دسته‌بندی نشده

خصوصیات روانشناسی چشم رنگیها

با خصوصیات چشم رنگیها بیشتر آشنا شوید

چشم‌ها پنجره‌هایی هستند که به سمت روح باز می‌شوند. از نظر فیزیولوژیکی، رنگ چشم ویژگی‌ ای است که تحت تاثیر ژن‌هاست. با اینکه رنگ چشم وراثتی است، اما برخی بر این باورند که افراد با رنگ چشم‌های مختلف ویژگی‌های شخصیتی متفاوتی دارند!

برای شناخت بیشتر این خصوصیات با من در مجله دلگرم همراه باشید

چشم سبزها:

داشتن چشم سبز درمیان افراد نادر است اما آنها دیگران را مثل آهنربا جذب می‌کنند. چشم‌های سبز اغوا کننده و گاهی هم هیپنوتیزم کننده هستند اما لازم به ذکر است که افرادی که چشم‌های سبز دارند گاها خائن هستند. در زندگی حرفه‌ای و شخصی عموما این افراد مدیر هستند.

آنها مصمم هستند، ذهنی تیز و نافذ دارند و دارای استعداد و توانایی‌هایی هستند. آنها در روابط عاشقانه زیاد سازش‌کارنیستند. آنها از دیگران کنجکاوتر بوده و علایق بیشتری دارند. این افراد بیشتر به هنرهای کلاسیک علاقه مند هستند. چشم سبزها شنودگان و سخنوران خوبی نیز می‌باشند.

رنگ چشم سبز نشان دهنده آن است که صاحبان آن شخصیتی قوی و اراده ای بالا دارند.در تصمیم گیری ها خیلی محکم عمل کرده و تا حدی خود رای و مغرور هستند.این افراد اعتماد به نفس بالایی دارند و در کمک به دیگران سعی می کنند تا آخرین توان خود را مصرف کنند.افراد چشم سبز قلق خودشان را دارند و به شدت به کسانی که موفق هستند احترام می گذارند.

به دلیل ویژگی مدیر بودنشان به طور جسورانه و مشخصی رشد می‌کنند و تمام موانع بر سر راهشان را برمی‌دارند.کسانی که چشم‌های سبز دارند بسیار زیبا هستند اما سردی درونشان را پنهان میکنند. این افراد گاهی اوقات به شدت خودخواه هستند.بر اساس کواکب و ستاره شناسی، افرادی که چشم سبز دارند از همه مهربان‌تر هستند و سبزی چشم این افراد ترکیبی از انرژی نپتون و زهره است.

تحمل درد در چشم سبزها: زنان سفید پوست که رنگ چشم آن ها سبز می باشد در تحمل درد و اضطراب، عملکرد بهتری از خود نشان می دهند.

چشم سبز
خصوصیات چشم سبز

چشم آبی ها:

دارندگان چشم آبی دارای نگاهی عمیق بوده و شخصیتی حساس و شفاف دارند.این افراد به راحتی فکر و نظر خود را به دیگران تحمیل می کنند و به همین نسبت ، جرات و شجاعت ویژه ای به خرج میدهند.قابل توجه است که بیشتر چشم آبی ها طبیعت احساساتی هنری ملموس دارند.

قرنیهٔ چشم کسانی که چشم‌های آبی دارند از کسانی که چشم‌های قهوه‌ی دارند حساس تر است و کلا کسانی که چشم‌های روشن دارند فیلترهای نوری ضعیف‌تری دارند. در واقع این توضیحی بر این قضیه است که چرا افرادی که در کشورهای شمالی زندگی می‌کنند بیشتر چشم‌های خاکستری و آبی دارند ولی افرادی که در کشورهای جنوبی زندگی می‌کنن بیشتر چشم‌های قهوه‌ای دارند!‌ زندگی در جنوب به محافظت بیشتری در برابر نور خورشید احتیاج دارد.

کسانی که چشم‌های آبی دارند رمانتیک و رویاپرداز هستند. آنها دائما رویای عشقی واقعی را در سر دارند و اغلب در یک دنیای خیالی زندگی می‌کنند. این افراد دوست دارند که بهشان اظهار عشق شود و بدون عشق و دوست داشته شدن نمی‌توانند زندگی کنند.کسانیکه چشم‌های آبی دارند حساس و آسیب پذیر هستند، زود بهشان برمی‌خورد و همه چیز را بیش از حد جدی می‌گیرند.

ابتلا به افسردگی و افسرده شدن برای این افراد بسیار آسان است.افرادی که چشم‌های آبی دارند مدام در حال تغییر مود و حال و هوای خود هستند.هرچه چشم‌های یک نفر آبی‌تر باشد گرمای کمتری در روحش دارد. افراد چشم آبی میتوانند بسیار بی رحم و ظالم باشند.این افراد اغلب تحریک پذیر و پرخاشگر هستند.افراد چشم آبی صادق و سخاوتمند هستند و سریع مسیرشان را پیدا میکنند و با آن وفق می‌یابند. این افراد عموما هنرمند، مخترع و زیبایی پرست هستند.

چشم آبی
خصوصیات چشم آبی

چشم عسلی ها:

با وجود اینکه چشم عسلی ها انسان هایی خوش قلب هستند ولی با دیگران صریح نیستند.این افراد همیشه به دنبال دوست می گردند.چشم عسلی ها معمولا از کودکی روی پای خود بزرگ شده اند و دوست ندارند که به دیگران تکیه کنند.

مطالعه بهتر با چشم آبی:بنا به تحقیقاتی که دانشمندان دانشگاه ادینبورگ انجام داده اند دانشجویانی که رنگ چشم آن ها تیره می باشد در تست هوش با زمان محدود بهتر از افراد چشم آبی عمل می کنند آن ها معتقد هستند که عملکرد کند افراد چشم روشن به دلیل این است که این افراد راهبردی تر فکر و با ملاحظه تر عمل می کنند.

همچنین در تحقیقاتی که دانش پژوهان دانشگاه لوئیزویل انجام داده اند دانشجویان چشم آبی درانجام فعالیت‌هایی که به طرح‌ریزی و ساختاربندی زمانی نیازمند بود عملکرد بهتری از خود نشان می دهند.

خصوصیات روانشناسی چشم رنگیها
خصوصیات چشم عسلی

چشم قهوه ای ها:

چشم قهوه ای سنبل مهربانی و محبت است و هرچه تیره تر باشد مهر و محبت صاحبش بیشتر است.چشم قهوه ای ها بسیار خونسرد هستند و هرچه را که بخواهند به سادگی تصاحب میکنند.چنین به نظر میرسد که این افراد معنای عصبانیت را نمیشناسند و از آرامشی تمام نشدنی بهره مند هستند.

افرادی که چشم‌های قهوه‌ای دارند بمب انرژی هستند. آنها بامزه و شوخ هستند و دوست دارند وارد کارهای مختلف شوند. برای آنها هدف وسیله را توجیه می‌کند.افرادی که چشم‌های قهوه‌ای دارند با شور و شوق عشق می‌ورزند اما این احساسات عاشقانهٔ آنها خیلی طول نمی‌کشد. آنها از شریک زندگی خود نا امید نمیشوند، فقط یکدفعه بدون دلیل سرد می شوند.

مردانی که چشم‌های قهوه‌ای دارند به آسانی عصبانی می‌شوند اما عصبانی ماندن‌شان زیاد طول نمی‌کشد.آنها اجازه می‌دهند که بهشان دستور بدهید و ازشان چیزی درخواست کنید، اما پذیرای درخواست‌های زیاد از حد هم نیستند.کسانی که چشم‌های قهوه‌ای دارند اغلب اهداف بزرگی دارند.

آنها قدرتمند و مدیر آفریده شده‌اند. آنها دوست دارند در معرض توجه باشند. این افراد دوست دارند موفق شوند و دوست دارند که دیگران مدام این موفقت‌های آنها را تایید کنند.کسانی که چشم‌های قهوه‌ای دارند تمایل به ناسازگاری و تحریک پذیری دارند و گاهی هم می‌توانند کاملا پرخاشگر و تهاجمی باشند.آنها به خودشان مطمئن‌اند، مصمم هستند و اگر لازم باشد نترس هستند. آنها شوخ و اجتماعی هستند و به راحتی با غریبه‌ها کنار می‌آیند.افراد چشم قهوه‌ای بسیار مستعد تنبلی هستند.

چشم قهوه ای
خصوصیات چشم قهوه ای

چشم‌های خاکستری ها:

این افراد بسیار حساس هستند، بسیار رویا پرداز هستند و دوست دارند که برای ریسک‌ها، پیشرفت‌های حرفه‌ای و کاری و قرارهای عاشقانه‌شان از پیش برنامه ریزی کنند.کسانی که چشم‌های خاکستری دارند خونگرم بوده و خودشان را دوست دارند. آنها قوی هستند و در زمان بروز مشکل آماده دفاع از موقعیت خود هستند.

آنها بیشتر به دنبال راه حل‌های معقول بوده و بر منطق تکیه دارند. این افراد برای مدیر بودن زاده شده‌اند و این قضیه دیر یا زود برای همه برملا میشود.مردهایی که چشم‌های خاکستری دارند اغلب انسان های سردی به نظر می‌آیند و زنانی که چشم‌های خاکستری دارند هم گفته می‌شود که فقط زمانی احساسات خود را بروز می‌دهند که بدانند شریکشان تا آخر عمر آنها را دوست خواهد داشت.

آنها تند تند عاشق می‌شوند و ممکن است علاقه‌شان را به یک نفر از دست بدهند و کس دیگری را جایگزین کنند و به همین دلیل هم هست که روابطشان زیاد دوام ندارد. اما اگر آنها بخواهند شریک جدی برای روابطشان انتخاب کنند، آن شخص باید از وضعیت مالی خوبی برخوردار باشد چراکه افراد چشم خاکستری از زندگی در فقر بیزارند.

چشم خاکستری
خصوصیات چشم خاکستری

چشمان درشت: چشمان درشت تجسم کمال زیبایی است . افرادی که چنین چشمانی دارند، باهوش ، قوی ، سرشار از ایده ها، بی ریا و دارای امیال نفسانی قوی هستند.مردان و زنانی که چشمان درشتی دارند، نسبت به دوستانشان بسیار صادق و خونگرم هستند. اما اگر چیزی بر طبق برنامه پیش نرود، بی نهایت آسیب پذیر خواهند بود و برای یک آغاز مهم چیزی مانع آنها نخواهد شد.مهتمرین نقطه مثبت آنها طبیعت برون گرا و شخصیت با ثبات آنها است .

چشمان کوچک:افرادی که دارای چنین چشمانی هستند حسود، غیرقابل اعتماد، لجباز و گاهی هم بدذات می شوند. به هرحال در برخورد و پذیرش عقاید این افراد می بایست محتاط بود. به راحتی می توان دریافت که بخاطر ویژگی های منفی به هیچ کس و هیچ چیز اجازه نزدیک شدن به دنیای خصوصی شان را نمی دهند.افرادی که دارای چشمان کوچکی هستند، صادق و بی نهایت مشکل پسند می باشند. صفات گفته شده صرفا به معنای عدم کارآمدی ایشان نیست بلکه بیشتر حکایت از هدف محوری شان و وقف خود در راه مقاصدشان دارد

چشمان سربالا: این فرم چشم نشان دهنده شخص احساساتی است که دارای درک معنویت و بنیه فوق العاده می باشد. علاوه بر این آنها از زندگی لذت بخشی برخوردارند. با این وجود همواره باید آماده روبرو شدن با خشم ناگهانی آنها باشید.متاسفانه این بدخلقی را غالبا نسبت به نزدیکترین فرد به خود روا می دارند که خود موجب گسسته شدن رابطه شان بدون هیچ دلیل قانع کننده یی می شود

چشمان سرپایین:در کشور ژاپن این فرم چشم سمبل خوش شانسی و ثروت است و در غرب نشانگر همیاری ، نجابت ، قابل اعتماد بودن و نیز افسردگی استاین دسته از افراد بیشتر شنونده هستند و خیلی کم صحبت می کنند.هرکسی که بخواهد به نجابت ، فهم و شعور این افراد حسادت بورزد، باید بداند که این دسته از مردم با طبیعت یاری رسانی که دارند، نه تنها سختی بیشتری را نسبت به دیگران در زندگی تحمل می کنند بلکه در شرایط کمتر مناسبی زندگی می کنند.زنانی که دارای چشم های سرپایین هستند شعور و فراست خوبی برای به دام انداختن مردان پولدار و بهره مند شدن از تبعات آن دارند،

divider

در این رابطه بیشتر بخوانید:

بوتاکس زیر چشم درمان قطعی چین و چروک صورت

مدل آرایش چشم برای مهمانی 2018 سری 7 بسیار شیک و جذاب

مدل سایه چشم جدید لایت با جدیدترین رنگهای سال 97 – سری دوم

divider

تهیه و گردآوری مجله دلگرم

مرضیه ملایری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا