دسته‌بندی نشده

بیوگرافی کیت گاسلین

کیت گاسلین در برنامه Jon and Kate Plus 8 شبکه TLC ستاره شد و زمانی که این برنامه به موفقیت های بیشتری دست پیدا کرد، وی از همسر خود طلاق گرفت؛ طلاقی که سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی بوجود آورد.

خلاصه ای از زندگی کیت گاسلین

کیت گاسلین در 28 مارچ سال 1975 در فیلادلفیا، پنسیلوانیا بدنیا آمد. پس از اینکه یک پرستار حرفه ای شد با جان گاسلین ازدواج کرد. این زوج ابتدا یک دوقلو بدنیا آوردند و سپس یک شش قلو. کنجکاوی های زیادی که درباره زندگی این زوج وجود داشت منجر شد تا آن ها یک برنامه “ریلیتی شو” از زندگی خود بسازند که آن را Jon and Kate Plus 8 نامیدند. فعالیت های حرفه این زوج شامل حضور در برنامه Dancing with the Stars و اجرای برنامه The View میشود.

زندگی نامه کیت گاسلین

Kate Gosselin

اوایل زندگی

کیت گاسلین پس از شرکت در مدرسه پزشکی و پرستاری تبدیل به یک پرستار حرفه ای شد و مدرک پرستاری خود را نیز گرفت.
نام اصلی او کیت آرین کریدر میباشد.
در سال 1977 کیت گاسلین، جان گاسلین را در یک پیک نیک دید. این دو نفر دو سال بعد ازدواج کردند. کیت که میدانست به دلیل بیماری که دارد نمیتواند باردار شود ، پس از اینکه ازدواج کرد به سرعت درمان خود را شروع نمود. پس از اینکه درمان موفقیت آمیز در سال 2000 دوقلو خود را بدنیا آورد.

باری دیگر در سال 2003 این زوج درمان خود را پیگیری کردند با این امید که بتوانند یک بچه دیگر را به خانواده خود اضافه کنند اما در اتفاقی سورپرایز کننده، آن ها صاحب یک شش قلو شدند.

کیت گاسلین
کیت گاسلین

دوران حرفه ای در “ریلیتی شو”

زمانی که کیت گاسلین و همسرش صاحب شش قلو ها شدند، آن ها در برنامه ای ویژه که به همین موضوع عجیب شش قلو ها و دو قلو دیگر اشاره داشت، برای اولین بار در تلویزیون دیده شدند. این اتفاق در سال 2005 بود و حتی یک سال بعد هم دوباره آن های برای صحبت کردن در مورد شرایطشان به تلویزیون آمدند.
پس از حضوری که در تلوزیون داشتند، آنقدر استقبال از برنامه بالا بود که مدیران شبکه تصمیم گرفتند برنامه اختصاصی برای خانواده آن ها بسازند که “جان و کیت به اضافه 8” نامیده شد. در سال 2007 اولین فصل این برنامه پخش شد و برای 5 فصل نیز ادامه داشت.
این برنامه خیلی موفقیت آمیز بود اما همین موفقیت ها و مشغولیت ها باعث شد تا آسیب زیادی به ازدواج کیت گاسلین و جان وارد شود. آن ها در سال 2009 جدایی خود را در برنامه خودشان اعلام کردند. پس از این جدایی اسم برنامه تغییر کرد و نام جان از آن حذف شد. سال 2009 آخرین سال پخش این برنامه بود چراکه جان دیگر تمایلی به شرکت در این مجموعه را نداشت.


امیدوارم از این مطلب راضی بوده و با کیت گاسلین آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا