دسته‌بندی نشده

اقامت در بهترین هتل آپارتمان های مشهد با سامانه پرشین سفر

کلان شهر مشهد یکی از بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر های کشور می باشد و به دلیل واقع شدن حرم مطهر امام رضا علیه السلام در این شهر، پر طرفدارترین مقصد گردشگری ایران می باشد و سالانه میلیون ها زائر و گردشگر به قصد زیارت و بازدید از سایر نقاط گردشگری مشهد از داخل و خارج از ایران به این شهر سفر می کنند.

از دیگر جاذبه های گردشگری مشهد می توان به جاذبه های تاریخی و توریسیتی متعدد همچون آرامگاه فردوسی ، باغ نادری ، کوهسنگی ، طرقبه و شاندیز ، خانه های تاریخی همچون خانه داروغه و خانه توکلی ، پارک بزرگ ملت و شهربازی پارک ملت ، پارک های آبی متعدد مانند سرزمین موج های آبی و موج های خروشان و مراکز خرید پر شمار مانند مراکز خرید آرمیتاژ و پاژاشاره کرد که به صورت کامل در سایت ما معرفی شده اند.

به دلیل وجود جاذبه های گردشگری فراوان و آمار بالای مسافران مشهد ، مراکز اقامتی پر شماری در این شهر احداث شده اند. هتل ها ، هتل آپارتمان مشهد ، خانه مسافر ، زائرسرا و … از مراکز اقامتی مشهد می باشند که به تفصیل معرفی شده اند.

اقامت در هتل آپارتمان های مشهد :

یکی از مراکز اقامتی پر طرفدار مشهد هتل آپارتمان های این شهر می باشد. بسیاری از زائران به دلیل تمایل به اقامت در فضای بزرگتر و داشتن اتاق خواب در محل اقامت تمایل به اقامت در هتل آپارتمان های مشهد دارند و این امر موجب احداث تعداد پر شماری هتل آپارتمان با کیفیت ها و قیمت های مختلف در نقاط مختلف شهر شده است.

شهر مشهد دارای هتل آپارتمان های پر شمار با کیفیت های مختلف است. هتل آپارتمان های با کیفیت بالا و امکانات مناسب که قیمت رزرو بالاتری دارند مانند هتل آپارتمان مهستان و هتل آپارتمان بشری و هتل آپارتمان های با کیفیت متوسط و قیمت مناسب تر مخصوص اقامت اقتصادی.

اکنون به بررسی بیشتر این موارد می پردازیم :

هتل آپارتمان های با کیفیت بالا در مشهد :

شماری از هتل آپارتمان های مشهد دارای کیفیت بسیار بالا و امکانات پرشمار می باشند و با توجه به امکانات و کیفیت بالا دارای قیمت بیشتری نیز می باشند.

از این دسته هتل ها می توان به هتل آپارتمان حیات شرق و هتل آپارتمان مهستان اشاره کرد.

این هتل آپارتمان ها دارای امکانات فراوان و خدماتی مانند فضای اقامت بزرگ, امکانات بیشتر و وعده های غذایی سلف سرویس با کیفیت بالا می باشند.

هتل آپارتمان های با قیمت مناسب رزرو در مشهد :

چنانچه تمایل به اقامت در هتل آپارتمان و هتل مشهد با قیمت رزرو کمتر می باشید گزینه های پر شماری برای انتخاب پیش روی شماست.

شماری از هتل آپارتمان های مشهد دارای کیفیت متوسط و خدمات و امکانات قابل قبول می باشند و دارای قیمت رزرو مناسبی هستند . با رزرو این هتل آپارتمان ها می توان یک سفر با هزینه کم و به صرفه را تجربه کرد.

از واحد های اقامتی با قیمت رزرو مناسب در مشهد می توان به هتل آپارتمان افشار ، هتل آپارتمان طاها ، هتل آپارتمان آیسان و هتل آپارتمان یزدان اشاره کرد.

هتل آپارتمان های نزدیک به حرم :

بیشتر هتل آپارتمان های مشهد در خیابان های مشرف به حرم مطهر واقع شده اند و می توانید به آسانی و در مدت زمان کم پیاده از این هتل آپارتمان ها به حرم مطهر رضوی مشرف شوید.

خیابان های اطراف حرم مطهر شامل خیابان های امام رضا ، اندرزگو ، آیت الله شیرازی ، نواب صفوی و طبرسی می باشند که هتل آپارتمان های مشهد در این خیابان ها قرار دارند.

از هتل آپارتمان های نزدیک به حرم مطهر رضوی می توان به هتل آپارتمان بشری ، هتل آپارتمان تعطیلات و هتل آپارتمان ترنم اشاره کرد که همگی کمتر از ۵ دقیقه تا حرم فاصله دارند.

هتل آپارتمان بشری :

هتل آپارتمان بشری مشهد یکی از هتل آپارتمان های با کیفیت بالای مشهد مقدس می باشد که در سال 1388 افتتاح و در سال 1395 بازسازی شده است. این هتل آپارتمان در خیابان اندرزگو واقع شده است و حدود 3 دقیقه پیاده تا ورودی باب الجواد حرم مطهر فاصله زمانی دارد.

از مهم ترین امکانات این هتل آپارتمان می توان به رستوران , کافی شاپ ,اینترنت, گشت نیم روزی , خدمات خانه داری و تاکسی سرویس اشاره کرد همچنین هتل آپارتمان بشری دارای پارکینگ می باشد که در حال حاضر غیر فعال است.

واحد های هتل آپارتمان بشری مشهد بصورت آپارتمان و سوییت های مختلف دو نفره , سه نفره , چهار نفره و پنج نفره می باشد که همگی با کیفیت قابل قبول پذیرای مهمانان عزیز می باشند.

از نکات برجسته هتل آپارتمان بشری مشهد کیفیت بالای نظافت و تمیزی واحد های و امکانات بالای آن می باشد که اکثریت مهمانان از این امر رضایت کافی دارند.

هتل آپارتمان دیبا :

هتل آپارتمان دیبا مشهد یکی از هتل آپارتمان های نزدیک به حرم مطهر در مشهد مقدس می باشد. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا 8 واقع شده است و کمتر از 10 دقیقه پیاده تا ورودی باب الرضا حرم مطهر فاصله زمانی دارد.

از مهم ترین امکانات این هتل آپارتمان می توان به رستوران ,اینترنت, صندوق امانات , کافی شاپ, لاندری و آسانسور اشاره کرد. هتل آپارتمان دیبا دارای پارکینگ نمی باشد اما فضای پارک عمومی در اطراف هتل وجود دارد.

از نکات برجسته هتل آپارتمان دیبا مشهد کیفیت بالای نظافت و تمیزی واحد های و امکانات بالای آن می باشد که اکثریت مهمانان پرشین سفر از این امر رضایت کافی دارند.

هتل آپارتمان آیسان :

هتل آپارتمان آیسان یکی از هتل آپارتمان های با کیفیت مناسب مشهد می باشد که در فاصله نزدیک تا حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و در خیابان امام رضا 5 واقع شده است و می توان این هتل را از جمله هتل آپارتمان های نزدیک به حرم به شمار آورد. این هتل آپارتمان در سال 1393 تاسیس شده و دارای واحد های دو تخته , سه تخته , چهار تخته و پنج تخته می باشد. از امکانات هتل آپارتمان آیسان می توان به رستوران , کافی شاپ , آسانسور, لاندری , سیستم سرمایش و گرمایش , اینترنت و خدمات دیگری اشاره کرد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا