دسته‌بندی نشده

جگوار اف تایپ مخصوص حمل دوچرخه در تور دو فرانس

تصور اینکه خودرویی مانند جگوار اف تایپ کوپه برای کارهای روزانه مورد استفاده قرار گیرد، کار مشکلی است؛ ولی در حال حاضر، می‌توان عملکرد این خودروی اسپرت را در حمل یک جفت دوچرخه مشاهده کرد.

گروه کاری وسایل نقلیه خاص در جگوار لندروور یک نمونه خودروی ویژه حمل دوچرخه برای تیم اسکای آماده کرده‌اند؛ تیم اسکای یکی از تیم‌های بی‌شماری است که در مسابقات تور دو فرانس امسال رقابت می‌کنند.

Jaguar f-Type tour de france support vehicle

Jaguar f-Type tour de france support vehicle

جگوار اف تایپ مخصوص حمل دوچرخه در تور دو فرانس

جگوار به منظور قرار گرفتن دوچرخه‌ها بر روی سقف اف تایپ، طراحی عقب خودرو را تغییر داده است. پنجره عقب با یک پنل فیبرکربنی جایگزین گردیده که دارای چهار شکاف برای نگه‌داشتن دوچرخه‌ها است.

Team Sky tour de france

Team Sky tour de france

تیم اسکای می‌تواند دو دوچرخه را با خود حمل کند و چرخ عقب آن‌ها را در دو شکاف بیرونی قرار دهد. همچنین یک جفت چرخ زاپاس می‌توانند در وسط قرار گیرند.

این طراحی بسیار ماهرانه انجام شده؛ زیرا دوچرخه‌ها را پایین نگه می‌دارد و زیبایی طراحی بدنه اف تایپ را پنهان نمی‌کند.

Jaguar f-Type tour de france support vehicle

Jaguar f-Type tour de france support vehicle

این نسخه ویژه اف تایپ به عنوان خودروی تدارکات در طول ایستگاه شماره ۲۰ مسابقات امسال مورد استفاده قرار می‌گیرد که زمان‌بندی آن برای ۲۶ جولای است. دوچرخه‌سواران در این رقابت‌ها بین ایستگاه ۱۵ و ۱۶ استراحت داشته‌اند. این خودرو، از تجهیزات ارتباطی زیادی استفاده کرده تا به تیم اسکای را در شرایط مختلف مسیر حمایت کند.

همچنین یک منبع الکتریسیته جداگانه به کار برده شده که برای تأمین انرژی موردنیاز رادیو، آمپلی‌فایر، میکروفن‌ها، بوق‌ها و تلویزیون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. کابین این خودرو نیز همراه با نشان تیم اسکای و رنگ آب منطبق با آن است.

این اولین بار نیست که جگوار و تیم اسکای با یکدیگر همکاری می‌کنند. جگوار به عنوان یکی از تیم‌های رسمی تدارکات، از سال ۲۰۱۰ با استفاده از خودروهای مختلفش پشتیبانی‌های زیادی را انجام داده است. یکی از آن‌ها مدل XF اسپرت بوده که آخرین بار استفاده شده است. جگوار در این زمینه می‌گوید

تأثیری که ظاهر اف‌تایپ کوپه در ایستگاه ۲۰ خواهد داشت، می‌تواند توجه بیشتری را به تیم اسکای و همکاری بی‌نظیر ما جلب کند.موضوعی که شاید بدیهی به نظر برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا