیدا زیباتر هست.

جزیره جمیرا پالم

مسجد جمیرا

این مسجد فوق العاده یکی از 2 مسجد زیبای دبی هست که شما میتونید بهش سر بزنید. مسجد جمیرا خیلی بزرگ نیست ولی شامل یک اتاق بزرگ که مسئول اونجا یا راهنمای شما هر روز از ساعت 10 صبح در اون اتاق منتظر بازدید کننده ها یا مسافران تور دبی هست که بتونه اونها رو راهنمایی کنه. بازدید از این مسجد حدودا برای شما 20 درهم یا 5/5 دلار هزینه داره. که همراه با یک صبحانه فوق العاده و آشنایی با کلی فرهنگ و سنت اسلامی است. اگر شما خیلی از فرهنگ اسلام نمیدونید حتما یه سفر به دبی باید داشته باشید و به این مسجد سری بزنید. میتونید از سایت تورنت همینطور قیمت تور گرجستان را هم ببینید.

دانستنی های سفر به دبی

صحرا دبی

یکی از تفریحاتی که افرادی که در تور دبی ثبت نام میکنند و حتما میخوان تجربش کنند صحرا دبی است.

من هنوز شانس دیدن این صحرا را نداشتم ولی هر کسی از دوستانم که به این ناحیه سفر کردند نصیحتی که به من کردند این بود که اصلا دیدن این قسمت دبی را از دست نده. برای دیدن صحرا دبی حدودا یک صبح تا شب را در صحرا سپری میکنید که حتما میتونه یک تجربه زیبا و بینظیر براتون رقم بزنه.

دبی مارینا

دبی مارینا یکی از مکانهای بسیار دیدنی و مثل اکثر مکانهای دیدنی دبی که بعد از طلوع آفتاب پر از جنب و جوش و فعالیت میشه. حدودا بیشتر از 200 برج بزرگ در 10 ناحیه متفاوت با چشم انداز فوق العاده دبی در دسترس است . آپارتمانهای دبی مارینا متراژ های بسیار بزرگی دارند و معمولا 4 خوابه هستند تنها پنت هاوس های این برجها 5 خوابه هستند که قسمت لاکچری این آپارتمانها هستند. پیاده روهای دبی مارینا حدودا 7 کیلومتر است . دبی مارینا یکی از جاهایی است که اصلا نباید بازدید ازش را سفر به دبی از دست بدید. جالب توجه ترین قسمت دبی مارینا بین مارینا واک و مارینا مال است که اکثر رستورانها اونجا قرار دارند. مارینا یکی از مکانهای محبوب برای برگزاری جشن ، فستیوال موزیک و هر اتفاق ویژه و مخصوص است.

دانستنی های سفر به دبی

چتر بازی در دبی

همیشه می خواستید با چتر نجات در آسمان پرواز کنید؟ در دبی شما بهترین نما از آسمان خراش های بزرگ و چشم انداز خلیج پالم را خواهید داشت. اگر شرایط آب و هوایی مناسب باشد پرش از ارتفاع 4000 متر با یک فرد با تجربه حتما جالب خواهد بود. قبل از پرواز شما چک ایمنی می شوید و روش های صحیح پریدن و نفس کشیدن را به شما آموزش می دهند. همچنین حس آزادی و ماجراجویی را در تونل باد می توانید تجربه کنید. همینطور میتونید جهت اطلاع از قیمت تور استانبول لحظه آخری هم از سایت www.tournet.co دیدن کنید.

صرف یک روز در جزیره لبنان

در جزیره لبنان با چشم انداز برج خلیفه شما می توانید استراحت کنید، لذت ببرید ، شنا کنید و نوشیدنی های متنوع میل کنید. همچنین صندلی هایی برای آفتاب و چترهایی در کنار ساحل وجود دارد . این جزیره متعلق به یک سرمایه دار هندی است که از سال 2008 ، 68 میلیون درهم امارات خرج کرده است.

دومین جزیره بزرگ مصنوعی دنیا در دبی

این جزیره به عنوان یک رقیب جدی در کسب عنوان هشتمین عجایب دنیا است. جزیره نخل دبی از چندین جزیره بهم پیوسته ساخته شده که از فضا هم قابل مشاهده است. این جزیره و یا تعدای از جزیره های خصوصی در دنیا را میتونید با حداقل با مبلغ 30 میلیون دلار خرید کنید. به گفته سایت travelzoo tip شگفت انگیزترین چشم انداز این جزیره وقتی است در حال پرش با چتر روی این جزیره هستید. (حتما اگر نمیترسید امتحانش کنید).

مرتفع ترین جکوزی آب داغ دنیا

بلندترین سازه ساخته شده دنیا حتما مرتفع ترین جکوزی آب داغ دنیا را داخل خودش جا داده. در طبقه 96 میتونید یک ویو و چشم اندازه فوق العاده از شهر دبی داشته باشید وقتی که داخل جکوزی آب داغ در برج خلیفه دبی نشسته اید. البته در کنار دبی ، گرجستان هم یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفر است . پس اگر دنبال تور ارزان یا تور لحظه آخری گرجستان هستید میتونید به سایت ما سر بزنید.

اولین دستگاه ATM که از طلا ساخته شده

انگار در دبی طلا به عنوان یک چیز بی ارزش شناخته میشود وقتی که شما با دستگاه ATM که از طلا ساخته شده اونم طلای 24 عیار مواجه بشوید در دبی حتما تعجب میکنید. این دستگاه اول در ابوظبی راه اندازی شد که به دلیل قابل توجه بودن فورا در دبی مال هم راه اندازی شد. شما میتونید از این دستگاه حدودا 320 آیتم که از طلای 24 عیار ساخته شده خریداری کنید. که البته فقط هم درهم دبی را قبول میکند. قیمت ها در این دستگاه هر 10 دقیقه یک بار به روز رسانی میشود.

منبع:تورنت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا