دسته‌بندی نشده

برای تجربه یک رابطه جنسی طولانی و لذت بخش چی بخوریم؟

خوراکی هایی که باعث افزایش زمان رابطه جنسی می شوند

هرچند که عوامل مختلفی از جمله استرس، خواب ناکافی و یا مشکلات ژنتیکی باعث کاهش عملکرد جنسی و زودانزالی می‌شوند اما در این بین نقش تغذیه و رژیم غذایی نیز بسیار مهم است. پیشنهاد می‌کنم با این مقاله از مجله دلگرم همراه باشید تا چند نمونه از خوراکی هایی که به کاهش زودانزالی کمک می‌کنند را به شما معرفی کنم.

میوه ها و سبزیجات

خوراکی های مناسب رابطه جنسی طولانی

همه متخصصان تغذیه بر این باورند که میوه ها و سبزیجات و به طور کلی گیاهان دارای مواد مغذی و در عین حال چربی کمی هستند. ضمن اینکه مانع از گرفتگی عروق شده و از وقوع بیماری های قلبی و اختلالات نعوظ جلوگیری می‌کنند. یکی از بهترین و در دسترس ترین گزینه های این گروه از مواد غذایی گوجه فرنگی است. مطالعات پزشکی نشان می‌دهد گوجه فرنگی و به طور کلی ترکیبات آن حاوی مقدار زیادی لیکوپن است. لیکوپن موجود در گوجه فرنگی در سلامت پروستات بسیار مؤثر است و مانع از سرطان پروستات می‌شود. خبر خوب اینکه لیکوپن گوجه فرنگی با پختن آن از بین نرفته و حتی اگر با کمی روغن مثلاً به محتویات سس ماکارونی اضافه شود بهتر جذب بدن می‌شود.

آجیل ها

خوراکی های مناسب رابطه جنسی طولانی

آجیل ها به طرز باورنکردنی سرشار از آرژینین هستند. آرژنین این قابلیت را دارد که در بدن به نیتریک اسید تبدیل شود. ترکیبی که برای بهبود نعوظ و کمک به درمان زودانزالی بسیار مؤثر است. همچنین سلنیومی که در آجیل ها موجود است اسپرم های سالم و فعال بدن را افزایش داده، حرکت و فعالیت اسپرم ها را هم بهبود می‌بخشد. جالب تر اینکه چربی موجود در آجیل ها مثل چربی های اشباع و یا چربی های ترانس مضر نیستند بلکه برعکس به کاهش کلسترول بد کمک می‌کنند.

تخم کدو

تخم کدو

کدوتنبل از جمله مواد غذایی شناخته شده برای تولید اسپرم های سالم و تولید تستوسترون است. اما تخم کدو علاوه بر دارا بودن مقدار قابل توجهی ازعنصر روی، حاوی مواد مغذی دیگری از جمله سلنیوم و ویتامین E است و هردوی آن ها از آنتی اکسیدان ها هستند و برای گرفتگی شریان ها مفیدند. ذخیره بالای روی در کدو تنبل نقشی کلیدی در افزایش میل جنسی مردانه و باروری ایفا می کند.

روغن زیتون

رابطه جنسی طولانی

روغن زیتون بر خلاف چربی های اشباع شده و یا چربی های ترانس که باعث انسداد عروق و رسوب چربی در شریان های بدن و درنهایت سکته قلبی می‌شوند، به حفظ و بهبود عملکرد این شریان ها کمک شایانی می‌کند.

جوانه گندم

خوراکی های مناسب رابطه جنسی طولانی

بیشتر بخوانید:

رفع ضعف بدن بعد از انزال

درمان انزال زودرس با 11 ماده غذایی

راه حل های زود انزالی و طولانی کردن زمان انزال که نمیدانستید(قسمت اول)

واکنش زنان به انزال زودرس شوهر

به طور کلی جوانه ها از جمله جوانه گندم به خاطر تغییرات شیمیایی که در حین جوانه زدن رخ می‌دهد دارای املاح، پروتئین ها و ویتامین های بسیار بیشتری هستند. ویتامین E موجود در جوانه گندم فعال کننده قوای جنسی است و از زود انزالی جلوگیری می‌کند. همچنین برای درمان ضعف جنسی مردان بسیار مفید بوده و به معجزه گر و اکسیر جوانی شهرت دارد. افسوس که ما ایرانی ها از جوانه گندم فقط در سمنوی سفره هفت سین آن هم به صورت کاملاً تزئینی استفاده میکنیم!

در این مقاله چند نمونه از خوراکی های نام آشنایی که در دسترس اکثر ما هستند و به درمان زودانزالی کمک می‌کنند را به شما معرفی کردیم. لطفاً نظر خود را درمورد این مقاله در پایین همین صفحه از مجله دلگرم با ما در میان بگذارید.

ترجمه و گردآوری

رویانیان

بخش سلامت مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا