دسته‌بندی نشده

جدیدترین فعالیت کریس رونالدو در قرنطینه برای هوادارانش

رونالدو در قرنطینه چه می کند ؟

رونالدو در ایام قرنطینه هوادارانش را در منزل تمرین میدهد

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس با یک شرکت بدنسازی آمریکایی به نام “کرانچ” همکاری می کند تا به هواداران کمک کند تا در دوران قرنطینه آمادگی بدنی خود را حفظ کنند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو که به عضلات آماده و سرحالش مشهور است،به تازگی از پروژه جدید خود در خارج از زمین فوتبال رونمایی کرده است تا در مورد رازهای آمادگی بدنیش به هواداران توضیح بدهد. ستاره یوونتوس قرار است که با همکاری با شرکت کرانچ، تمرینات ویژه ای را به صورت مجازی با هوادارانش داشته باشد تا به آنها کمک کند تا در دوران قرنطینه روی فرم باشند.

رونالدو ، قرنطینه ، کرونا

رونالدو در آغاز این پروژه هفت نوع تمرین را به هوادارانش در اینستاگرام آموزش داد تا به آنها برای حفظ آمادگی بدنی شان کمک کند. برای این پروژه یک وبسایت رسمی و یک صفحه اینستاگرامی نیز طراحی شده است تا هواداران بتوانند تمرینات پیشنهادی توسط ستاره پرتغالی را دنبال کنند.

رونالدو دوشنبه گذشته از پرتغال به تورین برگشت اما باید 14 روز را در قرنطینه سپری کند تا بتواند بعد از آن در تمرینات گروهی شرکت کند. تیم های لیگ ایتالیا امیدوارند که از اواخر خرداد مسابقات را از سر بگیرند.

رونالدو در دوران قرنطینه دو ماه در کنار سایر اعضای خانواده اش در جزیره مادیره حضور داشت اما تمرینات خود را به صورت مداوم انجام می داد تا آمادگی اش را از دست ندهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا