دسته‌بندی نشده

تبلیغ نوکیا و تشبیه گلکسی سامسونگ به شکلات کیت کت

تبلیغ نوکیا و تشبیه گلکسی سامسونگ به شکلات کیت کت

نوکیا به تازگی بخش محصولات و سرویس های خود را به مایکروسافت فروخته و بابت این انتقال، به شدت از آینده خود احساس اطمینان می کند. اعتماد به نفس این شرکت حتی به جایی رسیده که برای رقبا هم شاخ و شانه می کشد و سعی می کند آنها را مورد تحقیر قرار دهد.

به تازگی اکانت توییتر شعبه آلمان نوکیا، توییتی را منتشر کرده که در آن تصویری از گلکسی اس ۳ نصف شده در وسط دیده می شود. در این تصویر در واقع نوکیا سعی کرده، شعار و محیط تبلیغاتی شکلات کیت کت را با محصول سامسونگ ادغام کند و از این طریق به تخریب یکی از رقبای اصلی خود بپردازد.

اما تشبیه گلکسی سامسونگ به کیت کت خیلی هم اتفاقی نبود، چرا که همانطور که احتمالا می دانید، گوگل به تازگی اعلام کرده که نسخه بعدی اندروید، کیت کت نام خواهد داشت و همین موضوع دستمایه ای برای نوکیا شده تا حتی به نوعی گوگل را نیز به عنوان رقیب مایکروسافت، مورد حمله خود قرار دهد.

تبلیغ نوکیا و تشبیه گلکسی سامسونگ به شکلات کیت کت

تبلیغ نوکیا و تشبیه گلکسی سامسونگ به شکلات کیت کت

البته این بار اولی نیست که نوکیا دست به چنین اقداماتی می زند و تیم تبلیغاتی این شرکت فنلاندی، قبلا نیز از روش های عجیبی برای مقابله با شرکت های دیگر بهره گرفته. برای مثال چندی پیش کامیونی با تبلیغ نوکیا در کنار یکی از بیلبورد های تبلیغاتی گلکسی اس ۴ زوم سامسونگ قرار گرفت. روی این کامیون با طعنه به قدرت زوم محصول سامسونگ نوشته شده بود، «اما اینو ندیده بود که داره میاد…»

نوکیا با وجود تمام این اقدامات هنوز فاصله بسیاری با سامسونگ دارد، چرا که این شرکت کره ای توانسته در سه ماهه گذشته بیش از ۷۰ میلیون تلفن همراه هوشمند را به فروش برساند، در حالی که نوکیا تنها ۷.۴ میلیون لومیا را روانه خانه مشتریانش کرده.

شما در رابطه با این اقدامات نوکیا چه نظری دارید؟ آیا این روش تبلیغ، به اندازه کافی بر روی کاربران تاثیر گذار است و باعث می شود که آن ها به سمت محصولات نوکیا جلب شوند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا