دسته‌بندی نشده

با فواید فوق العاده قرص دابل بول نیچرز اونلی آشنا شوید

دابل بول نیچرز اونلی مکملی است انرژی زا و افزایش دهنده استقامت بدن موجب که ضمن تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان خستگی های ناشی از سرطان و کاهش فشار خون، در افزایش باروری آقایان، افزایش و مقابله با برخی علایم یائسگی و سلامت جنسی در زنان نقش موثری دارد.

مهم‌ترین ماده‌ای که این مکمل را از مکمل‌های دیگر مستثنا می‌کند وجود جینسنگ و گوارانا است.

از گوارانا نیز به‌عنوان انرژی‌زا استفاده می‌کردند، اما بعدها براساس آزمایشات مکرر، مشخص شد که گوارانا روی خستگی ناشی از ام‌اس و شیمی‌درمانی نیز، موثر است. غیر از بیمارهایی که ذکر شدند، این گیاهان روی رفع خستگی افراد عادی هم تاثیر بسزایی دارند.

قرص دابل بول برای رفع خستگی و استرس مورد استفاده قرار می‌گیرد (خستگی ناشی از ام‌اس و شیمی‌درمانی، بیماری‌های مزمن و خستگی های روزانه). مکانیسمی که در آن قرار دارد این است که وقتی درمعرض استرس قرار داریم، کورتیزول بالا رفته که متقابلا استرس و فشارخون هم بالا می‌رود که روی قلب تاثیر خواهد گذاشت. این تاثیرات به هیچ عنوان جنبه مثبتی ندارند و با عوارض برای فرد همراه هستند.

قرص دابل بول

تاثیر قرص دابل بول

موارد مصرف قرص دابل بول

  • سندرم خستگی مزمن
  • خستگی مفرط و اضطراب روز مره
  • خستگی ناشی از بیماری های مضمن مانند شیمی درمانی و یا بیماری ام اس
  • خستگی دوران یائسگی
  • بهبود سلامت جسمی وجنسی
  • بهبود ادراک و تفکر

روش مصرف قرص دابل بول

روزی یک تا دو قرص ترجیحا بعد از صبحانه مصرف شود .

ترجیحاً توصیه می شود مکمل دابل بول صبح‌ها استفاده شود؛ زیرا هرقدر به سمت شب برود، باعث می شود بیمار دچار مشکل بیخوابی شود.

قرص دابل بول

آیا قرص دابل بول چاق کننده است ؟

مزایای مصرف قرص دابل بول

تاثیر دابل بول بر سندرم خستگی مزمن

خستگی مفرط ناشی از سندرم خستگی مزمن بیماری پیچیده است که دلیل منفردی برایش تعریف نشده است. به طور کلی سندرم خستگی مزمن می تواند به دلیل کاهش قوای جسمانی، کاهش ایمنی بدن، افسردگی، فشار های عصبی و خستگی های مزمن فکری و جسمانی باشد.

علائم این بیماری عبارتند از:

  1. ناتوانی در تمرکز و عدم حافظه
  2. عدم توانایی فعالیت بدنی و یا مغزی
  3. سرحال نبودن
  4. درد مفصل (بدون قرمزی و تورم)
  5. درد عضلانی مزمن
  6. سردرد بسیار شدید

تاثیر دابل بول بر یائسگی و سلامت میل جنسی

به خستگی دوران یائسگی با مکمل دابل بول پایان دهید ,در این دوران بانوان سه مرحله را پشت‌سر می‌گذارند:

  • قبل از یائسگی
  • یائسگی
  • بعد از یائسگی

در تمام این دوران میزان استروژن بالا و پایین می‌شود که درنهایت میزان این هورمون پایین آمده و در آخر به جایی می‌رسد که متوقف می‌شود. زمانی که استروژن بدن پایین باشد امکان بروز برخی مشکلات هم شایع خواهد بود.

از جمله میل جنسی کاهش پیدا می‌کند، چراکه در نبود استروژن، ترشحات مخاطی سلول های واژینال شدیدا کاهش پیدا کرده و علاوه بر آن ضخامت سلول‌ها هم پایین می‌آید و در نتیجه احساس سوزش و خارش در واژن ایجاد میگردد.

جینسینگ موجود در مکمل دابل بول می‌تواند تاثیر مثبتی روی این مشکل بگذارد چرا که جینسینگ عملکردی شبیه استروژن دارد، یعنی روی هورمون به هیچ عنوان تاثیر نمی‌گذارد اما در بهبود سلامت جسمانی و جنسی تاثیرگذار است.

یکی دیگر از عوارض شایع در دوران یائسگی، افسردگی است که در برخی مواقع افسردگی نیست بلکه موضوعی تلقینی است. جینسینگ در برطرف کردن این مشکل هم نقش دارد.

تاثیر دابل بول بر افزایش میل جنسی

مکمل دابل بول در افزایش میل جنسی نه‌ تنها در خانم‌ها بلکه در آقایان هم تاثیرگذار است. با مصرف این مکمل میزان نیتریک اکساید بالا رفته که به‌دنبال آن مشکل نعوظ هم برطرف خواهد شد.

تاثیر دابل بول

عوارض قرص double bull

تاثیر دابل بول بر ناباروری آقایان

اگر مشکل ناباروری ناشی از کاهش میزان اسپرم باشد دابل بول می‌تواند در رفع این مشکل کمک بسزایی داشته باشد، زیرا میزان اسپرم و همینطور تستسترون را به‌صورت طبیعی بالا برده و عوارض جانبی هم به همراه ندارد.

مزایای ویتامین های بکار رفته در ترکیب قرص دابل بول

ویتامین B۶ : ویتامین ب ۶ یک کوفاکتور است که برای سنتز نوروترانس میترها مانند دوپامین که خلق و خو، انرژی، توانایی، تمرکز، افزایش سلامتی و قدرت سیستم ایمنی را تنظیم می کند لازم است .ویتامین ب ۶ نقش مهمی در متابولیسم آمینواسیدها، چربی ها و کربوهیدراتها داراست .

ویتامین B۱۲ : ویتامین B۱۲ یک ویتامین محلول در آب مورد نیاز در ساخت DNA است . همچنین در متابولیسم کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها به کار می رود . این ویتامین برای فعال سازی اسید فولیک، حفظ عملکرد صحیح بافت های عصبی و تشکیل گلبول قرمز ضروری است .

تائورین : تائورین نقش های متعدد و مهم بیولوژیکی مانند ترکیب اسید های صفراوی، خاصیت آنتی اکسیدانی، تنظیم اسمولاریته، تثبیت غشا و تنظیم سیگنال کلسیم دارد . تائورین برای عملکرد سیستم قلبی – عروقی، اسکلتی-ماهیچه ای، شبکیه و دستگاه عصبی مرکزی مورد نیاز است.

تداخلات دارویی قرص دابل بول

جینسنگ در بدن ویتامین کا آزاد می کند که با وارفارین، هپارین، آسپیرین و این دسته از داروها تداخل دارویی دارد و تاثیر وارفارین و آسپیرین را پایین می آورد. بنابر این استفاده هم زمان از آسپیرین و جینسنگ منع مصرف دارد .

کسانی که انسولین یا داروهای دیابتی استفاده می کنند، قندخون آنها به‌شدت افت می کند و حتی می تواند باعث غش کردن آنها شود.

یکی از خاصیت‌های جینسینگ این است که قندخون را پایین می آورد. البته باید به این نکته اشاره شود که این مکمل برای افرادی که دیابتی هستند منع مصرف ندارد اما توصیه می شود بعد از تزریق انسولین دو تا سه ساعت از مصرف مکمل دبل بول خودداری کنند.

مصرف هم زمان با داروهای ضد بارداری، می تواند غلظت سرمی ویتامین B12 را کاهش دهد.

داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی، مهار کننده های گیرنده هیستامینی و مهار کننده های پمپ پروتئینی می تواند جذب ویتامین B12 را کاهش دهند.

موارد منع مصرف قرص دابل بول

  1. درد قفسه سینه
  2. افزایش ضربان قلب
  3. گیجی
  4. تورم دست ها یا پاها
  5. حساسیت پستان
  6. بی نظمی های قاعدگی

عوارض جانبی قرص دابل بول

در صورت مشاهده درد قفسه سینه، افزایش ضربان قلب، گیجی، تورم دست و پاها، حساسیت پستان، و بی نظمی قاعدگی از مصرف دارو خودداری فرمایید. مصرف قرص در شب ممکن است باعث بی خوابی شود.

توصیه و هشدار مصرف قرص دابل بول

زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف دابل بول با پزشک خود مشورت کنند.
در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف دابل بول با پزشک مشورت نمایید.
مقدار توصیه شده دابل بول را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.
مصرف این محصول برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود.

شرایط نگهداری دابل بول

دور از دسترس کودکان، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا