دسته‌بندی نشده

بهترین روش تمیز کردن ماوس پد با مواد طبیعی

چگونه پد ماوس را به درستی تمیز کنیم؟

هر نوع موس پدی که دارید، درست مانند سایر لوازم جانبی کامپیوترتان، باید مرتبا تمیز شود. گرد و غبار، خرده‌های غذا، و روغن‌های بدن روی پد ماوس می‌تواند باعث ردیابی نادرست ماوس شود، از جمله مشکلات دیگر. اما، ما راهنمای شما را برای تمیز کردن کامل ماوس پد و آماده برای استفاده روزانه داریم.

فهرست مطالب این صفحه

  • یک ایستگاه نظافتی آماده کنید
  • با مایع ظرفشویی یا مواد شوینده تمیز کنید
  • پد را برگردانید و تکرار کنید
  • خوب آبکشی کنید
  • رطوبت اضافی را از بین ببرید
  • خشک کردن هوا

چگونه پد موس را به درستی تمیز کنیم؟

یک ایستگاه نظافتی آماده کنید

مایع ظرفشویی یا مواد شوینده لباسشویی، اسفنج، آب گرم و حوله میکروفیبر را در کنار سینک ظرفشویی یا ظرف پلاستیکی جمع آوری کنید.

آموزش قدم به قدم تمیز کردن پد موس

با مایع ظرفشویی یا مواد شوینده تمیز کنید

ماوس پد را روی سطل زباله تکان دهید تا هر گونه زباله شل و ول شده را پاک کنید. ماوس پد را در پایین سینک یا ظرف پلاستیکی قرار دهید. یک اسفنج را خیس کنید و چند قطره مایع ظرفشویی یا مایع لباسشویی به آن اضافه کنید. اسفنج را به آرامی روی سطح موس پد حرکت دهید و به آرامی سطح را با اسفنج صابونی بشویید. خیلی تند مالش ندهید یا طرح های چاپ شده ممکن است آسیب ببینند.

پد را برگردانید و تکرار کنید

پد را برگردانید و مرحله 2 را از طرف دیگر تکرار کنید.

خوب آبکشی کنید

سینک یا ظرف را با آب گرم پر کنید و پد صابونی را با چرخاندن آن در آب بشویید. حداقل دو بار آب را عوض کنید تا مطمئن شوید که تمام صابون پاک شده است. موس پد را نپیچانید یا نچرخانید.

حتماً بخوانید:

رطوبت اضافی را از بین ببرید

یک حوله میکروفیبر را روی یک سطح سخت قرار دهید و ماوس پد خیس شده را روی حوله قرار دهید. پد ماوس را بین لایه‌های حوله یا حوله میکروفیبر دیگری قرار دهید و فشار دهید تا رطوبت اضافی آن گرفته شود. اگر از پد ماوس همچنان چکه می کند، این کار را با یک حوله خشک دیگر تکرار کنید.

اموزش نحوه تمیز کردن موس پد بدون آسیب رساندن به آن

خشک کردن هوا

پد ماوس را در مکانی صاف و دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید تا در هوای آزاد خشک شود. برای بهبود گردش هوا و سرعت خشک کردن، از یک قفسه خشک کن برای بالا بردن موس پد استفاده کنید.

منبع : کاردستون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا