دسته‌بندی نشده

آپدیت جدید برای PS4

آپدیت جدید برایPS4

شرکت سونی تأیید کرد که آپدیت 1.70 را برای کنسول PS4 خود در 30 آوریل منتشر خواهد کرد. این آپدیت قرار است به بهبود قابلیت‌های به اشتراک‌گذاری، دسترسی و دانلود نسخه دیجیتالی بازی‌هایی که گیمرها پیش‌خرید کرده‌اند را آسان‌تر از گذشته کند.

هرچند ویژگی Play While You Wait در کنسول‌های نسل جدید کار دانلود را برای گیمرها راحت‌تر کرده است، اما با این وجود همچنان دانلود نسخه‌های دیجیتالی بازی‌ها آسان نیست و شرکت سونی قرار است در این آپدیت جدید این مرحله را برای آنها راحت‌تر کند و اجازه دانلود بازی‌هایی که پیش از روز معرفی، پیش‌خرید شده‌اند را بدهد.

آپدیت جدید برای PS4

با این وجود کاربران دیگر نیازی به انتظار برای دانلود یک بازی آن‌هم در روزهای بعد از آغاز فروش که تعداد زیادی از کاربران در حال دانلود آن هستند، نخواهند داشت.
ایکس باکس وان هنوز این قابلیت را ندارد، اما هنوز مشخص نیست مایکروسافت برای آپدیت‌های بعدی خود چه برنامه ای در سر دارند خواهد داشت.

آپدیت 1.70 همچنین برنامه‌ای به نام SHAREfactory را نیز با خود به PS4 ها خواهد آورد. این برنامه جهت ویرایش ویدیوهای گرفته‌شده از سوی کاربران در این کنسول در نظر گرفته شده است. PS4 به شکل اتوماتیک 15 دقیقه از صحنه‌های بازی را ذخیره می‌کند که با دکمه Share بر روی کنترولر ذخیره می‌شود. این آپدیت اجازه ذخیره چنین ویدیوهایی را بر روی USB Drive ها فراهم می‌آورد؛ امکانی که پیش از این میسر نبود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا