دسته‌بندی نشده

بیوگرافی سام اصغری و حواشی زندگی با بریتنی اسپیرز

بیوگرافی سام اصغری

نام و نام خانوادگی سام اصغری
تاریخ تولد 1372/12/19
محل تولد تهران
حرفه بدنساز ، مدلینگ
قد 188 سانتی متر
وزن 97 کیلوگرم

سام اصغری و بریتنی اسپیرز، عکس های سام اصغری بدنساز

بیوگرافی سام اصغریان

سام اصغری ( اصغریان) یا ساموئل اصغری بدنساز ، مدل و بازیگر ایرانی امریکایی متولد نوزدهم اسفندماه سال 1372 در تهران است.

نام واقعی سام اصغری ، حسام اصغری است.

به تازگی سام اصغری و بریتنی اسپیرز پس از 5 سال زندگی ، نامزد کردند.

سام اصغری و بریتنی اسپیرز، عکس های سام اصغری بدنساز

او در امریکا و با خواننده معروف زن امریکایی یعنی بریتنی اسپیرز زندگی می کند. در ابتدا مربی بدنسازی بود و پس از آن وارد عرصه بازیگری و مدلینگ شده است.

او در اینستاگرام موزیک ویدئوها و کلیپ های تبلیغاتی و ورزشی منتشر می کند .

حتماً بخوانید:

سام اصغری و بریتنی اسپیرز، عکس های سام اصغری بدنساز

این هنرمند و ورزشکار ایرانی همراه با خانواده اش سالیان سال پیش در زمانی که تنها 2 سال سن داشته به امریکا مهاجرت کرده اند و اقامت این کشور را دارند.

پدر سام اصغری مایک و مادرش فاطمه نام دارد .


تحصیلات

وی همیشه در آرزوی این بود که یک ستاره ورزشی شود به همین خاطر وقتی که دوازده ساله بود به باشگاه ورزشی لس آنجلس رفته . پس از آن وارد دانشگاه و رشته بورس شد .

سام اصغری در سال 2021 به دلیل مشکلات مالی دانشگاه را رها می کند . به فوتبال روی آورد و با تیم «آن» به لس آنجلس می رود .

پس از حذف شدن اسمش از لیست تیم دچار افسردگی شد و برای ادامه فعالیت ورزشی خود به ورزش بدنسازی روی آورد.

سام اصغری و بریتنی اسپیرز، عکس های سام اصغری بدنساز

مدلینگ

سام اسغری پس از اینکه شش ماه در بدنسازی به دنبال فرم دادن استایل خود بود،توانست با تمرینات سخت به فرم ایده آل رسیده و سپس عکس های خود را منتشر کند.پس از این کار به سرعت پیشنهادات متعددی از سوی برندهای مختلف دریافت کرد و وارد این حیطه نیز شد.

خواهران سام اصغری

سام اصغری سه خواهر به نام فرزانه ، مَدی و الی دارد . فرزانه اصغری هم در زمینه تبلیغات و مدلینگ فعالیت می کند. او هم در کالیفرنیا زندگی می کند و علاوه بر مدلینگ پزشک متخصص پوست وزیبایی نیز هست . فرزانه خواهر سام بیشتر به اسم فِی (Fay) معروف است


خصوصیات اخلاقی

سام اصغری شخصیتی کم رو ، کم حرف و مهربان دارد . او طرفدار حقوق زنان نیز هست .

سام اصغری در دوران قبل از ورزش فردی کم رو ، خجالتی و با اعتماد به نفس پایین بوده است که به مرور زمان و با به دست آوردن اندامی متناسب اعتماد به نفس بالایی پیدا کرد.

سام اصغری و بریتنی اسپیرز، عکس های سام اصغری بدنساز

افتخارات

از جمله افتخارات سام اصغری :

  • چاپ عکس سام اصغری بر روی جلد مجله مرد آهنی در سال 2017 و در امریکا

سام اصغری و بریتنی اسپرز

separator line

سام اصغری و بریتنی اسپیرز

سام اصغری اکنون نامزد یکی از خوانندگان معروف و پرحاشیه امریکایی به نام بریتنی اسپیرز است . ماجرای آشنایی این دو به زمانی می رسد که سام اصغری برای بازی در موزیک ویدئوی این خواننده انتخاب می شود .

طرفداران گروه فیفت هارمونی (Fifth Harmony) او را در ویدئوی “کار از خانه” (Work From Home) به یاد دارند که در آن نقش یک کارگر را بازی می کند که غرق عرق است !

سام اصغری و بریتنی اسپیرز، عکس های سام اصغری بدنساز

بریتنی جین اسپیرز (به انگلیسی: Britney Jean Spears) متولد ۲ دسامبر ۱۹۸۱ (‎۱۱ آذر ۱۳۶۰) خواننده، رقصنده ، ترانه‌سرا، هنرپیشه و نویسنده آمریکایی است.

او در مک کام، می‌سی‌سی‌پی به دنیا آمد و در کنوود، لوئیزیانا بزرگ شد.

سام اصغری و بریتنی اسپیرز، عکس های سام اصغری بدنساز

سام اصغری در یکی از موزیک ویدئوهای بریتنی به نام “Slumber Party” نقش مقابل بریتنی را بازی می کرد. بریتنی درباره نحوه آشنایی شان این طور توضیح می دهد:

“داشتیم صحنه ای رو فیلمبرداری می کردیم که باید از سرسرا می گذشتم و در رو باز می کردم تا وارد اتاق بشم. با هم منتظر نشسته بودیم و نزدیک ۲۰ دقیقه منتظر بودیم. تقریباً میشه گفت راه دیگه ای نداشتیم جز این که با هم منتظر بمونیم؛ بنابراین یک جورهایی مجبور شدیم با هم، هم صحبت بشیم…” لازم به ذکر است که رابطه بریتنی و سام بلافاصله بعد از این کلیپ آغاز نشد.

بریتنی در مصاحبه رادیویی خود در اوایل سال ۲۰۱۷ تایید کرد که سام در همان زمان “…من شماره اش را نگه داشته بودم و این خیلی عجیب بود ! شماره اش را در کیفم پیدا کردم؛ البته این موضوع برای پنج ماه بعد از آن موزیک ویدئو بود. پیش خودم گفتم خیلی بامزه است؛ این پسر واقعاً بامزه و جذاب است ! همین شد که بهش زنگ زدم و بعد از آن روز با هم دوست شدیم. او واقعاً آدم جذاب و بامزه ایه.”

و اینگونه بود که بقیه ماجراها اتفاق افتاد. در نوامبر سال ۲۰۱۶ سام اصغری عکس دو نفره شان را در اینستاگرامش پست کرد که برای خوردن سوشی به رستوران ژاپنی رفته بودند. این عکس باعث شد فالوورهای سام متوجه رابطه او با خواننده مشهور شوند.

اما سام بلافاصله عکس را پاک کرد ! در اوایل مارس، بریتنی عکسی از خود و سام را منتشر کرد که در حال کوهنوردی بودند و زیر آن نوشت “تولد عشقم” و دیگر رسماً رابطه این دو علنی شد.


ازدواج اول بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز به مدت ۳ سال رابطه ای عاشقانه با خواننده آمریکایی معروف، جاستین تیمبرلیک داشت. پس از آن بریتنی در سال ۲۰۰۴ با دوست دوران کودکی اش، جیسون آلن آلکساندر ازدواج کرد. اما ازدواج آنها تنها ۵۵ ساعت دوام آورد و بعد از ۵۵ ساعت از هم جداشدند !

اسپیرز در سال ۲۰۰۴ با کوین فردرلین ازدواج کرد. او اولین فرزندش «شان پرستون» در سال ۲۰۰۵ و دومین فرزندش «جیدن جیمز» در سال ۲۰۰۶ به دنیا آورد اما کوین فردرلین با خیانت خود به بریتنی به این وصلت نیز خاتمه داد، طلاق این زوج در ماه نوامبر همان سال (۲۰۰۶) به شدت تبلیغ شد و در پی آن بر سر به پذیرفتن سرپرستی پسرهایشان درگیری پیدا کردند.

سام اصغری و بریتنی اسپیرز، عکس های سام اصغری بدنساز

پس از آن بریتنی در سال ۲۰۱۰ با یکی از مدیر برنامه‌های خود به نام «جیسون تراویک» دوست شد اما این رابطه به دلیل نامشخصی در سال ۲۰۱۲ خاتمه یافت.

اسپیرز یک سال بعد در کلوب شبانه با یکی از دوستان همسر خواهرش به نام (دیوید لوکادو) آشنا می‌شود و وارد رابطه دوستی می‌شوند که با خیانت دیوید این دوستی نیز پایان میابد و بار دیگر بریتنی را می‌رنجاند.


فرزند سام اصغری

اخیرا خبری منتشر شد مبنی بر بادار شدن بریتنی اسپرز از همسر ایرانیش سام اصغری که به نظر می رسد غیرواقعی است و سام اصغری فرزندی ندارد . اما سام اصغری علاقه بسیار زیاد و غیر قابل وصفی به بریتنی و همچنین فرزندان او دارد. شاید سام ۱۲ سال کوچک تر از بریتنی باشد، اما به اندازه خود بریتنی بچه های او را دوست دارد. او با پسرهای بریتنی اسکیت بورد سواری می کند، ورزش می کند و با آن ها در استخر شنا می کند.

حتماً بخوانید:

مورگان اوسمان ، دختری است که برخی از رسانه ها معتقدند که سام اصغری ، همزمان با او و بریتنی ارتباط دارد و مدعی هستند که سام تلاش دارد تا از شهرت بریتنی اسپیرز برای اهداف تجاری خود استفاده کند.

اولین پست اینستاگرامی بریتنی اسپیرز که برای سام اصغری منتشر کرد ، 20 میلیون لایک جذب کرده است.

سام اصغری

پیج سام اصغری در اینستاگرام

https://www.instagram.com/samasghari/

سام اصغری از زمان آشنایی با بریتنی ، صدها هزار فالور پیدا کرده است و تا سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی، شمار فالورهایش از مرز ۸۰۰ هزار نفر فرا تر رفت.

سام اصغری ، فعالیت زیادی در اینستاگرام ندارد و ظرف ۳ سال اخیر حدود ۵۰۰ پست به اشتراک گذاشته که معمولا کامنت های زیادی دریافت می کند. مخصوصا اینستانوشته هایی که در آن، رد پایی از بریتنی دیده شود.

او حدود ۱۱۰ صفحه را نیز در اینستاگرام دنبال می کند که صفحه بریتنی و دوستان بریتنی و دوستان مشترکشان از ان جمله است. صفحه او سال پیش، تیک آبی اینستاگرام را دریافت کرد.

کلیپ های سام اصغری

سام اصغری کلیپ ها و موزیک ویدئوهای زیادی منتشر کرده است . برای نمونه ، ویدئو زیر را مشاهده می کنید

عکس های سام اصغری

عکس هایی از سام اصغری را در ادامه مشاهد می کنید .

سام اصغری و بریتنی اسپیرز، عکس های سام اصغری بدنساز

سام اصغری و بریتنی اسپیرز، عکس های سام اصغری بدنساز

سام اصغری و بریتنی اسپیرز، عکس های سام اصغری بدنساز

سام اصغری و بریتنی اسپیرز، عکس های سام اصغری بدنساز

سام اصغری و بریتنی اسپیرز، عکس های سام اصغری بدنساز

سام اصغری و بریتنی اسپیرز، عکس های سام اصغری بدنساز

سام اصغری و بریتنی اسپیرز، عکس های سام اصغری بدنساز

بیشتر بخوانید

بیوگرافی دنیا دادرسان خواننده محبوب نسل جوان + عکس

بیوگرافی آنیتا خواننده محبوب نسل جوان + عکس

بیوگرافی کیمیا تاج زاد خواننده معروف + عکس

سام اصغری

تهیه در بخش چهره های مجله اینترنتی دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا