دسته‌بندی نشده

بهترین قرص ماشین ظرفشویی کدام است؟

راهنمای خرید قرص ماشین ظرفشویی

در سری محصولات شوینده ظروف، قرص ماشین ظرفشویی از اصلی ترین و مطرح ترین انواع شوینده های ظروف به حساب می آیند که محصولات موجود در بازار، از نظر برند، قیمت، عملکرد و خصوصیات با یکدیگر متفاوت اند در نتیجه ترجیهات هر فرد در انتخاب قرص ماشین ظرفشویی بسته به نوع نیاز وی متفاوت خواهد بود.
ولی بی شک همه ی مصرف کنندگان با دو برند نام آشنا که مدعی کیفیت بالای شستشو، لکه بری عالی، براق و درخشان کنندگی ظروف، مبارزه با آهک و رسوب در فیلتر ماشین ظرفشویی هستند آشنایی دارند که متعلق به قرصهای برند فینیش و فیری می باشد.

ما در این مقاله قصد داریم با ارائه ۷ نکته و مقایسه دو برند راهنمای شما در انتخاب و خرید با صرفه ترین و درست ترین مواد شوینده ظروف باشیم:

۷ نکته مهم را قبل از خرید قرص ماشین ظرفشویی مدنظر قرار دهید

۱. با کمترین هزینه به دنبال بهترین باشید

شاید بتوان گفت مهمترین نکته ای که در انتخاب یک محصول باید مورد توجه واقع شود، بودجه ای است که برای آن در نظر گرفته اید. برای مقایسه ی قرص های ماشین ظرفشویی از نظر قیمت فقط کافیست تعداد قطعات موجود در بسته بندی را در نظر بگیرید.
با یک تبدیل ساده می توان هزینه ی یک قرص را به دست آورد. اگر بخواهیم دو برند نام آشنا فیری و فینیش را با هم از لحاظ قیمت مقایسه کنیم قرص های فینیش نسبت به تنوعی که دارند دارای قیمت پایین تری از قرص های فیری هستند پس می توانند انتخاب با صرفه تری باشند.ارزان ترین قرص ها کپسول هایی با عملکرد تک شستشو می باشند.

قرص ماشین ظرفشویی

۲. یک برند خوب همیشه حرفی برای صحبت دارد

تنوع محصولات و مدل های مختلف قرص های ماشین ظرفشویی ممکن است متفاوت باشد. مدل های انتخابی بسته به نوع نیاز هر شخص فرق می کند.
برندی که دارای تنوع بیشماری است از هر جهت مورد توجه مشتری خواهد بود پس به سراغ تولید کنندگانی بروید که با ارائه متنوع ترین کالا ها به دنبال رفع نیاز کاربر هستند. قرص های فینیش دارای تنوع بیشتری در مدل های مختلف می باشند؛ از قرص های ساده جامد و پودری فشرده گرفته تا قرص های ژلی و پاوربال که تنوع مدل های این قرص ها در ساختار و ترکیبات شمیمیایی آن ها می باشد.

۳. عملکرد و قابلیت قرص ها از نظر کاربرد

نوع عملکرد و قابلیت هر قرص بسته به مدل های آن متفاوت می باشد. به عنوان مثال قرص های فیری حاوی جلادهنده و نمک می باشند و از این نظر قابلیت بالایی در شستشوی ظروف خواهند داشت. یا قرص های کلاسیک فینیش به دلیل اینکه جامد و به صورت پودر فشرده می باشند قابلیت نصف کردن و استفاده در میزان کم ظروف را دارا می باشند.

تک کاربردی: نقش این قرص ها فقط شستن ظروف می باشد. برای اطمینان از محافظت کامل از ماشین ظرفشویی و صیقل دادن ظروف باید از کمک شستشو و نمک به صورت جداگانه استفاده شود.

چند منظوره: یک راه حل عملی تر می باشند چرا که شستن، درخشش ظروف و نرم شدن آب را همزمان به همراه خواهد داشت و با محافظت از دستگاه ظرفشویی شما در وقت و هزینه صرفه جویی خواهند نمود.

خرید قرص ماشین ظرفشویی اصل

۴. رایحه ی قرص ماشین ظرفشویی، چیزی که همیشه به یاد میماند

بی شک هر شخصی که از ماشین ظرفشویی استفاده می کند موقع باز کردن درب دستگاه خواهان این است که عطر و بوی دلنشینی در منزل پخش شود. قرص های فینیش دارای رایحه ی تندی می باشند. متقابلا قرص های فیری عطر و بوی دلچسب تری خواهند داشت. رایحه ی لیمو، خرید قرص ماشین ظرفشویی را دل انگیز تر می کند.

حتماً بخوانید:

۵. قدرت حل شوندگی قرص تاثیر به سزایی در شستشوی بی نقص ظروف خواهد داشت

قدرت حل شوندگی قرص ها در دمای پایین و انواع برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی متفاوت خواهد بود. این ویژگی اهمیت بالایی در شستشوی ظروف دارد. قرص های فیری به ویژه مدل پلاتینوم و فینیش مدل کوانتوم و چند منظوره به دلیل مواد ژلی داخل محفظه ی آنها در دماهای پایین و برنامه ی زمانی کوتاه مدت به راحتی حل می شوند و عمل شستشوی ظروف را به سرعت انجام خواهند داد. قرص های جامد مانند مدل کلاسیک فینیش ممکن است در برنامه های کوتاه مدت به سرعت حل نشوند و مقداری از آن ها به هدر رود.

ر اهنمای خرید قرص ماشین ظرفشویی

۶. محافظت از ظروف و عدم آسیب به آن ها

علاوه بر شستشوی تمیز و بی عیب ظروف محافظت از آن ها نیز مورد توجه همگان خواهد بود. چرا که ظروف خط و خش دار و کدر و قاشق و چنگال های زنگ زده مورد قبول هیچ کس نخواهد بود. قرص های فیری پلاتینوم مدل Jar و کوانتوم فینیش به دلیل اینکه حاوی نمک و جلا دهنده می باشند آب سخت را نرم می کنند. این محصولات از ظروف بلورین و شیشه ای محافظت فوق العاده بالایی خواهند داشت و از ظروف نقره ای و ظروف استیل و فولاد در مقابل زنگ زدگی مراقبت خواهند نمود.

۷. ارتقا طول عمر ماشین ظرفشویی توسط قرص های فینیش و فیری

قرص های فینیش و فیری به دلیل ترکیبات ویژه ای که دارند باعث آسیب به دستگاه ظرفشویی نخواهند شد. بلکه با استفاده از این قرص ها می توان طول عمر ماشین های ظرفشویی را ارتقا بخشید. همه ی انواع قرص های فیری و مدل های کوانتوم و چند منظوره ی فینیش، جرم ها و مواد آهکی فیلتر دستگاه ظرفشویی را پاک سازی نموده و مانع تجمع چربی و رسوب در آن ها خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا