دسته‌بندی نشده

بیوگرافی مهدی طارمی + زندگی نامه، ازدواج و عکس

مهدی طارمی کیست؟

طارمی فوتبالیست حرفه ای ایرانی است که در برخی از باشگاه های ایران از جمله پرسپولیس بازی کرده است او همچنین در تیم ملی ایران نیز خدمت می کند، وی متولد 27 تیر 1371 در بوشهر ( شهری در ایران ) است.

مهدی طارمی در باشگاه های  شاهین بوشهر ،  ایران جوان بوشهر ، پرسپولیس ،  الغرافه بازی کرده است اما اکنون در باشگاه پرتغالی ریو آوه در حال خدمت است.

او برترین گل زن تاریخ فوتبال پرسپولیس (پر طرفدارترین باشگاه ورزشی ایران) است.

مهدی در گرفتن پنالتی نیز مهارت خاصی دارد به گونه ای که طرفداران پرتغالی تیم ریو آوه به او لقب پنالتی گیر داده اند.

بیوگرافی مهدی طارمی + زندگی نامه، ازدواج و عکس

اوایل زندگی:

وی در سال 27 تیر 1371 در محله ای به نام شغاب در بوشهر به دنیا آمد. پدر مهدی آقای علی شاه از بازیکنان حرفه ای فوتبال بوده است خانواده مهدی یک خانواده 5 نفری است او یک خواهر و یک برادر دارد.

جالب اینجاست که خواهر و برادر مهدی طرفدار استقلال هستند و همیشه برای مهدی درمقابل استقلال آرزوی باخت می کنند

مهدی در گفته های خود از علی دایی (فوتبالیست سرشناس ایرانی که اکنون به عنوان مربی فعالیت می کند) به عنوان الگوی خود اسم برده است.

پدر او نیز در پست دفاع وسط بازی می کرد و این واسطه ای شد برای ورود مهدی به دنیای فوتبال او از 6 سالگی و زیر نظر پدر شروع به بازی کرد.

اولین باشگاه مهدی:

مهدی در 10 سالگی به باشگاه برق بوشهر پیوست اما این حضور با ثبات نبود و چند باری بین چند باشگاه جابه جا شد.

در سال 1384 که مهدی 13 سالش بود به تیم جوانان ایران جوان بوشهر دعوت شد و بعد ز 3 سال بازی در تیم جوانان به بزرگسالان این تیم راه یافت.

بیوگرافی مهدی طارمی + زندگی نامه، ازدواج و عکس

ورود به پرسپولیس تجربه ای حرفه ای:

سرانجام بعد از 6 سال از اولین حضورش در تیم جوانان ایران جوان بوشهر علی دایی از لیستی که توسط مشاورانش تهیه شده بود مهدی را انتخاب کرد. الگوی مهدی (علی دایی) از بازی این جوان خوشش آمده بود.

بالاخره در سال 93 قرارداد مهدی و پرسپولیس امظا شد نکته جالب این بود که مهدی این قرارداد را سفید امظا کرد و همه چیز را به عهده آقای دایی گذاشت.

مهدی طارمی 3 سال در باشگاه پرسپولیس حضور داشت. او با به ثمر رساندن حدود 50 گل عنوان بهترین گلزن باشگاه پرسپولیس را تصاحب کرد.

بیوگرافی مهدی طارمی + زندگی نامه، ازدواج و عکس

مهدی طارمی و تیم ملی:

مهدی با استعداد که خود را خوب در دل مربیان جا می کند سرانجام در 26 اردیبهشت 1394 توسط مربی تیم ملی فوتبال ایران (کارلوس کی روش مربی وقت) به تیم ملی دعوت شد.

او در همان سال به عنوان برترین مهاجم لیگ و مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت

بیوگرافی مهدی طارمی + زندگی نامه، ازدواج و عکس

ورود به تیم ریو آوه پرتغال:

مهدی طارمی سرانجام به عنوان یک لژیونر با قراردادی دو ساله به تیم ریوآوه پرتغال پیوست. البته او پیشتر نیز گفته بود که دوست دارد در فوتبال اروپا بازی کند و این اتفاق با تلاش او افتاد.

زمزمه هایی نیز بود که پرسپولیس قصد دارد که طارمی را به این تیم بازگرداند اما مهدی با گفتن این که فقط در صورتی به پرسپولیس بازمی گردد که تیمی در اروپا او را نخواهد تیر خلاص را به تصمیم پرسپولیس زد

بیوگرافی مهدی طارمی + زندگی نامه، ازدواج و عکس

ماجرای مهدی طارمی و سحر قریشی:

مهدی طارمی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است ، اما فیلم و تصاویری از او و سحر قریشی (بازیگر معروف ایرانی) از و منتشر شد و حتی صحبت هایی نیز در رابطه با ازدواج این دو مطرح شد.

اما سرانجام این رابطه با حواشی زیادی به پایان رسید تا مهدی همچنان مجرد بماند.

دروغ یا واقعیت؟

تلاش ما معرفی واقعیت می باشد اگر چیزی اشتباه است ، با ما تماس بگیرید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا