دسته‌بندی نشده

با کاپشن دخترانه زمستون رو زیبا کن!

در فصول سرد سال والدین همواره به دنبال پوشاکی هستند که فرزندشان سرما نخورد؛ یعنی به نوعی از او در برابر سرمای هوا محافظت کند. کاپشن دخترانه یکی از محبوب‌ترین لباس‌های زمستانی کودک است.

این لباس بچه گانه باعث می‌شود که فرزند شما در پاییز و زمستان احساس سرما نکند و با همین لباس بدن خود را گرم نگاه دارد. کاپشن دخترانه در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود. این نوع لباس کودک می‌تواند بلند یا کوتاه باشد. علاوه بر ویژگی‌های ظاهری یعنی طرح، رنگ و مدل کاپشن دخترانه حتما باید به جنس آن نیز توجه کنید؛ این‌گونه این لباس در عین زیبایی بر تن فرزند شما، دارای کیفیت عالی و البته ماندگاری بالایی خواهد بود.

نکته دیگر آن است که والدین همواره در تلاش هستند که دختر زیبای آنها خوش‌استایل و خوش‌تیپ نیز باشد. برای استایل شیک باید به نکاتی از جمله هماهنگی رنگ و طرح، انتخاب سایز درست، به کار بردن اکسسوری‌های مناسب و البته اصول ست کردن لباس‌ها توجه کنید. در ادامه تمامی موارد ذکر شده را به شما والدین گرامی توضیح خواهیم داد تا انتخاب یک کاپشن با کیفیت و زیبا برای فرزندتان آسان‌تر شود و بدانید که چگونه با همین لباس کودک می‌توانید استایل جذاب دختر خود را بسازید.

با کاپشن دخترانه زمستون رو زیبا کن!

جنس مطلوب

ما از این نوع پوشاک کودک استفاده می‌کنیم تا بدن کودک ما گرم بماند. علاوه بر این جنس کاپشن دخترانه بچه گانه باید طوری باشد که قطرات باران و برف به داخل آن نفوذ نکند. در حالت کلی کاپشن از دو لایه درونی و بیرونی تشکیل می‌شود. جنس این دو لایه با هم متفاوت هستند. لایه بیرونی معمولا از جنس الیاف نایلونی و پلی استر است. در حقیقت همین پوشش است که در برابر رطوبت مقاوم است و باعث می‌شود رطوبت به داخل کاپشن نفوذ پیدا نکند.

در حالت کلی عایق داخلی این لباس بچه گانه از پر یا الیاف است. پر یا همان کرک عایقی بسیار نرم و گرم است که بدن را بسیار گرم می‌کند اما متاسفانه رطوبت پذیر است. درست است که لایه بیرونی کاپشن بچه گانه از نفوذ آب جلوگیری خواهد کرد اما برای اطمینان بیشتر، بهتر است از این لباس با عایق پر در باران بسیار شدید استفاده نشود. اما عایق الیاف در باران بسیار شدید، به هم نمی چسبند و در صورت خیس شدن هم بسیار زود خشک خواهند شد. گاهی این عایق شبیه پشم است و یا از پنبه و پلی استر تولید شده است. کاپشن دخترانه جین و چرم نیز جنس‌های دیگری هستند که همیشه ترند نیز می‌باشند.

با کاپشن دخترانه زمستون رو زیبا کن!

ویژگی‌های ظاهری

درست است که برای تهیه این مدل لباس بچه گانه، در نظر گرفتن جنس مرغوب و مطلوب از اهمیت زیادی برخوردار است اما زیبایی آن نیز تا حد زیادی مهم است. دختر بچه شما باید با ظاهر یک لباس، ارتباط خوبی برقرار کند تا آن را با کمال میل بپوشد؛ به همین خاطر است همیشه گفته می‌شود که در انتخاب لباس کودک، سلیقه او را نیز در نظر بگیرید. کاپشن دخترانه می‌تواند با یک زیپ و یا چند دکمه در جلوی لباس، باز و بسته شود. این لباس هم در نوع کلاه دار و هم در نوع بی‌کلاه قابل تهیه است. در برخی از مدل‌ها شما این امکان را دارید که کلاه را از کاپشن بچه گانه جدا کنید و در مواقع لزوم مانند بارندگی دوباره آن را وصل کنید. گاهی دور کلاه این کاپشن بچه گانه خز زیبایی نیز وجود دارد. این لباس در دو مدل کوتاه و بلند تولید می‌شود. مدل بلند آن معمولا تا نزدیک زانو می رسد.

با کاپشن دخترانه زمستون رو زیبا کن!

طرح شیک، رنگ زیبا

کاپشن دخترانه در انواع بدون طرح یعنی ساده و طرح دار تولید و عرضه می‌شوند. نوع بدون طرح که پارچه‌ ساده‌ای دارد که هیچ گونه طرح و نقشی روی آن وجود ندارد و معمولا در رنگ بندی‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. مدل جین و مدل چرم نیز از این نوع هستند. اما نوع طرح دار آن دارای نقش و طرح‌‌های بسیار زیادی است. طرح میوه‌ها، حیوانات، پلنگی، گل‌دار، راه راه، خال خالی، فانتزی و کارتونی از جمله طرح‌های زیبا و پرطرفدار کاپشن دخترانه هستند. مدل طرح دار این کاپشن نیز در رنگ‌های متفاوتی تولید و عرضه می‌شود و غالبا هر کاپشن طرح دار، دارای چند رنگ مختلف است. به این صورت که رنگ اصلی در پس زمینه کاپشن دخترانه است و از سایر رنگ‌ها در خود طرح استفاده می‌شود. انواع کاپشن در رنگ‌های شاد و روشن، رنگ‌های پاستلی و البته رنگ‌های خنثی تولید و عرضه می‌شود.

با کاپشن دخترانه زمستون رو زیبا کن!

استایل زیبای دختر من

از طرح و رنگ کاپشن دخترانه گفتیم اما چگونه این لباس بچه گانه را با سایر لباس‌های فرزندمان ست کنیم که او خوش‌تیپ‌تر به نظر برسد؟ همواره این دو مورد را در نظر بگیرید؛ اول اینکه کاپشن طرح‌دار و البته کاپشن بدون طرح و ساده را با شلوار جین دخترانه، جوراب شلواری حوله ای بچه گانه و یا یک شلوار بدون طرح و ساده بر تن کودک خود کنید. دوم اینکه به رنگ لباس‌ها توجه کنید. سعی کنید رنگ شلوار را متناسب و هماهنگ با رنگ کاپشن دخترانه انتخاب کنید. می‌توانید به جای شلوار از یک شلوار کوتاه همراه با بوت نیز استفاده کنید. از آنجا که کاپشن معمولا کمی پف دارد و کمی در تن آزاد است، سعی کنید شلوار را گشاد انتخاب نکنید تا استایل دختر شما زیبا بماند.

اکسسوری‌ها

اگر کاپشن دخترانه شما کلاه ندارد، می‌توانید از شال و کلاهی متناسب با رنگ کاپشن او استفاده کنید. بوت دخترانه اسپرت و کتانی استایل او را زیباتر خواهد کرد. سعی کنید کیف او را هم‌رنگ با کفش او انتخاب کنید تا زیبایی خاصی به تیپ او بدهید. فراموش نکنید که همواره زیبایی در سادگی است؛ پس بهتر است از طرح‌های شلوغ و رنگ‌های جیغ برای پوشش فرزندتان استفاده نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا