دسته‌بندی نشده

استایل زنانه جاستین بیبر با روسری در کنسرتش

جاستین دِرو بیبر متولد ۱ مارس ۱۹۹۴ خواننده، ترانه‌نویس و نوازنده چند ساز کانادایی است. او در سال ۲۰۰۷، با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خود در یوتیوب، در بین کاربران آن وبگاه محبوب شد و توسط اسکوتر براون شناخته شد.

در دسامبر ۲۰۱۰، جاستین بیبر با سلنا گومز وارد رابطه شد. پس از جدا شدن در ماه نوامبر ۲۰۱۲، چند هفته بعد، دوباره در ژانویه ۲۰۱۳ آشتی کردند. آنها بعداً چند ماه در ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، و ۲۰۱۵ دوباره آشتی کردند.

در اواخر سال ۲۰۱۷، گزارش شد که آنها دوباره با هم هستند. با این حال، آنها در مارس ۲۰۱۸ دوباره از هم جدا شدند.جاستین بیبر در ۷ ژوئیه ۲۰۱۸ با هیلی بالدوین نامزد کرد. آنها به‌طور خلاصه از دسامبر ۲۰۱۵ تا ژانویه ۲۰۱۶ قبل از جدا شدن با یکدیگر قرار می‌گذاشتند و سپس در ماه مه ۲۰۱۸ با یکدیگر آشتی کردند.

نوشته های مشابه

در ۱۴سپتامبر، بالدوین در توییتر اعلام کرد که او و بیبر هنوز ازدواج نکرده‌اند، اما پس از آن این توییت را حذف کرد. در ۲۳ نوامبر سال ۲۰۱۸، بیبر اعلام کرد که با بالدوین ازدواج کرده‌است.

تصاویری از اجرای جدید جاستین بیبر در یک ایونت در یوتا که در فضای مجازی بخاطر شمایل این خواننده مورد توجه قرار گرفت را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا