دسته‌بندی نشده

آموزش تزیین 10 مدل قاب گوشی به ساده ترین روش

تزیین پوش گوشی

قاب گوشی یکی از وسایلی است که خانم ها و آقایان در سنین مختلف به ظاهر آن اهمیت زیادی می دهند. ممکن است دختر خانم ها به دنبال طرح هایی زیبا و متناسب با رنگ لباس خود باشند و یا آقا پسرها به دنبال طرح های جذاب و پسرانه باشند.

اما خرید تعداد زیادی قاب ممکن است برای اکثر افراد دشوار باشد و یا شرایط مالی فرد این اجازه را به او ندهد. با مجله دلگرم همراه شوید تا به شما نحوه تزیین قاب گوشی را آموزش دهیم. با این کار دیگر نیازی به صرف هزینه های گزاف برای خرید قاب گوشی ندارید.

نحوه کاور گوشی

1. تزیین قاب گوشی با لاک

یکی از وسایلی که می توانید با استفاده از آن قاب گوشی خود را تزیین کنید، لاک است. شما عزیزان می توانید به راحتی با لاک های رنگی روی قاب موبایل خود را طراحی کنید و چشم ها را به آن خیره کنید.

نوشته های مشابه

حتی می توانید به راحتی آن را با لباس خود نیز ست کنید و از رنگ های مورد علاقه تان برای تزیین قاب موبایل استفاده نمایید.

تزیین قاب گوشی

2. تزیین قاب گوشی با گواش

اگر به خاطر داشته باشید در دوران ابتدایی یکی از کاردستی هایی که همه ما درست میکردیم، طراحی با استفاده از گواش و مسواک بود. حالا به کمک همین ابزار می توانید قاب گوشی خود را نیز تزیین نمایید.

برای این کار قاب ساده را بردارید و یک عدد مسواک را درون گواش بزنید حالا دستتان را روی فرچه مسواک بکشید تا رنگ به سمت قاب گوشی پاشیده شود. توجه داشته باشید که این کار را در حیاط منزل یا در فضای باز انجام دهید چون رنگ به اطراف پاشیده می شود.

تزیین قاب گوشی

3. تزیین قاب گوشی با طرح پسرانه

معمولا آقا پسرها به طرح های خفن و خاص برای قاب گوشی علاقمند هستند. یکی از راه هایی که می توانید چنین طرحی روی قاب بیندازید این است که کف دست خود را با آبرنگ، گواش، رنگ پلاستیک و … به رنگ قرمز آغشته کنید.

حالا با همان دست قاب گوشی را بگیرید، با این کار جای دستتان روی قاب می ماند و به شکل جای یک دست آغشته به خون می شود.

نحوه تزیین قاب گوشی

4. تزیین قاب گوشی با گل خشک

اگر به طرح گل علاقه دارید، می توانید به راحتی قاب گوشی خود را به این شکل درآورید. فقط کافیست چند عدد گل خشک شده یا پژمرده شده بردارید و از پشت به قاب گوشی خود بچسبانید.

برای این کار فقط باید از قاب های بدون رنگ و شفاف استفاده کنید که گل ها مشخص باشند. همچنین بهتر است از گل های همرنگ استفاده نمایید.

آموزش تزیین قاب گوشی

5. تزیین قاب گوشی با تکه های چوب

تکه های چوبی که در نجاری ها وجود دارد و یا چوب بستنی ها می توانند بهترین وسیله برای تزیین پوش گوشی باشند. برای این کار یک عدد قاب ساده بردارید و تکه های چوب را به شکل دلخواه در کنار هم بچسبانید.

حتی می توانید روی چوب ها را با آبرنگ طراحی کنید یا متن دلخواهتان را بنویسید.

آموزش تزیین کاور گوشی

6. تزیین قاب گوشی با ماژیک

اگر طراحی با آبرنگ یا لاک برای شما سخت است، می توانید از ماژیک های رنگی برای این کار استفاده کنید. برای اینکه ماژیک ها بهتر جلوه کنند بهتر است از قاب با زمینه سفید استفاده نمایید.

اگر چنین قابی در دسترس ندارید می توانید خودتان با گواش یا آبرنگ آن را رنگ کنید و پس از آن که خشک شد، طراحی را آغاز کنید.

تزیین قاب گوشی

7. تزیین قاب گوشی با عروسک

امروزه قاب های عروسکی بسیاری به بازار آمده اند که بسیار زیبا و جذاب هستند. اما ممکن است برخی افراد قادر به تهیه آن ها نبوده یا نتوانند هزینه این قاب ها را بپردازند.

شما عزیزان به راحتی می توانید در منزل قاب گوشی عروسکی درست کنید. فقط کافیست یک عدد عروسک کوچک را مانند تصویر زیر روی قاب بچسبانید و برای جذاب تر شدن آن از لاک اکلیلی برای رنگ کردن قاب استفاده کنید. همچنین می توانید مروارید یا شکوفه های تزیینی نیز چهار طرف قاب بچسبانید.

تزیین قاب گوشی

8. تزیین قاب موبایل با مرواریدهای رنگی

مرواریدهای رنگی برای تزیین تمامی وسایل بهترین انتخاب است. یکی از وسایلی که مرواریدها می توانند در آن معجزه کنند، قاب گوشی است. فقط کافیست این مرواریدها را به سلیقه خود روی قاب گوشی بچسبانید.

حتی مانند تصویر زیر می توانید از گل های مرواریدی تزیینی نیز برای این کار استفاده کنید.

تزیین قاب موبایل

9. تزیین قاب گوشی با چسب های رنگی

امروزه چسب های رنگی در طرح های مختلف موجود است که می توانید آن ها را تهیه کنید و روی قاب گوشی خود بچسبانید. حُسن این روش این است که شما می توانید به راحتی پس از مدتی طرح قاب را عوض کنید و چسب های دیگری بچسبانید.

تزیین کاور گوشی

10. تزیین قاب گوشی با اکلیل

یکی از پرطرفدارترین روش ها برای تزیین قاب گوشی، استفاده از اکلیل است. برای این کار می توانید از چسب های اکلیل هم استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که حتما اکلیل را پشت قاب بریزید چون اگر روی قاب باشد در برخورد با دستتان اکلیل ها میریزد.

تزیین کاور موبایل

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید و بتوانید به راحتی در منزل قاب گوشی خود را دیزاین کنید.

همچنین بخوانید:

جدیدترین مدل های قاب گوشی دخترانه با طرح های شیک

آموزش درست کردن قاب گوشی با بطری نوشابه

20 مدل قاب گوشی پسرانه خفن و شیک

آموزش درست کردن قاب گوشی با بادکنک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا