دسته‌بندی نشده

افتتاح شش خانه بهداشت

افتتاح شش خانه بهداشت

خانه های بهداشت قوئینک زهری، باغخواص، سعدآباد املاک و حسین آباد کاشانی در شهرستان ورامین، خانه بهداشت کبود کنبد در شهرستان پاکدشت و خانه بهداشت جلیل آباد در پیشوا رسما در سراسر کشور مورد بهره برداری قرار گرفتند.

افتتاح خانه های بهداشت در راستای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت با حضور فرماندار و مسوولان شهرستانهای مذکور، معاون امور بهداشتی دانشگاه و مسوولان شبکه های بهداشت و درمان مربوطه انجام گرفت تا خدمات بهداشتی مورد نیاز مردم منطقه تامین شده و منجر به ارتقای سطح سلامت و رضایتمندی مردم و کاهش دغدغه های نظام سلامت و دانشگاه شود.

براساس این گزارش؛ ساخت و تجهیز خانه های بهداشت قوئینک زهری، باغخواص، سعدآباد املاک وحسین آبادکاشانی ؛ با زیربنایی حدود 70 تا 90 متر مربع از شهریورماه 93 آغاز شد و احداث و تجهیز آن با تخصیص اعتباری معادل چهار میلیارد و سیصد و شش میلیون ریال انجام پذیرفت و در ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.

پروژه احداث خانه بهداشت کبود گنبد شهرستان پاکدشت نیز از مهرماه 93 با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و کمیته امداد شهرستان ( از محل پروژه زکات) آغاز شد و با مساحت 75 متر مربع و اعتباری حدود 100 میلیون تومان احداث و تجهیز شد و در ایام دهه فجر مورد بهره برداری قرار گرفت.

ساخت و تجهیز خانه بهداشت جلیل آباد پیشوا نیز در ایام دهه فجر رو نمایی شد و ظرف مدت چهار ماه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و یکصد میلیون ریال انجام پذیرفت .

منبع: باشگاه خبرنگاران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا