دسته‌بندی نشده

به تعطیلات رویایی تور مالدیو،برزیل و استرالیا بروید

هتل رویایی باروس در تور مالدیو

در رابطه با این جزیره شکوهمند که در وسط اقیانوس هند قرار دارد می شود گفت که تماما یک بهشت معلق بر روی سطح آب می باشد و شما با سفر به این بهشت در تور مالدیو ، یک تجربه بسیار عالی از اقامتی که بدون هیچ استرس و واکنش عصبی می باشد را در خاطرات فراموش نشدنی خود داشته باشید. شما به منظور سفر به این بهشت بی همتا احتیاج به هتل یا مکانی دارید که لحظات خاطره انگیزی را بتوانید در این بهشت بگذرانید. در این مقاله به هتل رویایی باروس مالدیو پرداخته ایم و از ویژگی های این هتل سخن می گوییم.

هتل رویایی باروس

یکی از ویژگی های خوب درابطه با اقامتگاه های در تور مالدیو میتوان گفت پوشیده شده آن ها از آب اقایونس هند است که هتل باروس در وسط آن قرار دارد وبسیار زیبا است. تنها با کمی پباده روی به راحتی به ساحل می رسید، وهتل باروس منطقه اقامت بسیار شیک و لوکس که دارای برنامه های سرگرم کننده جذاب و جنگل های خصوصی که در کنار هتل است در تور مالدیو عرضه می شود . این هتل 5 ستاره است به همین خاطر دارای باشگاه تناسب اندام و استخر های آبگرم اختصاصی است. اتاق های بزرگ در هتل باروس دارای خصوصیت هایی هستن که به صورت ویلا ویلا هستند یعنی مجزا دارای یک بالکن خصوصی با صندلیهای آفتابگیر و ویو خارق العاده به دریای اقیانوس می باشد. برای اقامت در این هتل ابتدا توسط تور مالدیو به آنجا سفر کنید سپس در این هتل خاص تجربه ی شیرینی را داشته باشید.

به تعطیلات رویایی تور مالدیو،برزیل و استرالیا بروید

هتل رویایی باروس

یکی از خصوصیات این اقامتگاه که ان را خااص کرده است در تور مالدیو ، درست مثل رستوران های برتر و خصوصی غذاهایی مثل غذاهای بین المللی ارائه می کند که در این هتل میتوان استفاده کرد. شب ها هم بارها و سالن هایی که کوکتل بسیار خوب فراهم میکنند آماده پذیرایی از شما می باشند. هتل باروس در مالدیو فاصله زیادی تا فرودگاه ندارد زیرا که با موتور برقی به سرعت میرسید.

امکانات هتل

این هتل دارای امکانات به خصوص و ویژه ای است. خانه های این هتل که جزو هتل های 5 ستاره مالدیو محسوب می شود در تور مالدیو مجهز به مبلمان خارج از خانه و صندلی های طاحی شده به منظور استراحت و آفتابگیری و ویژگی های داخل خانه میتوان دستگاه اسپرسو و iPod dock اشاره کرد.برای سفر به این مکان تورمالدیو را انتخاب کنید.

اشخاصی که میخواهند از این هتل به عنوان اقامتگاهشان در تور مالدیو استفاده کنند. قابلیت استفاده از اسپا و ماساژ و استخر و بقیه ی تفریحات آبی هتل را دارند همچنین در باشگاه مختص یوگا می توانند یوگا کنند و دراین اقامتگاه بهترین استفاده و خوشی را ببرند و علاوه بر آن دارای کتابخانه بسیار بزرگ و اینترنت پرسرعت که در خانه ها هتل به صورت مجزا در دسترس می باشد به منظور استفاده شخصی مسافران در تور مالدیو تعبیه شده است.

یکی از خصوصیاتی

یکی از خصوصیات های مربوط با این اقامتگاه که می توان به ان اشاره کرد در تور مالدیو این است که دراین هتل رستوران های عالی و و بسیار شیک، ناهار خوری اختصاصی که با پخت ناهار و شام های بین الملی آماده پذیرایی از شما می باشند علاوه بر رستوران ها کافی شاپ ها و تالارهایی که به منظور نوشیدنی های مسافران تور مالدیو طراحی شده است که نسبت به پکیج مورد علاقه ی آن ها آماده شده درسته هزینه های این هتل به نسبت گران است ولی امکانات منحصر به فرد و عالی میتوانید دستیابی داشته باشید.

separator line

تور استرالیا

درباره استرالیا بیشتر بدانیم

استرالیا در نیمکره ی جنوبی قرار دارد و کشوری گسترده می باشد.جمعیت آن بالغ بر بیست میلیون نفر بوده و رتبه ی ششم را در رده بندی وسیع ترین کشورها به خود اختصاص داده است.این کشور متشکل از دو قلمرو و 6ایالت می باشد و کانبرا پایتخت این کشور وسیع است.

به تعطیلات رویایی تور مالدیو،برزیل و استرالیا بروید

زبان و خط استرالیا

زبان رسمی این کشور همان انگلیسی است اما گویش آن کمی متفاوت است و به گویش استرالیایی معروف می باشد.این گویش در مناطق مختلف استرالیا نیز فرق می کند.زبان ژاپنی جزء زبان هایی است که در میان مهاجران استرالیا مرسوم است.

تور استرالیا یکی از بهترین انتخاب ها در میان تورهای دیگر می باشد چراکه این کشور از جاذبه های توریستی زیادی برخوردار است.درمتن ذیل به طور مختصر به بخشی از جاذبه ها خواهیم پرداخت.

آشنایی با جاذبه های توریستی و گردشگری استرالیا

در این مقاله سعی داریم تا شما را با جاذبه های توریستی استرالیا بیشتر آشنا کنیم تا با خیال آسوده تور استرالیا را برای سفرتان انتخاب کنید.شما با انتخاب این کشور بر سرزمین رویاها قدم برمی دارید و مسافرتی بسیار عالی را تجربه خواهید کرد.آژانس هواپیمایی سام سیر این امکانات را برایتان فراهم کرده و با آفرهای ویژه ی تور استرالیا شرایط سفری رویایی را برنامه ریزی کرده است.اکنون به پربازدیدترین جاذبه های این کشور می پردازیم.

  1. 1. تالار اپرای سیدنی:این ساختمان زیبا در بنلونگ پوینت واقع شده است و از مواردی است که در یونسکو به ثبت رسیده است.تالار اپرا طراحی بی نظیری دارد و همین موضوع حیرت همگان را برانگیخته است.این مکان چشم نواز جزء بزرگ ترین نمادهای معماری در کل دنیا به حساب می آید.در3طرف دیوارهای این تالار،آب از طریق باغ های گیاهی به سمت جنوب جاری می شود.
  2. دیواره بزرگ مرجانی: ازدومین جاذبه های استرالیا می باشد که این مورد هم در یونسکو ثبت شده است.در سال 1957 پارک آبی دیواری مرجانی رونمایی شد.این پارک به منظور محافظت کردن از سیصد ساحل مرجانی،ششصد جزیره ی قاره ای من جمله ویتساندی،جزایر مانگرو و سه هزار آب سنگ مرجانی به وجود آمده است.این پارک جزء 7شگفتی طبیعت در جهان است.امتداد آن برابر با فاصله ی بین ونکوور و مکزیک می باشد یعنی چیزی حدود دو هزار و سیصد کیلومتر است.با انتخاب تور استرالیا می توانید دراین منطقه شیرجه و غواصی فراموش نشدنی را با آژانس ما تجربه کنید.در این آب بیش از 1600 نوع ماهی گرمسیری وجود داردند که زیبایی و جلوه ی خاصی را به دریا بخشیده اند.شما می توانید وارد این آب ها شده و یا از طریق ایستگاه های زیر آب به تماشای دیواره ی مرجانی مشغول شوید.
  3. پارک ملی اولورا کاتا جوتا:این مکان جزء محبوب ترین جاذبه های طبیعی تور استرالیا می باشد که دقیقا در مرکز سرخ استرالیا قرار دارد.این پارک ملی نیز از جمله مواردی است که در یونسکو ثبت شده است.صخره های گنبدی شکلی به چشم می خورند که رنگ آن ها قرمز است و زمانی که خورشید غروب می کند زیبایی خاصی به اطراف می بخشد.نام این صخره ها کاتا تیوتا می باشد.
  4. پل بندرگاه سیدنی:این پل که قوسی شکل و فولادی است و به جالباسی نیز معروف می باشد.طول پل پانصد متر و بلندای آن برابر با 134 متر است.پل بندرگاه نقطه ی اتصال سیدنی با منطقه ی مرکزی تجاری است.شما می توانید در تور استرالیا به بلندای پل صعود کرده و از تماشای منظره لذت ببرید.
  5. پارک ملی بلو ماونتینز (کوهستان های آبی):این پارک مشمول میراث یونسکو بوده و در غرب سیدنی قرار دارد.پارک بلو ماونتینز درخت های گوناگونی دارد که از این درخت ها رنگ زیبای آبی ساطع می شود.علت نام گذاری آن نیز همین است و مه آبی رنگی از درخت ها به چشم می خورد.با رفتن به پارک ملی در تور استرالیا ،می توانید از آبشار و دره های آن نیز لذت ببرید.
  6. ملبورن: شهر ملبورن جزء دومین شهر بزرگ این کشور به حساب می آید و رستوران ها و فروشگاه ها و مکان های دیگر جزء جاذبه های شهر ملبورن هستند.3/1 مساحت این شهر را باغ ها و فضاهای باز اشغال کرده اند.نگارخانه ی ملی ویکتوریا نیزدراین شهر زیبا واقع شده است و جزء جاذبه های دیگر تور استرالیا است.

separator line

تور برزیل

فستیوال‌ها و رویدادهای مهم تور برزیل کدامند؟

یکی از فستیوال های معروف برزیل براساس داستان زیر است. شخصی به نام فرانسیسکو خدمت کار اربای بود و دارای یک همسر به نام کریستینا بود همسر فرانسیسکو باردار بود. روزی کریستینا به شدت هوس زبان گاو می کند و این موضوع را با همسرش درمیان میگذارد. ارباب آنها تعدادی گاو داشت فرانسیسکو تصمیم میگرد یکی از گاو های اربابش را بکشد شب بود و فرانسیسکو بسیار نگران بود و از دل نگرانی خوابش نمیبرد زیرا که فردا قرار بود گاو را به طور مخفیانی بکشد اگر اربابش موضوع را بفهمد کارش تمام است با خود گفت چطور است با پدر روحانی مشورت کنم ولی نه همسرم باردار است و هوس کرده است بهتر است این کار انجام دهم. در ادامه مطالب آخر داستان را میفهمید.

به تعطیلات رویایی تور مالدیو،برزیل و استرالیا بروید

رویدادهای پرطرفدار

روریداد کارناوال، که در فوریه یا مارس که همان بهمن یا اسفند خودمان است.

جشن سمانا سانتا (Semana Santa)، در ماه های آوریل یا می همان فروردین یا اردیبهشت است.

رویداد بومبا مئو بُی (Bumba Meu Boi)،در ژوئن که ماه خرداد در ایران است.

فستیوال اکتبر (Oktoberfest)، در ماه اکتبر( مهر) است.

رویداد سال نو (Reveillon)، در ماه دسامبر(آذر) است.

کارناوال

این فستیوال شاد وجذاب در ماه های فوریه یا مارس (بهمن یا اسفند) و پیش از آمدن چهارشنبه خاکستر شروع ‌می‌شود. این جشن 5 روز در تمام کشور برزیل برقرار است. برترین گونه‌های این کارناوال را ریو و سالوادور دارند، همچنین دراُلیندا (Olinda) و کُرومبا (Corumbá) نیز برقرار ‌می‌شود. برنامه های این کارناوال شمامل رژه‌های دسته جمعی، لباس‌های محلی، و جشن و پایکوبی 24 ساعته است.

برای دیدن این کارناوال بسیار شاد و جذاب از طریق تور برزیل می توانید اقدام کنید.

سمانا سانتا (Semana Santa)

آخرین هفته قبل از عید را هفته ی مقدس می نامند. در اورو پرتو (Ouro Preto) اتفاقی رنگارنگ با راه‌پیمایی دسته‌جمعی و همراه با نقاشی کردن دیوارهای خیابان ها با گل های رنگارنگ است. راه‌پیمایی این هفته پاک در سائو جوتئو دلرِی (São João del Rei’) با گروه های نوازنده ی سنتی بسیار قشنگ برگزار می‌شود. دیر فستیوال های مشهور این هفته در شهرهای گنوناس (Congonhas) و گویاس (Goiás) برقرار است.

سمانا سانتا یا همان فستیوال خیابانی در این هفته که نامش مقدس است برپا می‌شود.اگر قصد دیدن این جشن را دارید در فروردی یا اردیبهشت به تور برزیل سفر کنید.

بومبا مئو بُی (Bumba Meu Boi)

جشن سنتی و طنزگونه براساس داستانی که گاو نر را زنده می کند. در شهر مَرانائو (Maranhão). این جشن پایه های از سنت آفریقایی، هندی و پرتغالی دارد. این جشن شامل آواز خواندن دسته جمعی، رقص و پایکوبی، شعرخوانی به طور گروهی و تعداد زیادی نمایش‌های خنده دار گاوها است. این فستیوال از 13 جوئن شروع می شود وتا 30 جوئن ادامه دارد.

برای شرکت در فستیوال بومبا مئو بُی که جشن سنتی زنده کردن گاونر است درماه خرداد به تور برزیل بروید.

جشن اکتبر (Oktoberfest)

این فستیوال باشکوه وعطیم و سرگرم‌ کننده و از انواع نوشیدنی برخوردار است و در اواسط اکتبر برقرار ‌می‌شود. مکان برپایی آن همان محل فستیوال بلومنائو (Blumenau) است. این فستیوال شما را با ریشه‌ها و پایه و اساس آلمانی های جنوب برزیل آشنا می کند.

این فستیوال نوشیدنی ها در اواسط اکتبر که می شود مهر ماه ما برگزار می‌شود.برای شرکت در این جشن به تور برزیل بروید.

جشن سال نو (Reveillon)

در اخرین روز سال که می شود 31 دسامبر برزیلی ها جشن میگیرند که برنامه های آن ها شامل کنسرت‌های موسیقی و رقص و پایکوبی و آتش‌بازی است و به صدا دراوردن زنگ سال نو را میپردازند وهمچنین ساحل کپاکابانا (Copacabana) در شهرریو هر ساله 2 میلیون جمعیت سفید‌پوش به انجا می روند و به شادی و رقص و خوشگذرانی میپردازند.

بنابراین در روز 31 دسامبر در برزیل به موسیقی و آتش‌بازی رقص شادی میگذرو سال نو آغاز می شود میتوانید برای دیدن سال نو برزیل در آذر ماه به تور برزیل بروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا