دسته‌بندی نشده

بررسی تأثیر قرص زینک پلاس بر چاقی صورت

آیا قرص زینک پلاس باعث چاقی صورت می شود ؟

بعضی ها برای پر و چاق شدن صورت خود راه های مختلفی را امتحان می کنند بعضی ها تزریق فیلر انجام می دهند بعضی ها یوگای صورت را امتحان می کنند، بعضی ها بیشتر می خورند تا با چاق شدن خودشان صورتشان هم چاقتر شود

و بعضی ها به دنبال چاقی صورت با مصرف قرص ها و مکمل ها هستند. یکی از قرص هایی که خیلی ها برای چاقی صورت مصرف می کنند قرص زینک پلاس است.

اثر قرص زینک پلاس بر چاق شدن صورت

خوردن قرص زینک پلاس به دلیل اینکه حاوی مقادیر فراوان روی می باشد برای سلامت پوست و مو و ناخن بسیار مفید است.

بسیاری از افرادی که قرص زینک پلاس مصرف کرده اند معتقدند که خوردن قرص زینک پلاس باعث چاقی صورت می شود و این به دلیل اثری است که قرص زینک پلاس روی افزایش اشتها می گذارد.

البته این که قرص زینک پلاس باعث چاقی صورت می شود مورد تأیید همه افرادی که از آن استفاده کرده اند نمی باشد. برخی ها معتقدند که با خوردن قرص زینک پلاس اشتهای آن ها به شدن افزایش پیدا کرده و نسبت به قبل مقدار غذای بیشتری می خورده اند،

و برخی دیگر می گویند که خوردن قرص زینک پلاس هیچ تغییری بر روی اشتها و اضافه وزن آن ها نداشته و خوردن قرص زینک پلاس برای چاقی صورت برای آن ها بی نتیجه بوده است.

بنابراین شما در صورتی از فواید قرص زینک پلاس برای چاقی صورت بهره مند می شوید که جزو افرادی باشید که با خوردن قرص زینک پلاس اشتهای شما افزایش پیدا می کند.

زمان مصرف قرص زینک پلاس برای چاقی صورت

قرص زینک پلاس و چاقی صورت

مزایای ZINC برای زیبایی پوست صورت

سلولهای پوستی شما برای حفظ شادابی و سلامت به قدرت روی وابسته هستند. روی یک آنتی اکسیدان قوی است و تشکیل رادیکالهای آزاد در سطح پوست را کاهش می دهد و از چربی های مفید پوست در برابر اشعه UV خورشید محافظت می کند.

چربی های پوست عامل اصلی ساخت کلاژن در پوست هستند. بنابراین روی موجود در قرص زینک پلاس به جوانسازی و احیا پوست صورت شما کمک می کند.

نقش مهم دیگر روی بر روی پوست صورت شما این است که با بهبود جریان گردش خون در سطح پوست مانع گرفتگی منافذ پوست می شود و به این شکل از تشکیل جوش جلوگیری کرده و التهابات پوستی را کاهش می دهد.

نحوه مصرف قرص زینک پلاس برای چاقی صورت

برای اینکه از فواید قرص زینک پلاس برای چاقی صورت برخوردار شوید مردان به حداقل 11 میلی گرم در روز و زنان فقط به 8 میلی گرم در روز نیاز دارند.

شما می توانید این مقدار را با مصرف روزانه یک عدد قرص زینک پلاس بدست بیاورید. برای دریافت روی مورد نیاز راه های دیگری هم وجود دارد. تأمین روی از مواد غذایی مانند مرغ، گوشت بدون چربی، لوبیا، نخود و غلات غنی شده نیز می توانند به شما در تحقق هدفتان کمک کنند.

برای مصرف قرص زینک به منظور چاق شدن صورت می توانید از جدول زیر کمک بگیرید. جدول زیر مقدار مورد نیاز زینک دریافتی را با توجه به جنسیت و سن شما نشان می دهد.

سن مردان زنان زنان باردار زنان شیرده
0–6 ماه 2 mg* 2 mg*
7–12 ماه 3 mg 3 mg
1–3 سال 3 mg 3 mg
4–8 سال 5 mg 5 mg
9–13 سال 8 mg 8 mg
14–18 سال 11 mg 9 mg 12 mg 13 mg
19+ سال 11 mg 8 mg 11 mg 12 mg

علت چاق شدن صورت در اثر مصرف قرص زینک پلاس

قرص زینک پلاس علاوه بر روی دارای ویتامین های گروه B نیز می باشد. ویتامین های گروه B مواد معدنی هستند که باعث چاقی می شوند. چاقی بی ضرر یکی از نتایجی است که از خوردن قرص زینک پلاس حاصل می شود.

بنابراین اگر به دنبال چاق شدن صورت با زینک پلاس هستید می توانید یک دوره 4 تا 6 ماهه صبح ها بعد از صبحانه یک قرص زینک پلاس بخورید. برای اینکه خودتان چاق نشوید و فقط صورتتان پر شود بهتر است همراه با مصرف قرص زینک پلاس ورزش را فراموش نکنید.

قرص زینک پلاس برای چاقی صورت خوبه

تاثیر قرص زینک پلاس بر چاقی

توصیه هایی برای مصرف قرص زینک پلاس

  1. بهتر است قرص زینک پلاس را بعد از وعده نهار یا صبحانه میل کنید. روزانه یک عدد قرص زینک برای چاقی صورت کافی است و بهتر است با آب فراوان خورده شود.
  2. بعد از خوردن کپسول زینک پلاس لبنیات و مواد کافئین دار نخورید تا بدن ما بتواند روی موجود در قرص را به خوبی جذب کند.
  3. برای جذب بهتر قرص زینک پلاس توصیه می شود آن را به همراه آب میوه میل کنید و بین خوردن قرص زینک پلاس و قرص آهن و قرص کلسیم فاصله ایجاد کنید.
  4. اگر مشکلات کبدی دارید، بهتر است قبل از خوردن قرص زینک پلاس برای چاقی صورت باپزشک خود مشورت کنید.

فواید قرص زینک پلاس برای سلامتی

مصرف قرص زینک پلاس علاوه بر اینکه باعث چاقی صورت میشه فواید دیگه ای هم دارد:

  • افزایش سطح ایمنی بدن
  • بهبود جذب آهن
  • پیشگیری از سرطان
  • محافظت از عمملکرد قلب
  • سلامت مغز
  • استحکام استخوان ها
  • بهبود گوارش
  • مبارزه با خستگی مزمن
  • سم زدایی بدن
  • درمان وز وز گوش
  • درمان جوش
  • رشد مو

همچنین بخوانید:

بررسی تأثیر سرلاک بر چاقی بزرگسالان + نحوه مصرف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا