دسته‌بندی نشده

افشا ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ

شرکت سامسونگ به نظر می رسد پیش از رونمایی رسمی ساعت هوشمند گلکسی واچ آن را در وب سایت خود لیست کرد. وب سایت Cnet موفق شد در سایت سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی واچ را مشاهده کند و پیش از حذف آن، تصویر را به ثبت برساند. این ساعت هوشمند در وب سایت سامسونگ به شماره مدل SM-R810NZDAXAR رویت شده و به رنگ رزگلد در نسخه 42 میلیمتری می باشد.

ما اخیرا شنیده ایم این ساعت هوشمند در دو سایز مختلف با نمایشگر 1.19 اینچی و 1.3 اینچی به فروش می رسد. احتمالا دو مدل 38 و42 میلیمتری خواهند بود. برخی شایعات می گویند ساعت هوشمند جدید دارای سیستم عامل تایزن و برخی دیگر به سیستم عامل wear OS مجهز هستند. دقیقا مشخص نیست دیوایس جدید چه سیستم عامل قطعی دارد.

زیبا و لوکس

براساس گزارش ها گلکسی واچ قرار است در کنار گلکسی نوت 9 طی رویداد 9 آگوست یا ایفا 2018 ماه سپتامبر معرفی شود. سامسونگ در نسل جدید ساعت هوشمند خود علاوه بر ویژگی های جدید، از طراحی نسبتا بهبودیافته بهره می گیرد تا طرفداران با گذشت مدت زمانی در مدل جدید تغییراتی احساس کنند. محصول اگر در نسل جدید خود دارای ویژگی های قابل توجه و تغییرات لازم نباشد نمی تواند نظر مخاطب را جلب کند.

به نظر می رسد سال جاری دو مدل 42 و 38 میلیمتری که هر یک حاشیه متفاوتی خواهند داشت و در گزینه های رنگی مختلف به فروش می رسند، معرفی شوند. برای سال 2018 سامسونگ چندین ساعت در نظر گرفته که ممکن است در ایفا یا رویداد اختصاصی ماه آگوست سامسونگ رونمایی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا