دسته‌بندی نشده

آموزش قدم به قدم انتقال وجه اینترنتی بانک رفاه کارگران

راهنمایی کامل جهت انتقال وجه اینترنتی بانک رفاه کارگران

راه‌های مختلفی برای انتقال وجه از کارت بانک رفاه وجود دارد که در ادامه آمده است: ۱. اولین راه این است که به‌صورت حضوری به یکی از شعب بانک رفاه مراجعه کنید و انتقال وجه خود را انجام دهید. ۲. انتقال وجه از طریق یکی از خودپردازهای بانک‌های سراسر کشور است. ۳. راه بعدی همراه‌/موبایل‌ بانک رفاه است که با نصب آن روی تلفن همراه خود می‌توانید علاوه بر انتقال وجه از خدمات دیگر آن نیز استفاده کنید و ۴. آخرین راه، انتقال وجه اینترنتی بانک رفاه است که در این مطلب از مجله دلگرم سعی داریم تا مراحل انجام آن را به شما نشان دهیم.

برای انتقال وجه اینترنتی بانک رفاه:

۱. ابتدا به سایت بانک رفاه به نشانی www.Refah-Bank.ir بروید.

۲. سپس روی عکسی که در سمت راست پایین سایت قرار دارد و روی آن نوشته شده است «ورود به سامانه بانکداری اینترنتی» کلیک کنید.

نوشته های مشابه

 انتقال وجه اینترنتی

۳. سپس صفحه‌ای مانند صفحه‌ی زیر برای شما باز خواهد شد، روی تصویری که نوشته شده است «ورود به سامانه بانکداری اینترنتی» کلیک کنید.

بانک رفاه کارگران

۴. با انتخاب آن گزینه، صفحه‌ی زیر برایتان باز خواهد شد، در این صفحه باید «نام کاربری»، «رمز عبور» و «متن تصویر» را وارد کنید، بعد از وارد کردن اطلاعات، گزینه‌ی «ورود» را انتخاب کنید.

برای ورود به سامانه بانکداری اینترنتی بانک رفاه باید از قبل «نام کاربری» و «رمز عبور» خود را به‌صورت حضوری از یکی از شعب بانک رفاه دریافت کرده باشید.

انتقال وجه

۵. سپس وارد صفحه «لیست حساب‌ها» می‌شوید که در این صفحه می‌توانید موجودی حساب‌های بانک رفاه خود را مشاهده کنید سپس برای انتقال وجه اینترنی بانک رفاه، روی گزینه‌ی «انتقال وجه کارت به کارت» که در سمت راست پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

آموزش انتقال وجه

۶. سپس صفحه‌ای مانند صفحه‌ی زیر باز برایتان خواهد شد که باید اطلاعات خواسته‌شده برای انتقال وجه را پر کنید که این اطلاعات شامل موارد زیر است:

انتقال وجه اینترنی

  • برداشت از کارت: شماره کارت خود را وارد کنید.
  • واریز به کارت: شماره کارت مقصد را وارد کنید.
  • مبلغ پرداخت: مبلغ موردنظر خود را وارد کنید.
  • رمز دوم کارت: رمز دوم کارت همان رمز اینترنتی است که باید از طریق یکی از دستگاه‌های خودپرداز بانک رفاه آن را دریافت کرده باشید.
  • کد اعتبار (CVV2): شماره‌ی ۳ رقمی مندرج روی کارت است.
  • تاریخ انقضا: تاریخ انقضا روی کارت خود را وارد کنید.

در صورت پر کردن تمام اطلاعات خواسته‌شده روی گزینه «تأیید» کلیک کنید.

۷. سپس صفحه‌ی «تأیید انتقال وجه کارت به کارت» برای شما باز خواهد شد که اطلاعات کارت مبدأ، کارت مقصد و مبلغ را به شما نشان می‌دهد که در صورت درست بودن اطلاعات، روی گزینه‌ی «تأیید» کلیک کنید تا انتقال وجه انجام شود.

انتقال وجه اینترنتی

۸. انتقال وجه اینترنتی کارت به کارت بانک رفاه با موفقیت انجام شد.

کارت به کارت بانک رفاه

separator line

حتماً بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا