دسته‌بندی نشده

بیوگرافی وحید خزایی شاخ اینستاگرام و ماجرای دستگیری

بیوگرافی وحید خزایی

وحید خزایی کیست و چکار کرده ؟

وحید خزایی متولد ۱۳۶۴ در تهران است. – دومین فرزند خانواده است . یک برادر 35 ساله و یک خواهر 29 ساله دارد.

کار وی در پخش مانتو و لباس زنانه بوده است. در ابتدا گفته می شد کارگر ساده بنگاه املاکی است، اما دروغ بود. وی در اینستاگرام به پسر ایران شهرت دارد و با این نام سعی در معروف کردن خود داشت.

بیوگرافی وحید خزایی

بیوگرافی کامل وحید خزایی

پدر وحید خزایی کیست ؟

وحید خزایی گفته که پدر ندارد . اطلاعاتی از شغل پدر وحید خزایی در دست نیست اما شایعه شده بود که پدر وحید خزایی جزو افراد ثروتمند تهران است و خرج یک روز وحید مساوی است با حقوق یک ماه یک کارمند که بعدها وحید خزایی تکذیب کرد و گفت که سال ها پیش پدرش را از دست داده است

بیوگرافی وحید خزایی شاخ اینستاگرام و ماجرای دستگیری

کودکی وحید خزایی

خانه وحید خزایی سعادت آباد تهران بود. منطقه ای که افرادش نه زیاد ثروتمند هستند و نه فقیر.

به گفته ی وحید خزایی او در موقعیتی زندگی می کرد که هم درآمد خوبی داشته و هم می توانسته پس اندازی برای خودش کنار بگذارد. خزایی در مصاحبه اش گفته بود که اگر در حساب شخصی ام مبلغی هم داشتم به خاطر زحمت هایی بود که شبانه روز کشیدم نه ارثیه پدری.

زندگینامه ی وحید خزایی

تحصیلات وحید خزایی

وحید خزایی تحصیلات خود را در رشته تربیت بندی در دانشگاه ابهر تمام کرده است و پس از آن به خاطر علاقه اش به ساخت و ساز وارد این حرفه شد و در این شغل موفقیت های مالی زیادی کسب کرده است

بیوگرافی وحید خزایی

عکس های وحید خزایی

زندگینامه ی وحید خزایی

انتشار عکس های وحید خزایی با دختران

عکس های وحید خزایی با انواع و اقسام دخترها در فضای مجازی منتشر شد و منجر به شکایت دختران از او و در نهایت دستگیری او شد و وحید خزایی در این باره توضیح داد که :- عکس های من هیچ وقت به دست خودم پخش نشد و این موضوعی است که کمتر کسی آن زمان باور کرد.

حقیقت این بود که یکی از دوستان صمیمی من عکس هایم را در یک گروه تلگرامی که بیشتر کاربران آن پسر بودند پخش کرد، از آن گروه یک نفر عکس هایم را به گروه های دیگر فرستاد و این گونه بود که در کل ایران عکس های من پخش شد.

از همان شب اول، تماس تمام کسانی که عکس های شان همراه با من منتشر شده بود شروع شد. خوب به یاد دارم چند شب اول حتی یک دقیقه هم نمی توانستم بخوابم.

وحید خزایی

زندگینامه ی وحید خزایی

زندگینامه ی وحید خزایی

من کسی نبودم که عکس افراد دیگر را پخش کنم. (مکث می کند) هر چند اشتباه کردم که این عکس ها را با گوشی تلفن همراهم گرفتم.

بزرگ ترین اشتباه من هم عکس انداختن با دیگران بود و بدتر از آن نگه داشتن این عکس ها در گوشی همراهم. ای کاش همه عکس ها را پاک می کردم.

پرونده من سه شاکی داشت. هر چند من چاقو زیر گلوی کسی نگذاشته بودم که با من عکس بگیرد اما جالب بود که همان هایی که با خواست و اراده خودشان با من عکس گرفتند گفتند که توسط من اغفال شده اند و این دروغ محض بود. هیچ کس از آنها نپرسید شما چرا با او عکس گرفتید؟

در دادگاه اول سه نفر شاکی آمدند و قاضی رأی به یک سال حبس، یک سال حبس تعلیقی و پرداخت چهار میلیون تومان جریمه نقدی داد و گفت اگر رضایت بگیرید جرم تان کمتر می شود.

دو نفر از شاکی هایم عنوان کردند که حاضرند با شرایطی رضایت بدهند اما شاکی سوم هر روز چیزی می گفت. این فرد همان کسی بود که به من گفت کلیپ درست کن و بگو به فتا شکایت کرده ای.

– 70 روز. 70 روز سراسر رنج و درد در زندان بودم

عکس های وحید خزایی

زندگی وحید خزایی

زندگینامه ی وحید خزایی

ازدواج و همسر وحید خزایی

با وجود انتشار عکس های مختلف وحید خزایی با دختران گوناگون هنوز خبری مبنی بر ازدواج او و عکسی از همسرش به صورت رسمی منتشر نشده است.

ماجرای توبه وحید خزایی

وحید خزایی در مورد توبه اش این چنین گفت : شب اربعین امام حسین (ع) بود که در زندان توبه کردم. آنقدر گریه کردم و العفو گفتم که از حال رفتم. به امام حسین (ع) گفتم خیلی از مردم شبیه من گناهکار هستند اما باعث شدند گناه من پررنگ تر از همه به چشم بیاید. خودت بین من و خدا پادرمیانی کن. فردای همان روز وثیقه ای که خودم گذاشته بودم را پذیرفتند و آزاد شدم. مراجع قضایی به من 20 روز وقت دادند تا رضایت گرفتن هایم را به سرانجام برسانم.

وحید خزایی کارگر ساده

وحید خزایی کارگر ساده نبود و چون به او گفته بودند که اگر بگوید کارگر ساده ای بیش نیستم راحت تر از زندان رفتن خلاص می شود . او هم این جمله را در مقابل رسانه ها گفته است به این امید که روانه ی زندان نشود

بیوگرافی وحید خزایی

شغل وحید خزایی چیست ؟

زندگینامه ی وحید خزایی

وحید خزایی می‌گوید خرج زندگی لوکس خود را از طریق آگهی‌های اینستاگرام تامین می‌کرده است. می‌گوید پدر ندارد و …

عمده درآمد وحید خزایی تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی مانند سایت پوکر بود. وحید خزایی می‌گوید به خاطر تبلیغ بازی پوکر، از هر نفر که وارد این سایت می‌شد به اندازه ۲۰ درصد از شرکت صاحب سایت پول می‌گرفت. او بعدها وارد سایت‌های شرط‌بندی فوتبال شد.

زندگینامه وحید خزایی

ماجرای فرار وحید خزایی از ایران

وحید خزایی بعد از آزادی از زندان ایران به استانبول فرار کرد .”وحید خزایی گفت دلیل رفتنش از ایران این بوده که شنیده برای او درخواست حکم “فاسد فی‌الارض” شده و از ترس به ترکیه رفته است.

وحید خزایی در ابتدای خروج از ایران، از شرایط خود راضی بود و می‌خواست به آمریکا برود اما به تدریج از ماندن در ترکیه و وضعیت آنجا ابراز نارضایتی کرد.

وحید خزایی بعد از ورود به ترکیه در طول چند سال که آنجا اقامت داشت با مالکان سایت‌های شرط‌بندی فوتبال دچار اختلاف شد و ادعا کرد که همه این سایت‌ها متعلق به یک نفر و آن فرد “کلاهبردار” است.

کمال هادیان‌فر، رییس پلیس فتا سال ۱۳۹۷ گفته بود که وحید خزایی تحت تعقیب است. او با انتقاد از فرار خزایی گفت به قوه قضاییه پیشنهاد داده بود “برای او حکم سبک نبرند، اما متاسفانه برای او حکم سبک بریده شد.”

عکس های وحید خزایی

بیوگرافی و عکس های وحید خزایی

زندگینامه ی وحید خزایی

شغل وحید خزایی در ترکیه

وحید خزایی مثل اکثر شاخ های اینستاگرامی خارج از ایران با پخش کلیپ با دختران مختلف و انجام رقص در این کلیپ ها توانست به شهرت برسد و روز به روز به تعداد فالوور های خود اضافه کند و بتواند کسب درآمد کند. وی بعد از معروف شدن مثل خیلی های دیگر اقدام به ایجاد سایت شرط بندی و کسب درآمد از این راه کرد.

ماجرای دستگیری وحید خزایی در ترکیه

وحید خزایی در ترکیه نیز دست از حواشی مختلف برنداشت تا اینکه وحید خزایی مدتی به علت توهین به آتاتورک در یکی از ویدیوهایش پلیس ترکیه او را بازداشت کرد و به مدت یک ماه در زندان بسر بود و سپس آزاد شد.

چرا وحید خزایی به ایران بازگشت ؟

این سوالی است که در شبکه‌های اجتماعی زیاد پرسیده شده و البته پاسخ روشن و موثقی برای آن وجود ندارد.

ظاهرا درآمد وحید خزایی در ترکیه کاهش یافته بود، هرچند خودش گفته بود برای تبلیغ در اینستاگرام هفته‌ای ۹۰۰ دلار درآمد دارد که برای او کافی است.

وحید خزایی قبل از بازگشت به ایران گفته بود به دلیل این‌که سایت‌های شرط‌بندی فوتبال “پول مردم را می‌خورند” دیگر از کارکردن با آنها و درآمد بالای آن گذشته است

زندگینامه ی وحید خزایی

دستگیری وحید خزایی در ایران

لحظه بازداشت وحید خزایی از چهره‌های جنجالی اینستاگرام، در فرودگاه امام خمینی(ره) را در این ویدئو ببینید.

حواشی وحید خزایی

در ادامه حواشی او این بار کلیپی از دعوای وحید خزایی با داوود هزینه یکی دیگر از چهره های‌ اینستاگرام که توسط اسلحه و چاقو دراین فیلم به وحید خزایی حمله میشود منتشر شد که بعد ها مشخص شد این دعوا با هماهنگی دو طرف و برای جذب فالوور و جلب توجه و در نهایت کسب درآمد بوده است.

تهیه و گردآوری : مجله اینترنتی دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا