دسته‌بندی نشده

بیوگرافی مگان مارکل – ماجرای ازدواج جنجالی با شاهزاده هری

مگان مارکل کیست ؟

مگان مارکل
مگان مارکل

مگان مارکل در 4 آگوست 1981 در لس آنجلس کالیفرنیا متولد شد. او شغل بازیگری را با حضور در چندین سریال قبل از گرفتن نقش ریچل زین در مجموعه ی سوتس از شبکه تلویزیونی یواس آی نتورک، انجام می داد. مارکل موضوعی برای سرتیتر روزنامه های بین المللی را با الهام از ماجرای عاشقانه خود با شاهزاده هنری در سال 2016 باز کرد. و آن دو نامزدی خود را در اواخر سال بعد اعلام کردند. مارکل همچنین وبلاگ سبک زندگی تیک را از 2014 تا 2017 مدیریت می کرد.

مگان مارکل و پرنس هری

مگان مارکل
مگان مارکل و پرنس هری

ماجرای عاشقانه مگان مارکل و پرنس هری

مارکل قبل از اینکه به خاطر نقش آفرینیش در سریال تلویزیونی سونس شناخته شود، در سال 2016 اعلام کرد که وی به طور جدی با شاهزاده هنری بریتانیا قرار می گذارد. این دو هم را زمانی ملاقات کرده بودند که هنری در حال تهیه بازی شکست ناپذیران( برنامه ای تلویزیونی و رقابتی که توسط شاهزاده هنری به منظور رقابت ورزشی برای سربازان قدیمی و صدمه دیده در جنگ به وجود آمده است.) در تورنتو همان جایی که فیلم سوتس ساخته می شد، بودند. شایعات زیادی در باره ی شیوه آشنایی این دو پراکنده است، به عنوان یک نتیجه این رابطه اینکه در سال 2016 مارکل به پربازدید ترین هنرپیشه زن گوگل تبدیل شد. در هر صورت، برخی از این موشکافی ها با غرض و کینه بود، که کاخ کنزیکتون بیانه ای صادر کرد که خواهان احترام به حریم شخصی این بانو و محکومیت رفتار و صحبت های نژادپرستانه و نادرست علیه این بازیگر شد.

در نوامبر 2017 مارکل و شاهزاده هنری مشخص شد که این دو در ماه اوت مخفیانه نامزد کرده اند. در میان پیام های تبریک، شاهزاده ویلیام و کاترین، بانوی دوشش کمبریج، گفتند: “این بسیار شگفت انگیز است که مگان را شناختیم و میبینیم که او و هری با هم خوشحال هستند”.

چند هفته بعد، کاخ کنزینگتون اعلام کرد که ازدواج سلطنتی در تاریخ 19 می 2018 در کلیسای سنت جورج در ویندسور کستل برگزار می شود. این خبر کمی پس از اینکه گوگل اعلام کرد که مارکل برای دومین بار رتبه بیشترین جستجوی بازیگر زن برای دومین سال متوالی تصاحب کرده است آمد. در 21 دسامبر طرفداران یکی دیگر از دلایل استفاده از موتورهای جشتجو را برای انتشار عکس های پرتره رسمی زن و شوهری مارکل و هری پیدا کردند.

در ژانویه 2018 تایید شد که مارکل با کنار گذاشتن تمام صفحات فیسبوک، توییتر و اینستاگرام خود به سنت سلطنتی پیوست. او از طریق کاخ کنسیگتون گفت:از تمام کسانی که فعالیت های رسانه ای من را در این سال ها دنبال می کرده اند، سپاسگذارم.

در 10 فوریه، جزئیات بیشتری از عروسی سلطنتی اعلام شد: پس از مراسم ازدواج، زمان بندی از 12 ظهر آغاز می شود. عروس جوان در کالسکه در امتداد خیابان بالایی ویندسور حرکت می کند قبل از اینکه به قلعه ویندسور بازگردد. سپس پس از استراحت بعدازظهر، پرنس چارلز میزبان ضیافت شبانه خواهد بود.

مارکل با شکستن پروتوکل سلطنتی،البته به طرز ستوده ، در جریان سفرش به بیرمنگام به مناسبت روز جهانی زن در مارس 2018 این را عنوان نمود. او به یک دانش آموز ده ساله معرفی شد که گفت شاهزاده خانم در آینده نزدیک، او می خواهد بازیگر شود. مارکل دختر را در آغوش کشید اما قانون فقط دست دادن حکومت سلطنتی را محدود کرده است.

خبرگذاری ها سریعا اعلام کردند که با وجود دارایی های شخصی قوی آنها، تعهد نامه ازدواج این زوج قبل از روز بزرگ امضا نخواهد شد.

در اواخر مارس، گزارش شد که دوشس و خانواده اش یک کت با طراحی مخصوص را پیش از ازدواج از کاخ کنسینگنون خواهد گرفت. پدر مارکل یک امریکایی ساکن مکزیک است.

سابقه و شغل های پیشینه

هنگامی که او 11 ساله بود، مارکل یک نامه به چند شخص برجسته از جمله هیلاری کلینتون بانوی اول امریکا فرستاد. در آن زمان ، درباره ی یک آگهی تلویزیونی که نشان می دهد زنان با وسایل آشپزخانه چرب غرق شده اند ، نوشت. این نوجوان آن را تبعیض گرایانه دید وقتی که همسرانش او را دیدند فریاد زدند: آشپزخانه جایی است که زنان باید در آن باشند. مارکل تئاتر و روابط بین الملل را در دانشکده ارتباطات دانشگاه شمالغربی خواند و در 2003 فارغ التحصیل شد.

در 2002 مارکل نخستین نقش تلویزیونی خود را به عنوان یک مهمان در بیمارستان عمومی ایفا کرد و او در تعدادی سریال دیگر بازی کرد. مرکل در نهایت به عنوان یک بازیگر دونژاده، در مورد چالش های چشم انداز هدایت هالیود صحبت کرد در حالی که صدایش نیز او را به عنوان یک هنرپیشه معرفی نمود.

فیلم های مگان مارکل

مگان مارکل
مگان مارکل در نقش ریچل زین در سریال سوتس Suits

نقش آفرینی در سوتس

در سال2011 نقطه عطفی داشت. او نقش ریچل زین را در سریال سوتس از یو اس ای نتورک ایفا کرد. بازیگران این مجموعه گابرل مچ، پارک جی آدامز و گینا تورس بودند. داستان این نمایشنامه حقوقی پیرامون جنجال های در یک شرکت حقوقی در منهتن است که زین دانشجوی زرنگی است که در دانشگاه حقوق کلمبیا برای رسیدن به رویای تبدیل شدن به یک وکیل خوب تحصیل می کند. این برنامه تا فصل هفتم ادامه یافته است که البته در پی انتشار ازدواج مارکل با شاهزاده هری او از برنامه خارج خواهد شد.

زندگی شخصی

مارکل چندین سال قبل از ازدواجش با ترور انگلسون در سال 2011 قرار می گذاشت. آنها پس از دو سال طلاق گرفتند.

مارکل چند کار مورد علاقه شامل یوگا ( پیروی از مادرش) خوشنویسی و آشپزی دارد. او همچنین مقاله نویس است و وبلاگ شخصی خود را از سال 2014 تا 2017 اداره می کند و تلاش های بشر دوستانه مارکل شامل مدافع حقوق زنان بودن و کمپین چشم انداز آب و هوا و …. است.

برخی سوالات کوتاه در مورد مگان مارکل :

مادر مگان مارکل

مگان مارکل
مادر مگان مارکل و او

مادر وی Doria Radlan است.

مگان مارکل قد

قد او 1 متر و 71 سانتی متر است.


سخنرانی مگان مارکل نامزد شاهزاده انگلیس


امیدوارم از این مطلب راضی بوده و با بیوگرافی مگان مارکل آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا