دسته‌بندی نشده

اندر روایات “داستان یاهو مسنجر”

اندر روایات داستان یاهو مسنجر

اندر روايات نقل شده است كه روزي ” ابوالاف نتگرد ” به دنبال شايعاتي كه از مردم زمان بشنيدي در نت مشغول سرچ كردن بودي و زمان از دست ايشان در برفتي و از قضاي آمده نمازش از وقت مقبول بگذشتي و ايشان ندانستي. ” ابوالاف نتگرد ” تبليغ يك شبكه اجتماعي را بديدي و درسدد عضويت در آن تلاش همي بكردي اما موفق نشدي و از اين سو روي به چت رومي بياوردي و مشغول به چت كردن بشدي. نقل شده است كه بانويي محجبه دل از كف ايشان ببردي و دلبري همي بكردي و با هم دوست شدندي و با هم وعده ملاقات هاي بيرون از نت نيز بگذاشتند. بعد ازچند روزي ” ابوالاف نتگرد ” افسرده بشدي و از او جوياي حال بشدند و ” ابوالاف نتگرد “بعد از اسرار هاي فراوان بگفتي كه رابطه اش با دوشيزه خانم دلربايشان رو به سردي پيش ميرود و….
القصه اينچنين ميشود كه اطرافيان و را ترغيب به آزمودن دلبرشان ميكنند و او نيز اين امر را ميپذيرد. در اندر روايات آمده است كه ” ابوالاف نتگرد “با يك” ياهو آي دي ” جديد به معشوقه اش پيغام ميدهد تا از پس امتحان او تلاشي انجام داده و به نتيجه ي دسترسي يابد.
نقل شده است كه ” ابوالاف نتگرد ” با نام ” كامي تريپ عشق توپ اند باحال ” به معشوقه پيغام داده ميكند و با معشوقه دوست مي شود و معشوقه نيز كه از وي درخواست شارژ كرده و بهانه را جلب اعتماد بيان بكرده. ” ابوالاف نتگرد ” نيز شارژ ها را ارسال بكرده و از معشوقه طلب ديدار ميكند . معشوقه نيز پس از وارد كردن شارژ ها به ” ابوالاف نتگرد “گفته ميكند كه فريب خورده است و او يار خود را دوست دارد و تك پر ميباشد. ” ابوالاف نتگرد ” هم خود لو نميدهد و از او تنها نام عشق را پرسيده مي كند و معشوقه نام خود ” ابوالاف نتگرد ” را بر زبان مي آورد. و ” ابوالاف نتگرد ” بسيار مسرور از چت روم خروج يافته و به معشوقه اش تلفن ميكند و داستان تا به انتها رو به شيريني زندگي به پيش مي رود…

بعد از آن ” ابوالاف نتگرد ” در اندر روايات خود نقل مي كند كه عشق اينترنتي كشك نمي باشد…..
و البته در پاورقي نيز ذكر كرده است كه ارسال شارژ با تنها يكبار جايز ميباشد .

گردآوري:مجله اينترنتي دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا