دسته‌بندی نشده

بهترین تبلت های ارزان قیمت ۲۰۱۳

انتخاب خوب بین انبوهی از تبلت های ارزان قیمت میتواند کار بسیار مشکلی باشد، چرا که امروزه مدل های فراوانی در بازار وجود دارند. در حالی که شما به دنبال یافتن یک تبلت ارزان قیمت با ارزش خرید بالا هستید، ما تعدادی از بهترین تبلت های ارزان قیمت را مورد بررسی قرار داده ایم تا در وقت شما صرفه جویی شود.

بهترین تبلت های ارزان قیمت ۲۰۱۳

تمام این تبلت ها زیر ۲۰۰ پوند قیمت دارند، بسیار ارزان تر از آیپد اپل هستند و در عین حالا دارای پردازنده های قدرتمند، فضای ذخیره سازی داخلی بالا و در مواردی رزولوشن بسیار بالا. مجموع این ویژگی ها باعث می شود که شما با خیال آسوده تری دست به جیب خود ببرید و برای خرید هر یک از این تبلت ها خرج کنید:

۱- Nexus 7

بهترین تبلت های ارزان قیمت ۲۰۱۳

عنوان بهترین گجت سال ۲۰۱۲ بسیاری از وب سایت های معروف به تبلت نکسوس ۷ گوگل تعلق گرفت و ظاهرا امسال نیز گوگل با ارایه مدل جدید این تبلت قصد تکرار این موفقیت را دارد. روشنایی فوق العاده و صفحه نمایش شارپ، طراحی بهتر و پردازنده قوی تر به همراه نسخه ۴٫۳ سیستم عامل اندروید، از نقاط قوت این تبلت می باشد. به علاوه اینکه با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل بهترین تراکم پیکسل را در بین تبلت های ۷ انیچی دارا می باشد.

گوگل همچنین یک دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی، فناوری شارژ بیسیم و دو گیگابایت رم را به این تبلت اضافه کرده است تا امکانات یک تبلت گران قیمت را در این تبلت نسبتا ارزان قرار داده باشد.

قیمت حدودی:۱۰۶۰۰۰۰ تومان برای نسخه ۳۲ گیگابایت وای فای

۲- Tesco Hudl

بهترین تبلت های ارزان قیمت ۲۰۱۳

بله! درست خواندید! تسکو وارد رقابت تبلت ها شده (آن را با شرکت ایرانی تسکو اشتباه نگیرید!)، تا برای سلطه بر بازار تبلت های ارزان قیمت شانه به شانه آمازون حرکت کند. تسکو نام این مدل را هادل گذاشته که دارای امکانات نسبتا خوبی است. یک پردازنده ۴ هسته ای با فرکانس ۱٫۵ GHz، وای فای دوبانده و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی که به لطف حافظه های Micro SD تا ۴۸ گیگابایت قابل ارتقا می باشد.

این میزان حافظه برای این تبلت مزیت بالایی به حساب می آید که در رقابت با سایر تبلت ها بسیار به کمک آن خواهد آمد. هادل دارای یک صفحه نمایش با کیفیت ۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰×۹۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۴۳ می باشد که برای تماشای ویدئوهای سرویس Blinkbox تسکو بسیار عالی می باشد. هر چند این تبلت به ظرافت و باریکی نکسوس ۷ جدید نیست، اما باز هم نسبتا مقاوم به نظر می رسد. عرضه این تبلت از طرف تسکو به نظر یک حرکت هوشمندانه برای ورود به این رقابت میرسد، به ویژه اینکه تسکو با راه اندازی سرویس Clubcard خود به خریداران این تبلت امتیازهای ویژه برای خرید آنلاین ارائه میدهد.

قیمت حدودی: ۱۱۹ پوند

۳- Amazon Kindle Fire 2013

بهترین تبلت های ارزان قیمت ۲۰۱۳

آمازون به دنبال گذر از مدل اصلی Kindle Fire و جایگزینی کامل آن با مدل HD (حداقل در بازار امریکا) است که به تازگی کاهش قیمت یافته، به همراه ویژگی های ارتقا یافته و اندکی تغییرات در طراحی. مدل جدید این تبلت با نمایشگر ۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسل، پردازنده ۲ هسته ای و نسخه سوم سیستم عامل Fire (همان اندروید با تغییرات اعمال شده توسط آمازون) ارایه می شود.

قیمت حدودی: نسخه ۸ گیگابایت ۱۳۹ دلار – نسخه ۱۶ گیگابایت ۱۶۹ دلار

۴- Amazon Kindle Fire HDX

بهترین تبلت های ارزان قیمت ۲۰۱۳

این تبلت رقیب مستقیم نکسوس ۷ گوگل است. امسال آمازون حقیقتا در تمام جنبه ها پیشرفت داشته است، جدیدترین پردازنده ۴ هسته ای (Snapdragon 800)، با ۲ گیگابایت رم و یک ویژگی کلیدی منحصر بفرد. آمازون سرویسی را در صفحه خانگی این تبلت قرار داده که بوسیله آن میتوان مستقیما به حساب خود در وب سایت آمازون متصل شده و از خدمات آن (مانند خرید، کتاب های الکترونیک و…) استفاده کرد. طول عمر باتری این تبلت به طور میانگین ۱۱ ساعت است که در صورت مطالعه کتابهای الکترونیکی عمر بیشتری نیز خواهد داشت.

قیمت حدودی: نسخه ۱۶ گیگابایت ۲۲۹ دلار – نسخه ۳۲ گیگابایت ۲۶۹ دلار – نسخه ۶۴ گیگابایت ۳۰۹ دلار

۵- Asus Memo Pad HD 7

بهترین تبلت های ارزان قیمت ۲۰۱۳

درست است که ایسوس شریک تجاری گوگل در ارایه تبلت نکسوس ۷ می باشد، اما آن ها تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد نمیگذارند! (ضرب المثل معروف انگلیسی) بنابراین تصمیم گرفته اند تا به تنهایی اقدام به عرضه یک تبلت جدید کنند. بدنه Memo Pad HD 7 از پلاستیک مقاوم ساخته شده که در رنگهای متعددی در دسترس می باشد.

قلب تپنده این تبلت را یک پردازنده قدرتمند چهار هسته ای با فرکانس ۱٫۲ GHz به همراه ۱ گیگابایت رم تشکیل می دهد. صفحه نمایش این تبلت از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ که کیفیت خوبی دارد، بخصوص در این رده قیمتی. هرچند صفحه نمایش این تبلت به پای انواع گران قیمت تر نخواهد رسید، اما در مجموع با مقایسه امکانات و قیمت آن تهدیدی جدی برای مدل های گرانتر خواهد بود.

قیمت حدودی: ۶۳۵۰۰۰ تومان

۶- Nook HD+

بهترین تبلت های ارزان قیمت ۲۰۱۳

پس از چندین بار کاهش قیمت در ماه های اخیر، Nook HD+ اکنون به یک انتخاب بسیار خوش قیمت تبدیل شده است. اگر خواهان تبلتی با صفحه نمایش بزرگتر از ۷ اینچ هستید این تبلت با صفحه نمایش ۹ اینچی HD، بهترین گزینه در بین سایر تبلت های این لیست است.

قیمت حدودی: نسخه ۱۶ گیگابایت ۱۴۹ دلار – نسخه ۳۲ گیگابایت ۱۷۹ دلار

۷- Asus Fonepad

بهترین تبلت های ارزان قیمت ۲۰۱۳

همانطور که از نام آن پیداست، این دستگاه تنها یک تبلت نیست بلکه نقش یک گوشی تلفن همراه را نیز می تواند ایفا کند! با بهره گیری از یک سیم کارت میتوانید با این تبلت تماس تلفنی برقرار کنید، اس ام اس بفرستید و به گشت و گذار در اینترنت بپردازید، دقیقا مثل یک تلفن همراه هوشمند. در کنار این ویژگی مهم این تبلت دارای صفحه نمایش ۷ اینچی با زاویه دید مناسب، شیار کارت حافظه SD و یک دوربین پشتی ۳ مگاپیکسلی است.

قیمت حدودی: نسخه ۳۲ گیگابایت ۹۳۰۰۰۰ تومان – نسخه ۸ گیگابایت (با پردازنده جدید) ۸۰۰۰۰۰ تومان

۸- Samsung Galaxy Tab 3 7.0

بهترین تبلت های ارزان قیمت ۲۰۱۳

آخرین تبلت ۷ اینچی این لیست، نسل سوم Galaxy Tab است که صفحه نمایش آن مشابه آنچه است که در ۳ سال گذشته از این خانواده دیده ایم. رزولوشن ۱۰۲۴ x 600 پیکسلی این تبلت قادر به رقابت با نکسوس ۷ و یا حتی مدل ارزانتر Memo Pad HD 7 نیست. بنابراین احتمالا ممکن است در مقایسه با این دو تبلت احساس کنید که تصاویر مقداری شطرنجی هستند.

گوشه های گردتر باعث می شود احساس کنید که نسبت به سایر تبلت ها قدری کوچکتر است، به علاوه عمر باتری نسبتا خوب بوده و دارای دو دوربین یکی در پست و دیگری در جلو است. هرچند شاید اصلی ترین دلیل فروش خوب این تبلت شباهت نرم افزاری آن به گوشی های گران قیمت سامسونگ باشد.

قیمت حدودی: ۱۲۰۰۰۰۰ تومان

منبع : گراف مدیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا