دسته‌بندی نشده

بیوگرافی کری آندروود

کری اندروود کیست؟

کری آندروود در سال ۱۹۸۳ در اکلایامو به دنیا آمد و توانست برنده فصل ۴ برنامه امریکن آیدول شود. اولین آلبوم او به نام Some Hearts را در سال (2005) منتشر شد. کری توانست نامزد جایزه Grammy, Country Music Association) CMA) و Academy of Country Music) ACM) شود. آندرودد در سال ۲۰۰۸ وارد Grand Ole Opry شد و در همان سال با Brad Paisley (برد پیزلی) همکاری کرد.

زندگینامه کری آندروود

Carrie Underwood

دوران کودکی و برنده شدن در برنامه امریکن ایدول

کری ماری آندروود در ماه می سال ۱۹۸۳ در اکلاهوما به دنیا امد و در مزرعه بزرگ شد. . آندرودد در وبسایت خود نوشت: “من دوران کودکی بسیار خوبی داشتم و چیزهای شگفت انگیز که بچه ها دوست دارند انجام دهند، را انجام دادم” “من از فعالیت هایی مانند بازی در جاده های خاکی، کوهنوردی درختان و البته آواز خواندن لذت میبردم.”

آندرودد بعد از فارغ التحصیل شدن در دبیرستان وارد دانشگاه Tahlequah در اکلاهامو شد. او در دانشگاه از رویای خود یعنی خوانندگی دور افتاد و به کار روزنامه نگاری پرداخت. وی تصمیم گرفت در فصل ۴ برنامه امریکن ایدول شرکت کند و نه تنها ازمون را قبول شد بلکه توانست برنده آن فصل از امریکن ایدول شود.

آلبوم ‘Some Hearts و موفقیت های کاری او

اولین آلبوم اندرووود، Some Hearts 2005، به سرعت از چندین شبکه پخش شد و آن را به عنوان پرفروش ترین آلبوم از زمان معرفی Nielsen SoundScan در سال 1991 تبدیل کرد. اولین تک آهنگ “Inside Your Heaven” در بالای لیست بیلبورد قرار گرفت .اهنگ، “Jesus, Take the Wheel,” هم توانست رتبه های خوبی در بیلبورد را کسب کند. این آهنگ همچنان به موفقیت های بیشتری رسید و برنده جایزه های ACM و CMA و Grammys برای بهترین کاراکتر زن و بهترین هنرمند جدید شد.

آندرودد در اهنگ “Before He Cheats,” داستانی از سرگردانی یک عشق را نشان داد. کری موفق به دریافت جایزه Grammy برای بهترین خواننده زن کشور و جایزه CMAدر سال 2007 شد. در همان سال، کری آندروود آلبوم بعدی خود، Carnival Ride را منتشر کرد. این البوم به بالای نمودار رسید و از جمله تک اهنگ های ان شامل “Last Name” و “All-American Girl.” می باشد.

کری آندروود
کری آندروود

وارد شدن به گروه Grand Ole Opry

در 10 مه 2008، در سن 26 سالگی، کری آندروود به Grand Ole Opry پیوست و او را جوان ترین عضو این موسسه معروف کردند. بعد از آن سال، در سپتامبر 2008، آندرووود جایزه CMA برای خواننده زن سال را برای سومین بار متوالی به دست آورد. او برای آلبوم سال نامزد جایزه گرمی شد، و جایزه ( جورج استریت) George Strait را برد.

Play On’ and ‘Blown Away’

در فوریه 2009، کری آندروود جایزه گرمی (بهترین خواننده زن کشور) را برای آهنگش “Last Name” یعنی چهارمین گرمی در سه سال را برنده شد. در نوامبر 2009، او دو بار دیگر نامزد CMA برای خواننده زن سال و رویداد موسیقی سال شد.چند هفته قبل از CMA، آندرودد سومین آلبوم استودیویی خود، Play On را منتشر کرد، که سه آهنگ برتر ان “Cowboy Casanova,” Temporary Home” و “Undo It” بود.

کری آندروود البوم دیگری بانام Blown Away منتشر کرد، که در ماه مه 2012 پخش شد و در سال بعد بیش از 1.4 میلیون نسخه فروخت این آلبوم شامل آهنگ های “Blown Away “Good Girl” و “Two Black Cadillacs.” است.

پروژه های بعدی

در ماه می ۲۰۱۳ آندرودد به همراه ستاره دیگری به نام Faith Hill (فیث هیل) اهنگ “Waiting All Day for Sunday Night.” را خواند. او در تلویزیون با نام ماریا به کار خود ادامه داد و در کنار Stephen Moyer قرار گرفت. این رویداد تلویزیونی که ادامه برنامه اصلی Julie Andrews در سال ۱۹۵۹ می باشد به صورت زنده پخش شد و توانست ۴ جایزه امی را از ان خود کند.آندرودد اهنگ دیگری را در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد. این البوم شامل اهنگ هایی مثل “Something in the Water,” بود که بعدا توانست برنده جایزه گرمی شود.

در سال ۲۰۱۵ پنجمین البوم خود را به نام “Smoke Break.” منتشر کرد. آندرودد در فوریه ۲۰۱۶ تور Storyteller را برگزار کرد.در ماه مه 2017 اعلام شد که آندرودد در سالن مشاهیر نامش ثبت خواهد شد. کری آندروود گفت:

من همیشه افتخار می کنم که بگویم من از اوکلاهما هستم. مردم، فرهنگ و این محیط من را به فردی تبدیل کردم که من امروز هستم

بستری شدن و فعالیت دوباره

در روز 10 نوامبر، دو روز پس ازجایزه CMA، آندرودد وقتی که از خانه اش خارج شد می افتاد، و دچار اسیب جدی در قسمت مچ دست شد. به گزارش خبرنگاری؛ این خواننده در یک بیمارستان در نزدیکی خانه اش تحت درمان قرار گرفت، هرچند او به اندازه کافی برای 12 نوامبر خود را بهبود بخشید.

کری آندروود از مردم برای حمایت هایشان تشکر کرد. او به خاطر این اسیب حدود ۵۴ بخیه خورد و به مردم گفت که من در سال ۲۰۱۸ پرشور تر از قبل شروع به فعالیت می کنم. در دسامبر سال ۲۰۱۷ او اولین عکس از حادثه خود را منتشر کرد و در سال ۲۰۱۸ او عکسی را به مردم نشان داد که در حال ضبط اهنگ در استودیو می باشد.در ۱۵ اپریل او دوباره به صحنه ACM بازگشت. کری آندروود توانست به خاطر اهنگش که The Fighter نام داشت موفقیت های زیادی کسب کند.

کری آندروود
کری آندروود

خانواده

کری آندروود با مایک فیشر، بازیکن حرفه ای هاکی، در 10 ژوئیه 2010، ازدواج کرد. در سپتامبر 2014، این زن و شوهر اعلام کردند که اولین فرزندشان را باردار هستند. پسرش مایکل فیشر در تاریخ 27 فوریه 2015 متولد شد.

کری آندروود و فرزندش

کری آندروود و فرزندش
کری آندروود فرزندش

عکس های کری آندروود

کری آندروود
کری آندروود
کری آندروود
کری آندروود
کری آندروود
کری آندروود
کری آندروود
کری آندروود

قد کری آندروود

قد کری آندروود 1.6 متر است.


امیدوارم از این مطلب لذت برده و با کری آندروود آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا