جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اثرات مصرف ماده مخدر فلاکا (جوکر) چیست؟_657a9acaacb5a.jpeg
اثرات مصرف ماده مخدر فلاکا (جوکر) چیست؟_657a9acaacb5a.jpeg

اثرات مصرف ماده مخدر فلاکا (جوکر) چیست؟

سرفصل های این مقاله

عجیب ترین و خطرناک ترین مواد مخدر فلاکا

مخدر فلاکا چیست؟

فلاکا یکی از انواع مواد مخدر است که این روز ها در میان جوامع غربی توسعه یافته و روزافزون مصرف آن جوانان را تهدید میکند این ماده مخدر سبب میشود که مصرف کننده از خود بی خود شده و به اصطلاح تبدیل به زامبی شود در زیر توضیحاتی راجع به آن داده ایم.با دلگرم همراه باشید.

فلاکا یکی از مخدر هایی است که این روزها بیشترین صحبت درباره آن است . به این ماده مخدر gravel یا flocka می گویند . فلاکا ترکیبی از هرویین و متافتامین است که در واقع فلاکا نسل جدیدی ازمخدر نمک حمام می باشد. نمک حمام در مجموع مخدری از ترکیبات روان گردان مصنوعی که در آزمایشگاه ها یا به اصطلاح “آشپزخانه مواد مخدر” در حجم بسیار بالا در کشور های خارجی تولید میشود.

فلاکا یک مخدر خیابانی است که ریشه در جنوب فلوریدا آمریکا دارد که در واقع مخدری جدید است که به سرعت در حال توسعه می باشد و در واقع ترکیبی مصنوعی است از آمفتامین و محرک کتینون که در گروه alpha-pvp قرار میگیرد.

فلاکا از ترکیبی به نام alpha-pvp ساخته شده که در گروه cathinone قرار می گیرد و از خانواده مخدر نمک حمام میباشد و نکته قابل توجه راجع به نمک حمام این است که مواد محرک داخل آن در سال 2011 غیر قانونی اعلام شد در حالی alpha-pvp که ترکیبی قوی تر و تمام مواد داخل نمک حمام از آن گرفته میشود ممنوع نشد ! این به این معناست که alpha –pvp قانونی است در جایی که ممنوع واقع شده است !

عوارض مصرف فلاکا

1.هوشیاری بالا

2.بیش فعالی

3.آشفتگی شدید

4.رفتار های عجیب و ناهنجار

5.هذیان گویی

6.علائم روان پریشی و توهم

اثر فلاکا به طور معمول بین 3 تا 4 ساعت میباشد اماعوارض آن تا تا چند روز گریبان گیر مصرف کننده میباشد که مصرف آن چه یکبار چه چند بار میتواند اثرات مخربی بر سلامتی مصرف کننده بگذارد.فلاکا به دلیل اثر گذاری شدید بر ذهن و سلامتی شخص مصرف کننده به احتمال بسیار قوی امکان مصرف دوباره را از بین میبرد اما اگر شخص پس از مصرف بتواند به زندگی عادی خویش بازگردد ،فلاکا می تواند کاملا اعتیاد آور باشد.

همچنین بخوانید:

آشنایی با ماده مخدر جوینت ( ماده توهم زای ماری جوانا ) و عوارض مصرف آن

همه چیز در مورد ماده مخدر شیشه + عکس

ماده مخدر دستمال چیست؟

عوارض خطرناک مواد مخدر کروکودیل

اگر از مقاله بالا لذت بردید، پس به مطالب زیر هم سر بزنید:

اشتراک گذاری: