دسته‌بندی نشده

آن-دو، عضو جدید خانواده داتسون

داتسون یک هاچ بک پنج درب جدید را با نام آن-دو (on-DO) در نمایشگاه مسکو رونمایی کرد.

این خودرو هم که قرار است جمع خانواده خودروهای ارزان قیمت داتسون را برای بازارهای در حال توسعه، غنی‌تر و تکمیل کند از همان پلتفرم مشابه سدان می-دو (mi-DO) بهره می‌برد.

2015 Datsun on-DO

2015 Datsun on-DO

در همان نگاه نخست می‌توان طراحی نسبتاً بهتر مدل هاچ بک را نسبت به نسخه‌های سدان تأیید کرد. چراغ‌های جلو و عقب مورد تجدید نظر قرار گرفته‌اند و فرم بدنه هاچ بک نیز بیشتر روی این پلتفرم کوچک و باریک به دل می‌نشیند.

آن-دو، عضو جدید خانواده داتسون

2015 Datsun on-DO

2015 Datsun on-DO

فاصله بین دو محور این خودرو 2.476 میلی‌متر است و 1500 میلی‌متر ارتفاع و 1700 میلی‌متر عرض دارد. با این وجود که این ارقام مشابه سدان هستند، طبیعی است که طول این مدل کوتاه‌تر شده باشد و اکنون درازای آن 3.95 متر در برابر 4.34 متر مدل سدان است.

2015 Datsun on-DO

2015 Datsun on-DO

پیشرانه این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری 8 سوپاپه تأمین می‌گردد که تنها 87 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و نشان از تکنولوژی قدیمی آن دارد.

برای انتقال نیرو هم از یک گیربکس 5 سرعته دستی به صورت استاندارد یا چهار سرعته خودکار به صورت سفارشی می‌توان بهره برد. این خودرو همچنین دارای ایربگ راننده و سرنشین، ترمز ضد قفل و یک پکیج زمستانی با گرم کن صندلی و آینه‌ها است که بیشتر برای سرزمین‌های سرد روسیه کاربرد دارد.

2015 Datsun on-DO Interior

2015 Datsun on-DO Interior

قیمت پایین داتسون باعث می‌گردد تا مشتریان فارغ از فن آوری و طراحی آن، استقبال خوبی از آن بنمایند. هنوز این خودرو وارد خط تولید نشده اما بیش از 3 هزار سفارش دریافت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا