دسته‌بندی نشده

بیوگرافی و زندگی شخصی ایزابلا نفار از رقص تا بازیگری و خوانندگی

زندگی خصوصی و بیوگرافی ایزابلا نفار

ایزابلا نفار, (Isabella Nefar) متولد دهه ۷۰ در تهران، بازیگر ، تهیه کننده ، موزیسین ، خواننده ایرانی ایتالیایی است که در زمینه بازیگری تئاتر و سینما فعالیت دارد. او اصالتا ایرانی است و از پدر و مادری ایرانی ایتالیایی به دنیا آمده و تسلط کامل به زبان فارسی دارد.

او در رشته هنرهای نمایشی و آکادمی موسیقی و هنر دراماتیک لندن LAMDA تحصیل کرده و هم اکنون در سینمای بریتانیا مشغول بکار است و در لندن زندگی می کند.

ایزابلا نفار می گوید علاقه بسیار زیادی به مایکل جکسون داشته ام و به همین دلیل به خوانندگی و رقص علامند شدم اما کم کم وارد عرصه بازیگری شدم چرا که یک واسطه من را برای نقش کوتاه به یک کارگردان معرفی کرد و بعد همان کارگردان برای فیلم سینمایی اش به من پیشنهاد همکاری دیگری داد.

ایزابلا نفار می گوید که رقص ایتالیایی خیلی خاص است چرا که با آهنگ ملایم و غمگین باید رقصید و این برای من همیشه جالب بوده است.

عکس های جذاب ایزابلا نفار (+18)

خانواده و پدر و مادر ایزابلا نفار

ایزابلا در خانواده ایرانی – ایتالیایی متولد شد. قد ایزابلا ۱۷۲ سانتی متر است . او یک خواهر دارد که پزشک است.

از دوران کودکی به رقص و مایکل جکسون علاقه خاصی داشت و آرزوی کودکیش این بود که در موزیک ویدئوهای مایکل جکسون بازی کند.

اما خانواده اش به شدت مخالف ورودش به رشته هنر و بازیگری بودند. در نهایت با تحصیل در رشته هنرهای نمایشی و تلاش، هم اکنون یکی چهره های شناخته شده سینمای جهان است. ایزابلا به نواختن آلات موسیقی همچون کیبورد، پرکاشن، پیانو تسلط دارد .

ازدواج ایزابلا و همسرش

ایزابلا نفر هنوز ازدواج و در حال حاضر مجرد می باشد.

بیوگرافی ایزابلا نفار بازیگر و همسرش +فیلم ها و عکس و اینستاگرام

سوابق هنری ایزابلا

ایزابلا نفر یکی از بازیگران ایرانی هالیوود است که با بازی در فیلم شهر کوچک و پروفیتی محصول ۲۰۲۱ و فیلم تئاتر سالومه و … اشاره کرد.

ایشان علاوه بر بازیگری در تئاتر و نمایش های موزیکال، در زمینه خوانندگی و تهیه کنندگی تجربه خوبی داشته و به تازگی در حال ساخت مستندی است که درباره زندگی شخصی ۶ زن بازیگر مهاجر از کشورهای مختلف از جمله خودش است که به زودی به نمایش درخواهد امد.

وی با فیلم «در انتظار بربرها» به کارگردانی چیرو گوئرا در جشنواره فیلم ونیز حضور داشت و در این فیلم با “مالاندرینو” همبازی بود.

ایزابلا نفار در شهر رم و لاتیوم ، میلان – لمباردی ، لندن زندگی کرده و مدتی نیز نیویورک، لس آنجلس زندگی کرده است.

خانم ایزابلا به چند زبان دنیا تسلط کامل دارد که از جمله زبان های عربی و فارسی و ایتالیایی و کانادایی و فرانسوی و ترکی و ….می توان نام برد که به دلیل شغل و مسافرت های زیادی که به کشورهای مختلف دارد، آموخته است.

بیوگرافی ایزابلا نفار بازیگر ایرانی ایتالیایی و همسرش + زندگی شخصی و عکس ایزابلا نفر

فعالیت موسیقی ایزابلا

ایزابلا در زمینه خوانندگی و نوازندگی و موسیقی نیز فعالیت دارد. او نوازنده ماهر کیبورد، پرکاشن، پیانو است و در خوانندگی نیز تبحر داشته و در تئاتر موزیکال نیز به عنوان رقصنده مشغول به کار است.

ایزابلا نفر در زمینه ورزش نیز موفق است و در رشته های دو و میدانی ورزشی، پیلاتس ، اسنوبورد ، اسکواش ، یوگا و بسکتبال، بوکس ، دوچرخه سواری ، کیک بوکس ، هنرهای رزمی ، اسکیت سواری ، شنا و … سابقه فعالیت داشته و ورزش های رزمی و یوگا را بطور حرفه ای دنبال می کند.

ایزابلا نفر برای اولین بار در فیلم انتظار بربرها دیده شد اما بیشترین شهرت او برای بازی در فیلم شهر کوچک بود.

فیلم شهر کوچک در ژانر : اکشن , هیجان انگیز به زبان انگلیسی است که درباره زندگی یک جوان خیابانی اهل لندن و یک قاچاقچی مواد مخدر از اروپا است که با یک دختر آشنا می شود و … خانم ایزابلا در حال حاضر فیلم جدیدی بنام اسمال سیتی اماده اکران دارد که به زودی روی پرده سینما خواهد رفت.

ایزابلا به تهیه کنندگی فیلم بسیار علاقه دارد او علاوه بر بازیگری در کار تهیه کنندگی فیلم خیلی موفق بوده است .

او در حال حاضر یک فیلم مستند را تهیه کنندگی می کند . ایزابلا در مورد جریان این مستند می گوید : موضوع فیلم در مورد زندگی شش آرتیست مختلف بین المللی زن هست که در این فیلم سختی های این هنرمندهای زن را به تصویر کشیده ایم . ایزابلا می گوید این هنرمندهای زن از شش کشور مختلف لبنان، مصر، یونان، فرانسه، پرتقال و خودم که از ایران / ایتالیا هستم ؛ می باشند .

آدرس پیج اینستاگرام ایزابلا نفر

صفحه رسمی ایزابلا نفر بازیگر و خواننده ایرانی تبار در لندن:

پیج اینستاگرام ایزابلا نفار

separator line

بیوگرافی و زندگی شخصی قاسم گلی و علت درگذشت وی

بیوگرافی کامل علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی از کودکی تا …

بیوگرافی کامل تارا کریمی همسر دوم رضا رویگری + تصاویر جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا