دسته‌بندی نشده

افشا جدیدترین تصاویر از گلکسی نوت ۹ سامسونگ

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند خود را معرفی کرده و روانه بازار می کند. شرکتی که در زمینه تولید اسمارتفون و دیگر لوازم های دیجیتال شناخته شده و مطرح است.

تاکنون با اسمارتفون های مختلفی از سامسونگ رو به رو شدیم که هر یک در دسته های مختلف پرچمدار، میان رده و رده پایین قرار می گیرند. این شرکت هر سال علاوه بر معرفی مدل های میان رده و پایین رده، یک سری پرچمدار به نام گلکسی نوت دارد. این سری را می توان بالاترین اسمارتفون های سامسونگ دانست و به نوعی گران قیمت ترین شناخته می شوند. مدلی از سامسونگ شناخته نمی شود که قیمت و ویژگی هایی بیشتر از گلکسی نوت داشته باشد.

در این بین هر سال مدل جدیدی از گلکسی نوت معرفی می شود و برای سال 2018 تصمیم گرفته شد از گلکسی نوت 9 رونمایی شود. مدلی که تاکنون شایعات فراوانی درباره آن منتشر شد و هیچ یک به تایید یا تکذیب کره ای ها نرسید. به تازگی تصویری مربوط به گلکسی نوت 9 فاش شده که آن را در رنگ آبی تیره نشان داده و یکی از نکته های جالب توجه رنگ زرد قلم اس پن آن می باشد. رنگ بندی یا ترکیب رنگی جدید می تواند برای کاربران گلکسی نوت 9 بسیار قابل توجه باشد. زیرا تاکنون سری نوت در رنگ بندی قلم و بدنه یکسان بوده و هیچ گاه تفاوت رنگی مشاهده نشده است.

این تصویر نشان می دهد تاکنون شایعات دم از حقیقت می زدند و به نظر می رسد باید بیشتر گزارش های تاکنون انتشاریافته را حقیقی پنداشت. البته همیشه گزارش یا شایعاتی که درباره اسمارتفون های آینده منتشر می شوند، صحت دارند. گلکسی نوت 9 گوشی هوشمند قابل توجهی بوده و می توان آن را در نوع خود قابل توجه دانست.

تاکنون شایعات پیرامون گلکسی نوت 9 کم نبودند و اطلاعات فراوانی درباره این فبلت پرچمدار سامسونگ منتشر شد. شرکت کره ای هر سال نسل جدیدی از گلکسی نوت را معرفی می کند و برای سال 2018 تصمیم داشته گلکسی نوت 9 را رونمایی نماید. این فبلت پرچمدار اگرچه در طراحی شباهتی به گلکسی نوت 9 دارد اما در بیشتر ویژگی ها مدلی کاملا متفاوت است.

پرچمداری زیبا و پریمیومی

www.delgarm.com

ترکیب رنگی طلایی و آبی تیره زیبا به نظر می رسد و باکیفیت است. این پرچمدار برنامه ریزی شده با معرفی در 9 آگوست تنها چند روز بعد در اواسط ماه برای پیش خرید دردسترس قرار گرفته و در اواخر آگوست نیز روانه بازار می شود.

مشخصات کلیدی گلکسی نوت 9 شامل صفحه نمایش 6.4 اینچی QHD+، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810، حافظه رم 6 گیگابایتی، باتری 4000 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو با رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس 9، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی و قابلیت تغییر دیافراگم لنز، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 64 تا 512 گیگابایت اشاره داشت.

قیمت گلکسی نوت 9 بیش از 1160 دلار بوده و گفته می شود نسبت به گلکسی نوت 8 اختلاف قیمت کوچکی داشته و گران تر محسوب می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا