دسته‌بندی نشده

بازیگران معروف ایرانی که کرونا گرفتند + تصاویر و ماجرای ابتلا

بازیگران ایرانی که کرونا گرفتند !

با شیوع موج دوم کرونا در ایران افراد بسیار زیادی از جمله اشخاص معروف در ایران و سراسر جهان به این بیماری مبتلا شدند

لیلا بلوکات اولین بازیگری بود که به کرونا مبتلا شد و تجربه ای بسیار تلخی از این بیماری به دست آورد

بازیگرانی که کرونا گرفتند

کرونا گرفتن لیلا بلوکات

لیلا بلوکات پس از بیمار شدن از مردم درخواست کرد که ویروس بسیار مسری کرونا را جدی بگیرند: « بیماری کرونا را دست کم نگیرید. عاجزانه می‌خواهم که رعایت کنید.»

او حالا در گفتگویی جدید با رادیو تهران درباره تجربه وحشتناکش در روزهای مبارزه با بیماری صحبت کرده است. بلوکات می‌گوید: «تا آخرین لحظه به خودم می‌گفتم که امکان ندارد کرونا باشد، حتما سرماخوردگی است. روزی که زنگ زدند و به من گفتند که کرونای شما مثبت است، باورم نمی‌شد، اما نترسیدم. زمانی ترسیدم که بینایی‌ام را از دست دادم. من هنوز هم حالم خیلی مطلوب نیست.»

سرفه‌های پیاپی که امان بلوکات را بریده بود، از عوارض این بیماری است. او یکبار پس از سرفه‌های شدید به مدت کوتاهی بینایی‌اش را از دست می‌دهد!

بلوکات در این باره گفت: «یک هفته بود که بیمار بودم اما خبر را عمومی نکردم. زیر نظر دکتر بودم در خانه. اول فکر می‌کردم نباید اطلاع دهم. یک روز آنقدر سرفه کردم که ناگهان دیدم دیگر نمی‌بینم و جلوی چشمم تار است. آنجا بود که ترسیدم و به گریه افتادم. به خودم می‌گفتم که امشب را به صبح نمی‌رسانم. اما بعد از حدود دو ساعت آرام آرام بینایی‌ام برگشت. در آن دو ساعت جهنم را از سر گذراندم.»

بازیگرانی که به کرونا مبتلا شدند

کیانوش گرامی بازیگر تنومند سینما و تلویزیون ایران هم با شرکت در انواع مراسم عروسی و عزا و به خیال اینکه بیماری کرونا به او کاری ندارد سرانجام به کرونا مبتلا شد و اکنون حدود 20 روز است که با این بیماری درگیر است

بازیگران کرونایی

کیانوش گرامی و ماجرای ابتلا به کرونا

گرامی در گفت‌وگویی از رنج و سختی ابتلا به کرونا گفت که: “فکر نمی‌کردم کرونا گرفته‌ام، روزهای اول فکر می‌کردم سرماخوردگی گرفتم و اتفاق حادی نیفتاده اما رفته رفته این مشکل بیشتر شد و به بیمارستان فجر رفتم.

وی افزود: در بیمارستان فجر آشنایی داشتم و پیش او رفتم و سی‌تی‌اسکن گرفتم و آنجا متوجه شدیم که ریه‌ام درگیر شده است. متأسفانه همسر و دو دخترهایم هم گرفتار شدند. دو روز در خانه ماندم اما یک شب از خواب پریدم و دیدم نفسم بالا نمی‌آید. الان در بیمارستان میلاد بستری‌ام و سی‌تی‌اسکن داده‌ام سی‌درصد ریه هم گرفتار است.

کیانوش گرامی بازیگران ایرانی کرونایی

کیانوش گرامی در بستر بیماری

وی با اشاره به اینکه کرونا را جدی بگیرید، خاطرنشان کرد: از مردم خواهش می‌کنم که کرونا را شوخی نگیرند تا مثل من و خانواده‌ام گرفتار این بیماری نشوند. معلوم نیست این بیماری در هر بدنی چطور نشان دهد، من 58 ساله تصور چنین اتفاقی را نداشتم. الان چند روزی در بیمارستان میلادم، بخش‌ها شلوغ است و شاهدِ فوت بیمارانم و از هرجهت تلخی‌ها را به چشم می‌بینم.

وی تصریح کرد: نمی‌توان نفس عمیق بکشم اما واقعاً باید از پزشکان و پرستاران تشکر کرد به خاطر همه اذیت‌ها و آزارهای این بیماری و بیمارانش که آنها با سعه صدر برخورد می‌کنند. آرزوی سلامتی برای همه آنها و خانواده‌هایشان داریم و همه مردم برای صحت و سلامتشان دعا کنند.

بازیگرانی که به کرونا مبتلا شدند

بهاره رهنما نیز روز گذشته اعلام کرد که حدودا 5 روز است که در قرنطینه است و قرار است در مورد روزهایی کرونایی اش به طرفدارانش تجربه بدهد

روزهای کرونایی بهاره رهنما

روزهای کرونایی بهاره رهنما

بهاره رهنما خبر ابتلایش به کرونا را اینگونه منتشر کرد :
روز هفتم قرنطینه و روز چهاردهم علایٔم بیماری کورونا رو با لطف ‌ و یاری خداوند،دعای مادرم و خانواده و همسر مهربانم ،دوستان و نزدیکانم و الطاف ایٔمه و فرشتگان در منزل میگذرونم، چون عادت ندارم جز شادی و خبر خوب چیزی رو منتشر کنم خواستم بگم رو به بهبودی ام و از فردا تا آخرین روز قرنطینه براتون از تجربیاتم در لایو های یک روز در میان خواهم گفت ،ممنونم از طب سنتی و بانیان به خیرش و طبیب شیروند و دکتر خوبم دکتر قاسم عظیمی و خانم دکتر خیر اندیش مهربان و سی تی اسکن دقیق بیمارستان فرمانیه تهران …
فالله خیر حافظ

بازیگرانی که به کرونا مبتلا شدند

منوچهر هادی کارگردان سریال دل هم امروز در اینستاگرامش خبر ابتلایش به کرونا را منتشر کرد

بازیگران ایرانی کرونایی

کارگردان عاشقانه هم کرونایی شد

هادی در اینستاگرامش نوشت :
امروز خبری در اینستا گرام داره دست به دست میشه و عده ای از دوستان و هواداران محترم صفحه بنده رو نگران کرده که من کرونا گرفتم….باید عرض کنم که یک هفته پیش کمی سرفه میکردم
تماس گرفتم آمدن منزل تست کرونا دادم و فرداش جواب اومد که مثبته…..شبش کمی تب و لرز و از فرداش دیگه اوکیم…..دکتر متخصص توصیه کردن دوهفته در منزل قرنطینه بشم و از منزل بیرون نرم تا دیگران رو مبتلا نکنم…..پیش تولید عاشقانه قوی تر از قبل.روزهای پایانی رو سپری میکنه همه عوامل در دفتر تولید مشغول به کار هستند و بزودی کار رو کلید خواهیم زد.
ممنون که نگران من بودید. برای همتون آرزوی سلامتی دارم و تروخدا مراقب خودتون باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا