دسته‌بندی نشده

آموزش نحوه انتقال چک صیادی بانک رفاه

راهنمایی نحوه انتقال چک صیادی بانک رفاه

مشتریان حقیقی و حقوقی / سازمان بنا به تصویب و اجرایی شدن قانون چک، باید با مراجعه به سامانه صیاد بانک رفاه کارگران، نسبت به انتقال چک در سامانه صیاد بانک رفاه اقدام نمایند. برای این کار ابتدا پس از ورود به سامانه صیاد به نشانی اینترنتی sayad.refah-bank.ir و انتخاب گزینه تایید چک، نسبت به ثبت اطلاعات چک و انتقال آن به فرد دیگر اقدام نمایید.

برای مراجعه به این سایت از طریق لینک sayad.refah-bank.ir اقدام کنید.

نحوه انتقال چک صیادی بانک رفاه

  • پس از انتخاب این گزینه به صفحه انتقال چک هدایت می شوید. در این صفحه لازم است در کادر اول شناسه ۱۶ رقمی صیادی که در قسمت بالای چک قابل مشاهده است و قبلا با تصویر به آن اشاره کردیم، این شناسه را وارد نمایید.
  • در کادر بعدی باید شماره کارت رفاه را به طور صحیح و بدون هرگونه علائم اضافه وارد نمایید. سپس اطلاعات cvv2 و تاریخ انقضای درج شده بر روی کارت را وارد نمایید. کادر بعدی مختص وارد کردن کد امنیتی چهار رقمی است.
  • پس از ورود این اطلاعات نوبت ورود رمز پویا می رسد و در صورتی که رمز پویا برای کارتتان فعال نیست، می توانید با مطالعه صفحه راهنمای فعالسازی رمز پویا بانک رفاه به نشانی refah-bank.ir/otpcard رمز پویای خود را فعال کرده و پس از دریافت رمز پویا، آن را در کادر مربوطه وارد کنید.
  • در مرحله بعد روی تایید و ادامه کلیک نمایید. در نهایت، پس از مشاهده و تایید اطلاعات چک، چک صادر شده به نام شما در سامانه ثبت می‌گردد.

separator line

حتماً بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا