دسته‌بندی نشده

تتوی فارسی بازیگران هالیوود: از مولانای انجلینا جولی تا خیام امبرهرد

خالکوبی فارسی بازیگران هالیوود

شاید این روزها خیلی شاهد تتوی شعر و دل نوشته روی بدن افراد معروف بوده باشید .

بسیاری از ایرانی ها علاقمندند عبارات لاتین را به زبان کره ای، انگلیسی و زبان های دیگر روی دست و بدنشان تتو کنند ، در این میان کم نیستند بازیگران خارجی که تتوی فارسی دارند و از بیت و یا مصرعی از شعر بزرگان فارسی زبان برای خالکوبی خود استفاده کرده اند .

اگر می خواهید با بازیگران خارجی که تتوی فارسی دارند آشنا شوید این مقاله از دلگرم را از دست ندهید.

خالکوبی فارسی بازیگران هالیوود

آنجلینا چهره نام آشنای عرصه سینما زاده ۴ ژوئن ۱۹۷۵ توانسته چهار بار جایزه گلدن گلوپ، دوبار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را بگیرد. او همچنین برای کمک های فراوانش به انسان ها از جمله مردم آفریقا، یک جایزه بشردوستانه ژان هرشولت دارد.

آنجلینا بر روی بدنش تاتو هایی از بودا، فارس و عرب را به همراه دارد.

او بر روی دست راستش این متن زیبای فارسی را تاتو کرده است: «ماورای باورهای ما ماورای بودن و نبودن‌های ما آنجا دشتی است فراتر از همه تصورات راست و چپ تو را آنجا خواهم دید»

این خالکوبی روی دست بازیگر مشهور سینمای هالیوود از زمان اکران فیلم آنجلینا جولی در رم ایتالیا مورد توجه کابران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

در شبکه های اجتماعی برخی این جمله را منصوب به مولانا می دانند اما بسیاری نیز آن را منصوب به اوشو ذکر کرده اند.

خالکوبی فارسی بازیگران هالیوود

برد پیت که سال بسیار موفقی را با دروکردن همه جوایز سینمایی معتبر جهان به خاطر بازی در «روزی روزگاری هالیوود» کوئنتین تارانتینو پشت سر گذاشته، چند سال پیش، همان عبارت فارسی را که روی دست همسر آ سابقش آنجلینا جولی نقش بسته، به انگلیسی ترجمه و روی دستش تتو کرد. او در سفری برای امور خیریه خالکوبی شعر مولانا روی بازوی دست راستش را رونمایی کرده بود. همان رباعی که کزازی طی تحقیقی گفته بود از مولاناست.

تتوی فارسی بازیکن رم

خالکوبی فارسی بازیگران هالیوود

لورنزو پلگرینی به زبان فارسی روی گردن خود تتویی انجام داده است.

او نوشته:« به خودت ایمان داشته باش.»

لورنتزو پلگرینی یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال اهل ایتالیا است که در پست هافبک و به عنوان کاپیتان باشگاه رم فعالیت می‌کند. او هم‌چنین عضوی از تیم ملی ایتالیا است.

خالکوبی زلاتان به فارسی

خالکوبی فارسی بازیگران هالیوود

زلاتان اِبراهیموویچ بازیکن فوتبال اهل سوئد است که در پست مهاجم برای باشگاه آث میلان ایتالیا و تیم ملی سوئد بازی می‌کند.

گفته شده این بازیکن ، دوستان ایرانی زیادی دارد و روی دستش نامش را به فارسی نوشته اما بعدا مشخص شد که تتوی زلاتان فارسی نیست و عربی است.

خالکوبی فارسی دیبالا

خالکوبی فارسی بازیگران هالیوود

در مورد این خالکوبی از دیبالا سوال شده و او هم گفته که معنی این خالکوبی را نخواهد گفت. نکته ای که کاملا مشهود است این است که تتوی دیبالا فارسی نیست و یک کلمه عربی است.

پائولو برونو ازکیل دیبالا بازیکن فوتبال دورگه اهل آرژانتین و ایتالیا است که در پست هافبک هجومی برای باشگاه یوونتوس و تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند

خالکوبی فارسی بازیگران هالیوود

امبر هرد که عاشق ادبیات ایران و مشرق زمین است، عاشق شعرهای عمرخیام شاعر و فیلسوف ایرانی است و به همین دلیل هم یک بیت از شعرهای خیام رو روی بدنش تتو کرده .

بیت شعر فارسی عمر خیام که روی بدن امبر هرد حک شده این بود: «چون عاقبت ِکار جهان نیستی است/ انگار که نیستی، چو هستی خوش باش».

کپی برداری بازیگران زن ایرانی از لباس بازیگران هالیودی

10 بازیگر زن هالیوود و معرفی ماشین های لوکس آنها – ماشین بازیگران …

بازیگران کم سواد هالیودی از کتی پری و ریحانا تا دی کاپریو + تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا