دسته‌بندی نشده

تزئین خانه با لوازم دوریختنی جدید، خودتان اکسسوری تزئینی بسازید

همانطور که می دانید ترفندها و ایده های خلاقانه و جذاب همیشه می تواند با کمترین هزینه بهترین نتیجه را به ما ارائه دهد. حالا شما هم اگر دوست دارید تا در مورد تزئین خانه با ایده های خلاقانه یا لوازم دورریختنی ترفندهای هیجان انگیزی به دست آورید، پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

از جعبه های میوه برای ساخت کتابخانه های خلاقانه استفاده کنید

یکی از مهم ترین و جذاب ترین ایده هایی که همیشه در تصویر خانه هایی با دکوراسیون خلاقانه دیده می شود این است که از جعبه های میوه چوبی به عنوان فضایی برای کتابخانه استفاده می کنند.

جعبه های میوه در حالت عادی پس از خالی شدن میوه ها بی استفاده هستند اما شما می توانید این جعبه های چوبی را به راحتی و با کمی سنباده کاری تمیز کنید و با چیدن آن ها روی هم از آن به عنوان کتابخانه استفاده کنید.

تزئین خانه با لوازم دوریختنی جدید، خودتان اکسسوری تزئینی بسازید

توجه داشته باشید که شما می توانید با کمی خلاقیت این جعبه های میوه را رنگ آمیزی کنید و متناسب با هارمونی دکوراسیون منزل خود یک کتابخانه زیبا داشته باشید و آن را کنار فضای اتاق پذیرایی یا رو به روی تخت خواب دو نفره در اتاق خواب بچینید.

از پارچه های دور ریختی برای دوخت چهل تیکه استفاده کنید

در بیشتر خانه ها لباس ها و وسایل دور ریختنی زیادی وجود دارد که کسی به آن توجهی نمی کند. اما شما با همین پارچه های دور ریختنی و بی استفاده می توانید یک چهل تکه جذاب بسازید.

برای این کار شما تنها کافی است تا پارچه های متفاوت با ترکیب رنگی های متفاوت را دور هم بچینید و با یک نخ و سوزن آن ها را به هم متصل کنید. توجه داشته باشید که برای این امر حتما لازم نیست از پارچه ها با جنس یکسانی استفاده کنید چرا که جذابیت این پارچه های چهل تکه به متفاوت بودن رنگ و جنس پارچه هاست.

تزئین خانه با لوازم دوریختنی جدید، خودتان اکسسوری تزئینی بسازید

چگونه از پارچه های چهل تکه در دکوراسیون اتاق استفاده کنیم؟

حالا که در مورد نحوه درست کردن پارچه چهل تکه اطلاعات به دست آورید بهتر است تا در مورد نحوه استفاده از آن هم با شما صحبت کنیم. شما می توانید از این پارچه ها به عنوان رو میزی و یا شال مبل استفاده کنید و از ترکیب رنگ فوق العاده آن در منزل خود لذت ببرید.

توجه داشته باشید که شما می توانید از این ست های چهل تکه به عنوان روتختی تخت دو طبقه یا حتی تخت های یک نفره و رو بالشی هم استفاده کنید. استفاده کاربردی از این پارچه های چهل تکه تنها به خلاقیت و نیاز شما بستگی دارد.

از تکه چوب های کهنه به عنوان شلف دیواری کمک بگیرید

یکی دیگر از ایده های خلاقانه و ارزشمندی که می توانید به آن توجه کنید این است که از تکه چوب های قدیمی و کهنه به عنوان شلف های دیواری کمک بگیرید و دکوراسیون منزل خود را به سبک مدرن تغییر دهید.

برای استفاده از تکه چوب ها شما تنها باید از یک بست زانویی یا نبشی کمک بگیرید تا بتوانید چوب ها را به کمک پیچ و رول پلاک به دیوار متصل کنید. البته فروشگاه اینترنتی بلج با قیمت منصفانه و ارزان انواع شلف های دیواری و شلف دیواری برای اتصال تلویزیون به دیوار را در فروشگاه اینترنتی خود تامین کرده است و شما می توانید این اجناس را با قیمت منصفانه و ارزان از بلج تهیه کنید.

از کیف و چمدان های قدیمی برای تزئین مبل های تک نفره استفاده کنید

یکی از ایده های جذابی که اخیرا در فضای مجازی به آن توجه شده این است که از کیف و چمدان های کهنه به عنوان تشکچه مبل و یا صندلی میز تحریر استفاده کنید.

استفاده از چمدان و کیف های چرمی به عنوان رویه یک صندلی و مبل باعث می شود تا دکوراسیون شما خاص و متفاوت به چشم بیاید. علاوه بر این شما می توانید از این مبل های تزئین شده به عنوان محلی برای عکاسی های روزانه نیز استفاده کنید.

با یک ماژیک مشکی پایه های میز و مبل های ساده خود را طراحی کنید

یکی دیگر از ارزان ترین و خلاقانه ترین ایده هایی که می تواند دکوراسیون خانه شما را به کلی تغییر دهد این است که از یک ماژیک مشکی ساده برای طراحی پایه های میز و صندلی خود استفاده کنید.

اگر میز و صندلی منزل شما به اندازه کافی قدیمی و کهنه به نظر می آید، می توانید با طرح های ساده و خلاقانه پایه های میز و صندلی را تزئین کنید به صورتیکه دیگر کهنگی میز و صندلی شما به چشم نیاید.

این ترفند خارق العاده در کنار سایر ایده هایی که به شما معرفی کردیم، خانه شما را جذاب تر و خاص تر نشان می دهد.

تزئین خانه با لوازم دوریختنی جدید، خودتان اکسسوری تزئینی بسازید

خرید بهترین محصولات چوبی و شلف های دیواری از فروشگاه اینترنتی بلج

در این مقاله شما را با ترفندهای ساده برای استفاده از لوازم دور ریختنی و بی استفاده خانه آشنا کردیم. اما اگر شما دوست دارید برای تغییر دکوراسیون منزل خود هزینه صرف کنید و لوازمی مانند تخت و کمد خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم تا مشاهده وبسایت فروشگاهی بلج را از دست ندهید. شما می توانید بهترین و باکیفیت ترین سرویس خواب، کمد و انواع شلف های دیواری را از این فروشگاه اقتصادی به صورت اینترنتی سفارش دهید و سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا