دسته‌بندی نشده

بهترین شغل برای متولدین آذر ماه کدام است ؟

شغل مناسب آذر ماهی ها

شغل برای متولدین آذر : شما کمتر برنامه ریزی می کنید و بیشتر مرد عمل هستید، به خصوص زمانی که بحث کار پیش می آید. از جستجو در محیط های ماجراجویانه و سخت لذت می برید. از آنجا که برای یادگیری انتهایی قائل نمی شوید، مشاغلی چون خلبان، معلم و تور لیدر شما را راضی نگه می دارد.

خصوصیات آذر ماهی ها

یک آذر ماهی اگر شخص مورد علاقه اش را پیدا کند، وفادار است. مشکل اینجاست که خواسته اش را بیان نمی‌کند و صبر می کند تا خودتان حدس بزنید.

متولد آذرماه عاشق پیاده روی و رفتن به پیک نیک است؛ متولدین آذرماه برای دست یابی به اهداف و خواسته‌های خود، به دنبال یادآوری‌های مداوم هستند.

آن‌ها از افراد سرزنده، پرتحرک، شاد و پرشور خوش شان می‌آید و اگر در کنارشان حالت غمگین و دل مرده به خود بگیرید، در واقع به دست خود آن‌ها را از خود فراری داده اید. آن‌ها اهل سر به سر گذاشتن با دیگران بوده و اهل لطیفه گویی و مزاح هستند، پس شما هم این ویژگی‌ها را در خود تقویت کنید.

نماد تیر و کمان؛ متولد آذر

خصوصیات اخلاقی مرد متولد آذر

صادق و راستگو، دمدمی مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادی و بی قیدی و طرفدار تنوع و مسافرت، خطرناکترین شوهر دنیا است. صاحب بزرگترین کلکسیون دوست آشنا در دنیاست، به هنگام انتخاب دوست به جای توجه به ظاهر دقت خود را متوجه باطن آن‌ها می سازد.

خصوصیات اخلاقی زن متولد آذر

اهل منطق و واقعیت، مهمان دوست، بی ریا و پول خرج کن، راستگو، عاشق پیشه و رمانتیک، اهل هنر و زیبایی، زبان متولد این ماه نیشدار و پر کنایه است، اما قلبش پاک و صمیمی و بی ریا ست. بیشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است تا اهل شکار و پول و مادیات.

بیشتر بخوانید:

طالع بینی سوتین: رنگ سوتین دختران نشانه چیست ؟

بهترین شغل برای متولدین آبان ماه کدام است ؟

بهترین شغل برای متولدین بهمن ماه کدام است ؟

بهترین شغل برای متولدین دی ماه کدام است ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا