دسته‌بندی نشده

خلاصه قسمت آخر سریال بانوی عمارت

خلاصه داستان سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت ساخته عزیزالله حمیدنژاد و و تهیه کنندگی مجید مولایی در آخرین روزهای تصویربرداری قرار دارد و برای کنداکتور پخش در پاییز در نظر گرفته شد و به احتمال زیاد از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد

عزیزالله حمیدنژاد در دومین تجربه سریال سازی خود این بار داستانی عاشقانه را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت خواهد کرد.

تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویربرداری می‌شود.

این سریال که به قلم احسان جوانمرد نوشته شده است، داستانی عاشقانه را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می کند

قسمت بیست و چهارم سریال بانوی عمارت

خلاصه قسمت آخر سریال بانوی عمارت

داستان سریال بانوی عمارت از زبان کارگردان

عزیزالله حمیدنژاد، کارگردان درباره این که در سریال چرخ فلک به سراغ مسائل مبتلا به جامعه رفته بود و حالا با ساخت مجموعه بانوی عمارت یک درام تاریخی عاشقانه را تجربه می‌کند، توضیح داد: مقطع تاریخی این مجموعه برایم جذاب بود. در ضمن موضوعاتی که در سریال عنوان می‌شود و تم عاشقانه‌ای که دارد، شخصیت‌هایی که در روابط اجتماعی و انسانی عمیق به سر می‌برند و تلاش می‌کنند همدیگر را درک کنند و شرایط فرهنگی و اجتماعی زمان خودشان را به نحو احسن به نمایش بگذارند، برایم جذابیت زیادی داشت و باعث شد این سریال را کار کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فقط یک قصه عاشقانه را در دل تاریخ تعریف می‌کنید یا به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان هم می‌پردازید، توضیح داد: مسلما علاوه بر تعریف درام عاشقانه در لایه‌های زیرین هم به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می‌پردازیم. فکر می‌کنم این سریال یکی از پرمخاطب‌ترین آثار تلویزیونی شود.

این کارگردان درباره انتخاب پانته‌آ پناهی‌ها برای این مجموعه گفت: پناهی‌ها نقش اصلی سریال را بازی می‌کند، اما در حال حاضر نمی‌توانم توضیح بیشتری درباره این شخصیت بدهم. با توجه به اقتضائات فیلمنامه، ما بهترین گروه را برای بازیگران این مجموعه انتخاب کردیم که ترکیبی از بازیگران تئاتر، سینما و بازیگران هستند.

وی درباره این‌که آیا قصه بانوی عمارت زنانه است، توضیح داد: نقش زنان در این مجموعه پررنگ است.

شازده در سریال بانوی عمارت برای رسیدن به بانوی عمارت معشوقه اش باید سختی های زیادی را پشت سر بگزارد …. به احتمال زیاد در قسمت پایانی سریال بانوی عمارت شازده و فخر الزمان با یکدیگر ازدواج می کنند.

تم داستانی سریال ملودرام عاشقانه و لحن روایت در آن کاملا جدی است به نحوی که روابط و ارتباطات شخصیت ها کاملا سرگرم کننده، واقعی و قابل درک به نظر می آید البته شباهت داستان به سریال شهرزاد نیز کاملا مشهود و محسوس است و می توان از وجه شباهت این دو سریال خوانندگی محسن چاوشی را نام برد. برخی رویدادهای تاریخی در زمان قاجار نیز در این سریال بازسازی شده اند به طور مثال میرزا رضای کرمانی را در سریال خواهیم دید و هم چنین ترور ناصرالدین شاه نیز در این سریال ساخته و پرداخته شده است.

فخرالزمان دختر شخص شناخته شده ای است که پدر خود را از دست داده، و پسر دوست پدرش خواستگار فخرالزمان می باشد که فخرالزمان مایل به این ازدواج نیست.

از طرفی برادر وی اصرار به این ازدواج دارد، اما دل این دختر پیش خواستگار دیگری گیر است که شاهزاده قجری نیز هست که قبلا ازدواج نموده و صاحب فرزند نیز شده است.

برادر فخرالزمان دلیل مخالفتش را این می داند که خاندان قجر وصله این خانواده نیست. باید دید که در ادامه چه اتفاقی می افتد…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا