دسته‌بندی نشده

با کاربردهای جالب نی پلاستیکی آشنا شوید!

کاربردهای جذاب نی

آیا تا بحال به این فکر کرده اید که نی به غیر از استفاده برای نوشیدن چه کاربردهایی دارد؟ همراه ما باشید تا چندین کاربرد را با هم مرور کنیم.

فهرست مطالب این صفحه

  • غذاهای منجمد را طولانی تر نگه دارید
  • به گل های بریده کمک کنید تا به بهترین شکل ظاهر شوند
  • ذخیره سازی کرم ها برای سفر
  • یک قیف بسازید
  • سیم ها و کابل ها را سازماندهی کنید

1. با نی غذاهای منجمد را طولانی تر نگه دارید

مواد غذایی در فریزر ماندگاری بیشتری دارند و برای جلوگیری از سوختن فریزر، کیفیت خود را زمانی که در وکیوم بسته می شوند، حفظ می کنند. خرید سیلر جاروبرقی و کیسه های گران قیمت آن البته یکی از راه های انجام این کار است، اما این تنها راه نیست.

در عوض، از کیسه های فریزر معمولی زیپ دار استفاده کنید و یک نی را در یک گوشه قرار دهید. کیسه را تا نی ببندید، سپس تا جایی که می توانید هوا را خارج کنید. نی را بیرون بیاورید و کیسه را با یک حرکت ببندید، قبل از اینکه هوا دوباره به داخل بازگردد. همچنین، می‌توانید از همین روش برای باد کردن چند کیسه به اندازه اسنک زمانی که بسته‌ای برای پست دارید، استفاده کنید و بسته‌بندی خود را ایجاد کنید.

با نی غذاهای منجمد را طولانی تر نگه دارید

2. به گل های بریده کمک کنید تا به بهترین شکل ظاهر شوند

دومین مورد از کاربردهای جذاب نی در ارتباط با گل هاست. چیدمان زیبا از گل های شاخه بریده یک راه موثر و کم هزینه برای روشن کردن هر اتاق است. گل هایی با ساقه های سفت و چوبی در گلدان ها بهتر عمل می کنند، اما بسیاری از گل های زیبا ساقه های نسبتا باریک و ظریفی دارند. آنها هنوز زیبا هستند، اما اگر مراقب نباشید تمایل به خم شدن و شکستن دارند.

برای صاف کردن و سفت کردن ساقه های آویزان، یک نی با قطر مناسب انتخاب کنید و آن را به طول ببرید، سپس ساقه گل را از میان آن به سمت پایین بلغزانید. این به ویژه در گلدان های کوچک مفید است، جایی که گل های ظریف قومیت محکم تری برای نگه داشتن آنها ندارند. نی های شفاف یا سبز بهترین انتخاب هستند، زیرا کمتر مشخص خواهند شد.

3. ذخیره سازی کرم ها برای سفر

حتی لوازم آرایشی به اندازه مسافرت نیز اگر به اندازه کافی از آنها استفاده کنید، می توانند فضای زیادی را در یک دستمال اشغال کنند. به‌جای آن بطری‌های کوچک، دستگاه‌های تک‌بخشی را از نی بسازید. آنها را به طول برش دهید، سپس انتهای آنها را ببندید یا به سادگی آنها را روی یک کبریت نرم کنید و با انبردست بکوبید.

آنها را با کرم ضد آفتاب، مرطوب کننده، شامپو یا سایر ملزومات پر کنید، سپس انتهای دیگر را ببندید. این همچنین یک تکنیک مفید برای نمک، فلفل و سایر ادویه ها در زمان کمپینگ یا حتی برای بسته بندی در کنار چند سنجاق، سوزن یا سنجاق سر است. برای جلوگیری از سردرگمی، نی های خود را برچسب بزنید یا از رنگ های مختلف برای اهداف مختلف استفاده کنید.

4. یک قیف بسازید

هنگامی که نیاز دارید بدون ایجاد آشفتگی چیزها را بریزید، هیچ جایگزینی برای قیف وجود ندارد. متأسفانه، بالای پهنی که آنها را مفید می‌کند به این معناست که گاهی اوقات در فضاهای تنگ جا نمی‌شوند.

اگر نیاز به ریختن مایعات در یکی از آن مکان‌های نامناسب، مانند محفظه موتور خودرو دارید، نی می‌تواند کمک کند. یک نی با قطر بزرگ به اندازه نوک قیف خود انتخاب کنید و آن را در دو یا سه نقطه برش دهید تا قیف داخل آن قرار گیرد. برای جلوگیری از نشتی آن را در جای خود بچسبانید و از قیف فوق العاده خود برای ریختن مایع استفاده کنید. در صورت لزوم، می توانید یک نی دوم یا سوم را برای دسترسی بیشتر اضافه کنید.

کاربردهای جذاب نی

5. سیم ها و کابل ها را سازماندهی کنید

جدیدترین و بهترین ابزارها و ابزارها به طور فزاینده ای بی سیم هستند، اما وسایل الکترونیکی که زندگی ما را شکل می دهند هنوز به تعداد زیادی سیم و کابل نیاز دارند. این می‌تواند لانه‌ای از کابل‌ها را پشت میز کامپیوتر یا سینمای خانگی اتاق نشیمن شما ایجاد کند.

در بیشتر مواقع، زمانی که آنها از سر راه هستند و نیازی به مقابله با آنها ندارید، خوب است، اما زمانی که نیاز به اضافه کردن یا حذف اجزای سیستم دارید، گیج کننده و ناخوشایند است. برای اینکه کارها را برای خود ساده تر کنید، از طول های کاه نوشیدنی با کد رنگی برای شناسایی کابل ها استفاده کنید. روی نی با نشانگر پاک نشدنی بنویسید، سپس یک شکاف از طرف دیگر ببرید و آن را روی کابل بکشید. آن را در جایی بچسبانید که بتوانید به راحتی آن را پیدا کرده و بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا