دسته‌بندی نشده

بررسی اولیه گلکسی تب اس ۴ سامسونگ

تبلت گلکسی اس 4 : شرکت سامسونگ در نهایت تصمیم می گیرد نسل جدید تبلت پرچمدار خود را به نام گلکسی تب اس 4 رونمایی کند. محصولی که مدت ها بود شایعاتی پیرامون آن منتشر می شد اما این شرکت کره ای به رونمایی از محصول جدید پرداخت تا همه چیز را روشن کند.

گلکسی تب اس 4 یک مدل پرچمدار است و فناوری هایی که برای آن در نظر گرفته شده در هیچ یک از تبلت های سامسونگ قابل مشاهده نیست. مدلی که ساختار گلکسی نوت 9 را داشته و یکی از بهترین تبلت های سامسونگ لقب گرفته است و با تحسین بزرگی رو به رو شد.

این تبلت به عمر باتری بالاتر ، حافظه ذخیره سازی بیشتر و سیستم صوتی AKG مجهز شده تا تجربه کاربری نابی را برای افراد رقم زند. در این مطلب می خواهیم نگاه اولی به گلکسی تب اس 4 داشته باشیم تا آشنایی بیشتری با آن پیدا کنیم.

www.delgarm.com

ویژگی ها تبلت جدید گلکسی تب اس 4 :

تبلت جدید گلکسی تب اس 4 سامسونگ :

  1. صفحه نمایش 10.5 اینچی Super AMOLED
  2. رزولوشن 2560*1600 پیکسلی مجهز است که تقریبا مشابه گلکسی تب اس 3 پیشین می باشد و تفاوت خاصی در این بخش قابل مشاهده نیست.
  3. سیستم عامل اندروید8.1 اوریو
  4. پردازنده نسل پیشین پرچمدار اسنپدراگون 835
  5. حافظه رم 4 گیگابایتی/ حافظه داخلی 64 تا 128 گیگابایت
  6. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی/ دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  7. باتری 7300 میلی آمپری
  8. قلم اس پن و سنسور عنبیه چشم
  9. پشتیبانی از بلوتوث و وای فای

با چنین مشخصاتی می توان گلکسی تب اس 4 را در مقایسه گلکسی تب اس 3 یک مدل ارتقایافته و رده بالاتر به شمار آورد. سامسونگ سعی کرده بهترین مشخصات را به عنوان یک تبلت برای گلکسی تب اس 4 در نظر گیرد. از این رو می توان شاهد تبلتی بود که در میان رقبا خود یک مدل ارزشمند بوده و انتظار می رود فروش چشمگیری داشته باشد. حافظه داخلی این تبلت اگرچه 64 یا 128 گیگابایت است اما با قابلیت ارتقا حافظه داخلی از طریق اسلات کارت میکرو اس دی می توان این حافظه را به بیش از 400 گیگابایت افزایش داد تا کمبود حافظه ای در کار نباشد.

با چنین مشخصاتی گلکسی تب اس 4 را می توان در دسته تبلت های رده بالا و پرچمدار قرار داد که می تواند به سادگی نیاز کاربر خود را برطرف سازد. با طراحی پریمیومی و مشخصات رده بالا این تبلت جدید سامسونگ در نوع خود محصول کاملی بوده و می تواند عملکردی مطابق انتظار کاربران داشته باشد. این تبلت یکی از محصولات بزرگ سامسونگ در دسته تبلت ها بوده که با مشخصات منحصربفرد می تواند رضایت بخش باشد و تجربه کاربری لذت بخشی را فراهم آورد.

البته گلکسی تب اس 4 یک مدل معمولی نیست و نمی توان آن را تبلتی رده پایین یا اقتصادی دانست. ویژگی هایی برای آن فراهم آمده که در کمتر تبلتی می توان شاهد آن بود و به نوعی یکی از تبلت های بزرگ به شمار رفته و مدل معمولی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت. اگر بخواهیم به یکی از تبلت های کارآمد و قابل توجه اشاره کنیم بدون شک این مدل یکی از همان تبلت ها می باشد.

www.delgarm.com

به گفته سامسونگ با افزوده شدن باتری 7300 میلی آمپری گلکسی تب اس 4 عمر باتری 16 ساعته خواهد داشت که در مقایسه با مدل پیشین با باتری 6000 میلی آمپری 4 ساعت بیشتر خواهد بود. چنین اختلافی بسیار قابل توجه است و نشان می دهد سامسونگ توانسته عمر باتری بیشتری را برای طرفداران خود رقم زند. به هر حال شرکت موردبحث در تولید دستگاه های دیجیتال تاکنون موفق عمل کرده و این نشان می دهد برند کره ای هر سال می خواهد با رونمایی دیوایس های جدید نظر مخاطب را جلب کند.

البته تاکنون ما شاهد تبلت های باکیفیتی از سامسونگ بودیم و گلکسی تب اس 4 عضو جدیدی به شمار می رود.

قلم جادویی اس پن برای تبلت گلکسی تب اس 4

آنچه تبلت گلکسی تب اس 4 شرکت سامسونگ را حرفه ای و جذاب تر می سازد وجود قلم اس پن است. قلمی که مناسب افراد هنرمند و حرفه ای برای یک کاربری همه کاره است. این قلم را می توان بیشتر در محصولات پرچمدار سامسونگ یافت که می توان به سری گلکسی نوت و سری تبلت های گلکسی تب اس اشاره کرد. وجود قلم موجب خواهد شد تا افراد بتوانند هر آنچه در تصور و ذهن خود دارند را روی نمایشگر تبلت پیاده کنند.

البته بسته به سطح هنرمندی شما داشته که چگونه می توانید بهترین طراحی را روی این تبلت رده بالا کره ای داشته باشید. تفاوت چندانی میان قلم گلکسی تب اس 3 و اس 4 وجود نداشته اما نسبت به قبل ظرافت بیشتری را می توان احساس کرد. همان چیزی که عدم وجود آن در یک تبلت دارای قلم می تواند نظر مخاطب را عوض کند.

www.delgarm.com

گذشته از آن باید بیان داشت که این تبلت اولین تبلت در میان دستگاه های سامسونگ است که همانند گوشی های هوشمند گلکسی اس 8، اس 8 پلاس، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، گلکسی نوت 8 با سامسونگ DeX سازگاری دارد.

به کمک فناوری DeX سامسونگ می توان این دیوایس ها را به نمایشگر متصل کرد و اسمارتفون ها و تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ را به یک کامپیوتر تبدیل نمود. این کاربری بسیار حرفه ای تر از آنیست که تصورش را بکنید و کاربردیست و بیشتر برای کاربری تجاری گزینه مناسبی خواهد بود.

Dex در تبلت گلکسی تب اس 4

همانطور که پیشتر گفته شد، فناوری DeX سامسونگ بسیار کاربردیست و آن هم از نوع تجاری. با اتصال کابلی دکس به پورت USB type-C تبلت گلکسی تب اس 4، می توان این تبلت را به یک صفحه نمایش بزرگتر متصل کرد و آن را به عنوان یک کامپیوتر همراه مورد استفاده قرار داد.

همانطور که می دانید تبلت موردبحث اولین محصول شرکت سامسونگ با پشتیبانی از دکس بوده به نوعی می توان این شرکت کره ای را در چنین عملکردی فوق العاده دانست. شما با کمک Flow می توانید ایمیل‌های دریافتی، اعلان شبکه های اجتماعی، پیام و برخی دیگر را روی صفحه نمایش بزرگتر داشته باشید و بدست آورید.

www.delgarm.com

با قابلیت Dex سامسونگ گلکسی تب اس 4 یک تبلت بسیار کارآمدتر خواهد بود و تجربه خوبی را رقم خواهد زد. با این حساب می توان انتظارات بسیاری داشت و شاهد یک تبلت کامل بود.

تصویر

با صفحه نمایش 10.5 اینچی می توان تجربه بزرگی با تبلت گلکسی تب اس 4 داشت. با استفاده از پنل Super AMOLED و نسبت تصویر 16:10، می توان نه تنها وضوح و رنگ ها را جذاب شاهد بود، بلکه ابعاد نمایشگر نیز استاندارد است. نمایش فیلم های FHD به طرز چشمگیری پروضوح هستند و نسبت به گلکسی تب اس 3 عملکرد رنگ بهتری دارد.

گلکسی تب اس 4 آسمان، دریا و مرجان ها را به شکل طبیعی نشان می دهد و لذت بخش است. با رزولوشن 2560*1600 پیکسلی نسبت به وضوح 1536*2048 پیکسلی کیفیت بهتری داشته و می توان وضوح بالایی را شاهد بود.

بنابراین باید عملکرد گلکسی تب اس 4 را در بحث صفحه نمایش می توان راضی کننده یا حتی فراتر از انتظارات دانست. بنابراین اگر می خواهید از تبلتی برخوردار شوید که فیلم ها را به بهترین شکل نمایش دهد، این تبلت شرکت سامسونگ همان گزینه موردنظر شما خواهد بود.

کیفیت صوتی

شرکت سامسونگ مدتیست با تصاحب برند AKG بیشتر محصولات پرچمدار خود را به سیستم صوتی AKG مجهز می کند. در حقیقت این شرکت سیستم صوتی محصولات سامسونگ را توسعه می دهد. در این میان تبلت گلکسی تب اس 4 نیز از سیستم صوتی همین شرکت برخوردار است و کیفیت صدا قابل توجه و گوش نوازی دارد.

کیفیتی که هنگام گوش فرادادن به آن می توان لذت برد و تجربه خوبی بدست آورد. همچنین از استاندارد صوتی دالبی اتمز نیز برخوردار بوده و به طور کلی می توان کیفیت صوتی بالایی را انتظار داشت.

www.delgarm.com

به کمک این فناوری می توان کیفیت سینمایی را تجربه کرد که در کنار کیفیت تصویر بالا گلکسی تب اس 4 تجربه تماشا فیلم بسیار لذت بخش خواهد بود و می توان شاهد عملکرد بزرگی بود که در نوع خود بی نظیر است. البته دالبی اتمز در سیستم صدا 360 درجه نیز می تواند نقش کلیدی داشته باشد، همان چیزی که در گلکسی تب اس 4 نیز افراد قادرند شاهد آن باشند.

به طور کلی کیفیت صدا این تبلت دست کمی از رقبا پرچمدار ندارد.

نتیجه گیری

تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ یک مدل برجسته نسبت به نسخه های پیشین محسوب شده و ویژگی های بزرگی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. بنابراین نباید آن را دست کم گرفت زیرا از یک سو طراحی بهینه شده ای داشته و در سوی دیگر مشخصات رده بالایی نیز برای این مدل فراهم آمده است. با قیمت 599 پوندی خرید چنین تبلتی ارزشمند است و نیاز مخاطب را برآورده می سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا