دسته‌بندی نشده

ببینید چهره شقایق دهقان 19 سال پیش!

شقایق دهقان 19 سال پیش

شقایق دهقان بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون به مناسبت تولد خواهرزاده اش عکس هایی منتشر کرد که این تصاویر به اختلاف 19 سال گرفته شده اند.

شقایق دهقان

شقایق دهقان

شقایق دهقان در کپشن این عکس ها نوشت:
عکس اول رو نوزده سالِ پیش گرفتیم! نوزده سالِ دیگه باشم ، سرمونو همین طورى بچسبونیم بهم عکس بگیریم و اون موقع هم همین طور که الان دلم ضعف میره براى مودب بودن و آقا بودن و باشخصیت بودن و باحال بودنت دلم ضعف بره و ذوق کنم و ببینم که خوشبختى، که دلت آرومه ، به هدفت توى زندگى رسیدى و خوشحالى

شقایق دهقان چهارم اسفند ۱۳۵۷ در لان گسین آلمان متولد شد و سه ماه بعد هم‌زمان با اتمام تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت. مدت ۶ سال به دلیل کار پدرش در یکی از شهرهای شمال ایران ساکن شدند و سپس به تهران آمدند.

شقایق دهقان، فعالیت هنری خود را از سن ۱۸ سالگی و با ثبت نام در کلاس های عروسک گردانی فرهنگ سرای امیر کبیر آغاز کرد. وی بعد از مدتی توسط یکی از همکارانش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش را به طور جدی تجربه کرد. او در این زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را نیز انجام می داد، وی در نهایت به پیشنهاد یکی از کارگردان های گروه کودک تلویزیون، برای بازی در سریالش، فعالیت خود را در گروه کودک تلویزیون آغاز کرد. او تاکنون در فیلمهای سینمایی زیر نور ماه و سیندرلا و نیز مجموعه های تلویزیونی بی شماری ایفای نقش کرده است که از میان آنها می توان به مجموعه های نود شبی معروفی مثل پاورچین، شب های برره، باغ مظفر، ساختمان پزشکان و … اشاره کرد. جالب است بدانید عمده فعالیت شقایق دهقان مربوط به سریال های نود شبی مهران مدیری است.

سیر تا پیاز آشنایی و طلاق شقایق دهقان از زبان خودش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا