دسته‌بندی نشده

آشنایی با مرکز خرید هفت حوض تهران

معرفی مرکز خرید هفت حوض

اگه اهل بازارگردی باشید حتما اسم هفت‌حوض به گوشتون خورده. هفت‌حوض یا سرسبز یکی از بازارهای خوش‌قیمت تهرانه که در شمال شرق تهران و در محله قدیمی نارمک قرار گرفته.

محله نارمک به محله صدمیدان معروفه( علت اون هم وجود صد میدان تو این محله است) و هفت‌حوض یا میدان نبوت مهمترین میدان نارمکه.

هر روز افراد زیادی از جاهای مختلف تهران برای خرید یا وقت گذرونی به اینجا سرمیزنن. در یک بعدازظهر زمستونی به این قسمت از شهر رفتیم تا ببینیم چه خبره و تجربه هامونو با شما قسمت کنیم.

موقعیت هفت‌حوض

میدان هفت‌حوض در محله نارمک تهران و در منطقه ۸ شهرداری تهران قرار گرفته. این میدان در حدفاصل خیابان بهمن شرقی و مهران‌پور، خیابان مدائن، چمن غربی و شرقی و خیابان سروان بختیاری واقع شده.

چطور هفت‌حوض برم؟

هفت‌حوض یکی از خوش مسیرترین جاهای تهرانه و بسته به مبدأ با هروسیله‌ای میتونید خودتون رو به اینجا برسونین . گرچه پیشنهاد ما وسایل حمل‌ونقل عمومیه. اگه میخواین از مترو استفاده کنید باید در ایستگاه سرسبز از قطار پیاده بشید.

کسایی که طرفدار بی آرتی هستن میتونن از دو خط علم و صنعت- بیهقی و علم و صنعت-خاوران استفاده کنن.

خط خاوران دو ایستگاه داره یکی ایستگاه آیت که نزدیک هفت حوضه و تقریبا با یک دقیقه پیاده روی میشه به میدان رسید و یکی هم نزدیک مترو سرسبز قرار گرفته.

ایستگاه بیهقی هم نزدیک پل هوایی و مترو سرسبزه. با ماشین شخصی هم از اتوبان رسالت میتونید خودتونو به هفت‌حوض برسونید.

خیالتون بابت جای پارک راحت باشه چون هم چندتایی پارکینگ وجود داره و هم میشه تو کوچه های اطراف میدون یا خیابون پارک کرد.

چه ساعتی به هفت‌حوض برم؟

اوج شلوغی های هفت‌حوض یکی دو ساعت قبل غروب آفتاب تا حدود ده شب در نیمه دوم سال و یازده شب در نیمه اول ساله.خصوصا تو فصل های گرم سال دم غروب میدان نبوت به قدری شلوغ میشه که پیدا کردن جا برای نشستن واقعا سخته.

اگر به قصد خرید میرید بهترین زمان دو،سه ساعت قبل‌از غروب آفتابه که نه گرمای ظهرو داره و نه شلوغی دم غروب. بعد از خرید هم میتونید چیزی بخورید و به خونه برگردید.

مراکز خرید هفت‌حوض

از مترو تا میدان هفت‌حوض پر از مغازه‌های مختلفه که عمدتا لباس و کفش و کیف میفروشن. البته بین این مغازه ها اجناس دیگه هم پیدا میشه و میشه گفت جنس این بازار جوره.

چیزی که برای بار اول توجه آدما رو جلب میکنه مغازه‌هایی هستن که اجناسشون رو حراج کردن و دادزن‌هایی که شما رو تشویق میکنن از مغازه‌ها خرید کنید چون فقط تا آخر امشب حراج زدن!

اگه بار اوله که برای خرید به هفت‌حوض میرید یا گذرتون به ندرت به این بازار افتاده بدونید که تو هفت‌حوض همیشه حراجه. پس برای خرید حتما به کیفیت توجه کنید و گول بازارگرمی های فروشنده ها رو نخورید.

علاوه‌بر مغازه‌های کوچیک سه تا مرکز خرید نبوت، امرالداستار و سون‌سنتر هم وجود دارند. مرکز خرید نبوت و امرالد تقریبا روبه‌روی هم قرار گرفتند و از نظر موقعیتی بین مترو سرسبز و میدان نبوت واقع شدن.


مرکز خرید نبوت

مرکز خرید نبوت

مرکز خرید نبوت سمت راست خیابان قرار گرفته و همونطور که تو عکس میبینید خیلی بزرگ نیست. تو این مرکز خرید سه طبقه، همه جور مغازه، چه از نظر کالایی که فروش میره چه از نظر قیمت وجود داره.

یکی از ایرادای بزرگ این مرکزخرید پله برقی یک طرفه اونه. پایین اومدن از پله‌های معمولی برای خیلی از افراد سخته و علاوه بر این خود پله های اضطراری تو زمان‌های خلوت حس ناامنی به آدم منتقل میکنه. نبود رمپ یا آسانسور استفاده از این مرکز خرید رو به کل برای معلولان غیرممکن کرده.


مرکز خرید امرالد استار

مرکز خرید امرالد استار

مرکز خرید امرالد استار که روبه روی پاساژ نبوت قرار گرفته مرکز خریدی مدرنه که کمتر از دو سال از افتتاحش میگذره و علاوه بر واحدهای تجاری که عمدتا لباس میفروشن، فودکورت، تالار پذیرایی، پارکینگ و هایپرمارکت داره.

فودکورتش کاملا معمولیه و امکاناتی مثل پارکینگ رایگان، وای‌فای و ارسال رایگان به مشتری ارائه میده اما فضای کمی داره.

هایپرمارکت امرالد که در طبقه منفی یک قرار گرفته نسبتا خوب و با تخفیف های مناسبه، گرچه اون قدر بزرگ نیست که توقع همه جور جنس و از هر برندی رو داشته باشید.


مرکز خرید سون سنتر

مرکز خرید سون سنتر

مرکز خرید سون سنتر : آخرین مرکز خرید مهم هفت‌حوض سون سنتره که در جنوب غربی میدان قرار گرفته و شامل انواع فروشگاه‌های طلا و جواهر، ساعت، کامپیوتر، موبایل و لباسه.

این مرکز خرید علاوه برواحدهای تجاری، فودکورت و فروشگاه شهروند هم داره. فودکورت سون سنتتر آنچنان بزرگ نیست.

چندتایی وسیله بازی هم برای بچه ها وجود داره. شعبه کافه ویونا این فودکورت کیفیتی مشابه جاهای مختلف ارائه میده و برخورد پرسنل مناسبه اما اگه دنبال آرامش و جای ساکت میگردید اصلا پیشنهاد نمیشه.

separator line

بیشتر بخوانید:

۲۰ مرکز خرید و پاساژ در شهر تهران به همراه آدرس و تلفن

آدرس و تلفن مرکز خرید ژاکوب در تهران

آدرس مرکز خرید صاحبقرانیه تهران

آدرس مرکز خرید فرشته در تهران

معرفی مرکز خرید نارون تهران + آدرس

آدرس و تلفن مرکز خرید عقیق تهران

آدرس و تلفن مرکز خرید نور تهران

معرفی مرکز خرید قلهک در تهران + آدرس و تلفن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا