دسته‌بندی نشده

بابلسر، محمودآباد، سرخرود سه شهر برای اجاره ویلای ساحلی در هومسا

ویلاها معمولا در کنار سواحل، دل‌ جنگل‌ها، ییلاق‌ها و روستاهای مرتفع و یا کنار رودخانه‌ها ساخته می‌شوند. در این مطلب قصد داریم چند شهر معروف که ویلاهای ساحلی بسیار خوبی را برای اجاره و اقامت در اختیار مسافران قرار می‌دهند را به شما معرفی کنیم. اگر سری به وب سایت هومسا بزنید، خواهید دید که این سه شهر دارای بیشترین و بهترین ویلاهای ساحلی هستند. اما قبل از هرچیز بیایید ببینیم کلمه”ویلا” دقیقا به چه معنا است.

ویلا چیست؟

ویلا کلمه‌ای با ریشه فرانسوی است و به ساختمانی گفته می‌شود که از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد. بنابراین در شهرها به دلیل بافت فشرده‌ای که دارند کمتر شاهد ساخت ویلا هستیم. از انواع ویلا می‌توان به ویلاهای ساحلی، جنگلی، کوهستانی-ییلاقی، ویلاهای استخردار، ویلاهای فلت، دوبلکس، تریبلکس و… اشاره کرد. نوع ساحلی آن از محبوب‌ترین انواع ویلاها هستند که بیشتر در شهرهای شمالی ساخته می‌شوند.

ویلای ساحلی

ویلاهای ساحلی همان‌طور که از نام آن‌ها پیداست در کنار سواحل ساخته می‌شوند. اینکه فاصله ویلا تا ساحل و سایر مراکز تفریحی چقدر باشد یا ویلا نزدیک کدام ساحل باشد، روی قیمت اجاره آن تاثیرگذار است. سایر عوامل به امکانات ویلا مانند استخر و جکوزی، حیاط، تراس، فضاهای تفریحی و ورزشی مانند میز بیلیارد، تعداد اتاق‌ها و طبقات، حتی زیبایی و طراحی ساختمان ویلا مربوط می‌شوند. اگر به وب‌سایت‌های اجاره اقامتگاه مانند هومسا مراجعه کنید تعداد زیادی ویلا با امکانات مختلف ثبت شده‌اند که می‌توانید با یک سرچ هوشمندانه و سریع، مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید.

هومسا، سامانه اجاره آنلاین روزانه ویلا، سوئیت و اقامتگاه در سراسر ایران است که در سال 1396 و با هدف توسعه صنعت گردشگری کار خود را آغاز کرد. هومسا در طی 4 سال توانست نظر بیش از 6000 اقامتگاه را برای ارائه خدمت به میهمانان و حضور در این سامانه جلب کند و با آن‌ها همکاری مداوم و سازنده‌ای داشته باشد. در این سایت می‌توانید با انتخاب شهر مورد نظر و سپس استفاده از فیلتر “ویلا” در بخش “نوع اقامتگاه” به طیف وسیعی از انواع ویلاها دسترسی داشته باشید. شهرهایی مانند بابلسر، سرخرود و محمودآباد بهترین نوع ویلاهای ساحلی را به خود اختصاص داده‌اند.

ویلاهای ساحلی بابلسر

بابلسر، محمودآباد، سرخرود سه شهر برای اجاره ویلای ساحلی در هومسا

بابلسر 27 کیلومتر از نوار ساحلی دریای خزر را به خود اختصاص داده است که 13 کیلومتر آن قابل شنا است. بابلسر دیدنی‌های بسیاری دارد مانند منطقه ساحلی میرود یا خزرشهر. اسکله بابلسر نیز از جمله جاهایی است که سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر است. رودخانه بابل رود از مرکز شهر می‌گذرد و ظاهری شبیه به شهرهای اروپایی را به خود گرفته است. پل معلق بابلسر و حاشیه این رود برای تفریح و گشت‌وگذار بسیار مناسب است. اگر این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردید، حتما به هومسا سری بزنید و با اجاره روزانه ویلا در بابلسر هم از جاهای دیدنی این شهر بازدید کنید و هم از زیباترین مناظر ساحلی آن لذت ببرید.

ویلاهای ساحلی سرخرود

سرخرود یک شهر گردشگری کوچک بین محمودآباد و فریدون‌کنار در استان مازندران است که امکانات تفریحی بسیاری دارد. این شهر تنها شهر شمالی است که ساحل آن برای عموم باز است و بیشتر ویلاهای ساحلی آن حریم قانونی 60 متر ساحل را رعایت کرده‌اند، همین موضوع باعث شده شهر ظاهر زیباتری پیدا کند. اگر به دنبال این هستید که مدتی را دور از شهر در ساحلی زیبا اقامت داشته باشید و چند روزی را با صدای امواج به خواب بروید و با صدای مرغان دریایی و وزش نسیم خنک دریا از خواب بیدار شوید، ویلاهای ساحلی سرخرود، انتخاب مناسبی خواهند بود.

در وب‌سایت هومسا بیش از 70 اقامتگاه با امکانات و قیمت‌های متفاوت ثبت شده که تعدادی از آن‌ها فاصله بسیار کمی با ساحل دارند. اگر وقت کافی دارید پیشنهاد می‌کنیم در مدت زمان باقیمانده از تابستان، حتما چند روزی را مهمان این شهر زیبا باشید و با اجاره ویلا ساحلی سرخرود، یکی از بهترین سفرهای زندگی خود را تجربه کنید.

بابلسر، محمودآباد، سرخرود سه شهر برای اجاره ویلای ساحلی در هومسا

ویلاهای ساحلی محمودآباد

محمودآباد یکی از منحصربه‌فردترین سواحل دریای خزر است. ساحل دریا در این شهر به باریک‌ترین اندازه خود می‌رسد به همین دلیل مناظر زیبایی از ساحل و جنگل را می‌توانید یکجا ببنید. این ساحل از زیباترین و تمیزترین سواحل این منطقه محسوب می‌شود و جزو جاهایی است که حتی برای یکبار هم که شده باید برای تفریح راهی آنجا شوید. اگر برای اجاره ویلا در محمود آباد، دنبال یک سایت مطمئن و با پشتیبانی خوب می‌گردید ما به شما هومسا را پیشنهاد می‌کنیم. در این سایت بیش از 6+چ0 ویلا به ثبت رسیده که هر یک با خدمات ویژه‌ای که ارائه می‌دهند، می‌توانند گزینه مناسبی برای سفر شما باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا