دسته‌بندی نشده

آشنایی با مزایای کپسول ابسی لس برای کاهش وزن

کپسول ابسی لس و فواید درمانی آن

ابسی لس با دو مکانیسم ایجاد احساس سیری زود هنگام و نیز چربی سوزی باعث کاهش وزن می شود. همچنین این دارو مقدار کلسترول بَد (LDL) را بدون تأثیرگذاری بر کلسترول مفید (HDL)و تری گلیسریدها کاهش می دهد. کپسول ابسی لس از طریق مهار جذب گلوکز (به تأخیر انداختن خروج غذا از معده)، کاهش گلوکز در ادرار و بهبود مقدار HBA1 و تنظیم پروفایل قندخون، باعث کاهش مقدار گلوکز سرمی بعد از غذا می شود.

موارد مصرف کپسول ابسی لس

  • چاقی (کاهنده وزن)
  • گلوکز بالا (دیابت)
  • کلسترول بالا

مواد تشکیل دهنده کپسول ابسی لس

مواد تشکیل دهنده کپسول ابسی لس شامل برگ‌های سبز بهاره چای سبز و نیز گیاه Aconit bean حاوی ترکیبات پلی فنلی (کاتچین ها)، ترکیبات گزانتین (کافئین و تئوفیلین)، فلاوانول ها، فلاوونول و فلاوون گلیکوزیدها، فنولیک اسیدها و پلی ساکارید می باشد.

مکانیسم اثر کپسول ابسی لس

این دارو با دو مکانیسم ایجاد احساس سیری زود هنگام و نیز چربی سوزی باعث کاهش وزن می شود. همچنین این دارو مقدار کلسترول بَد (LDL) را بدون تأثیرگذاری بر کلسترول مفید (HDL) و تریگلیسریدها کاهش می دهد.

کپسول ابسی لس

شرح مزایای مصرف ابسی لس

ابسی لس داروی گیاهی است که با استفاده از چای سبز و اکونیت بین (Aconit bean) تهیه شده است، برخلاف داروهای شیمیایی لاغری که با تاثیر گذاری بر روی مغز و سیستم عصبی اشتها را کاهش می دهند، به افراد کمک می کند تا با کاهش حجم معده به وزن مطلوب خود دست پیدا کنند. با مصرف کاهش دهنده وزن ابسی لس گیاه اسانس، فرد احساس سیری زود هنگام پیدا کرده و از خوردن غذای اضافی خودداری می کند. این کپسول گیاهی، خاصیت چربی سوزی داشته و از این طریق به هر چه سریعتر کاهش پیدا کردن وزن کمک می کند. ابسی لس همچنین میزان کلسترول بَد (LDL) و تریگلیسرید ها بدون تاثیرگذاری بر کلسترول مفید (HDL) کاهش می دهد.

این محصول حاوی فیبرهای ویسکوز خوراکی می باشد که در صورت تماس با آب متورم شده بخشی از فضای معده را اشغال کرده و به فرد احساس سیر بودن را القا می کنند. این فیبر ها با کند کردن فرآیند تخلیه معدی و جذب مواد غذایی، مقدار جذب گلوکز را نیز کاهش می دهند. وجود چای سبز در کاهش دهنده وزن ابسی لس، موجب مهار آنزیم لیپاز ترشح شده از لوزالمعده و جلوگیری از جذب چربی ها در روده می شود.

پس از اینکه دوره درمان توسط این داروی گیاهی تکمیل گردد، یعنی فرد حدودا سه الی شش ماه کاهش دهنده وزن ابسی لس را مصرف نماید (حتی الامکان 6 ماه)، حجم معده در طول دوره درمان کاهش پیدا کرده و اشتهای بیمار نیز نسبت به غذا کم می شود. به این ترتیب که بدن شخص احتیاج کمتری نسبت به کالری پیدا می کند و نیاز روزانه فرد به کالری کم می شود.

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، در ابسی لس از فیبر گیاهی به نام اکونیت بین نیز استفاده شده است که دارای ساختار مخصوصی می باشد. این فیبر در داخل معده آب را جذب کرده و متورم می شود و این ترتیب احساس سیر بودن را به فرد القا می کند. اکونیت بین همچنین با تاخیر در جذب گلوکز، موجب کاهش وزن می شود.

روش مصرف کپسول ابسی لس

دستور مصرف توصیه شده برای کاهش دهنده وزن با ابسی لس، روزانه 2 کپسول، 30 دقیقه پیش از غذا به همراه آب فراوان می باشد. این محصول در قالب بسته بندی های 60 عددی نیز تولید می شود که شما می توانید با در نظر گرفتن دوره درمانی خود آنرا تهیه کنید.

موارد منع مصرف کپسول ابسی لس

  • افراد مبتلا به باریکی مری، دشواری بلع و انسداد معدی – روده ای از مصرف این دارو اجتناب نمایند.
  • در دوران بارداری و شیردهی، پیش از دریافت ابسی لس با پزشک خود مشورت نمایید.

از مصرف محتویات کپسول (بدون روکش) اجتناب نمایید.در صورت در پیش داشتن عمل جراحی، مصرف دارو را حداقل دو هفته قبل از عمل جراحی متوقف نمایید. در افراد مبتلـا به پرکاری تیروئید با احتیاط مصرف شود.

ابسی لس

عوارض جانبی کپسول ابسی لس

در صورت مصرف کپسول ابسی لس در دوزهای بالـا (اُوِر دوز) و نیز مقدار ناکافی از مایعات، امکان بروز علـائم زیر وجود دارد که در صورت مشاهده‌ی این علـائم، مصرف دارو را متوقف نموده و پزشک خود را مطلع نمایید. مشکلـات تنفسی یا سفتی در گلو و قفسه‌ی سینه، درد قفسه‌ی سینه، بلع دشوار و استفراغ، درد معده و ایجاد فشار در آن و نیز واکنش‌هـای آلرژیک مثل کهیر پوستی، قرمزی و یا تورم پوست.

  • در دوزهای درمانی توصیه شده همراه با مایعات فراوان هیچگونه عوارضی مشاهده نشده است
  • در صورت مشاهده مشکلات تنفسی، بلع دشوار و استفراغ، درد معده تورم پوست به پزشک مراجعه نمایید.

تداخلات دارویی کپسول ابسی لس

  • رعایت فاصله زمانی با داروهای ضد بارداری، کاهنده قند خون، آنتی بیوتیک‌ها، مکمل‌های آهن و کلسیم ضروری است.
  • پیش از مصرف کپسول ابسی لس همراه با آسپرین با پزشک مشورت کنید.
  • مصرف همزمان دارو با داروهای لووتیروکسین، وارفارین و تاموکسیفن توصیه نمی‌شود.

روش نگهداری کپسول ابسی لس

  • دور از دسترس اطفال نگهداری شود
  • در جای خشک و خنک و دور از نور نگهداری شود.

بیشتر بخوانید:

مزایای درمانی فوق العاده قرص لاغری اسلیم مکس

موارد مصرف و عوارض قرص لاغری آدیوس (Adios)

فواید مصرف قرص لاغری لورکاسرین

separator line

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا